OHJohansen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Avløser dagens QuietComfort 15 – og får en ny nyttig funksjon.Bose slipper ny QuietComfort-modell Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 "Den nye modellen skal ha arvet en del av genene til dagens modell" På hvilket tidspunkt fikk hodetelefoner gener? Lenke til kommentar
Marinicus Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 "Den nye modellen skal ha arvet en del av genene til dagens modell" På hvilket tidspunkt fikk hodetelefoner gener? Hovedtrekk 1 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Har QC15 i dag og er veldig fornøyd med de. Eneste de skuffer en del på er bass. Lyden og bassen i seg selv er god, men man skal ikke ha på veldig høy lydstyrke før det kommer kraftig spraking i elementene. Håper dette er forbedret på den kommende modellen. Endret 4. september 2014 av Jannis-15 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Lydelementene i Bose-headphonesene er utrolig billige, og derav dårlig lyd. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Lydelementene i Bose-headphonesene er utrolig billige, og derav dårlig lyd. Lyden er adekvat, svak i bassen, og oppumpet i lavere mellomtone, men ikke det aller verste du får. AtW Lenke til kommentar
OHJohansen Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 "Den nye modellen skal ha arvet en del av genene til dagens modell" På hvilket tidspunkt fikk hodetelefoner gener? Hovedtrekk Enig. Rettet opp i artikkelen Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Lyden i QC15 er av god kvalitet i forhold til bruksområde og pris. Dette er lukkede klokker med kanskje den beste støyfjerningen på markedet, til 2500 kr. Du kan ikke forvente samme lyd som i åpne klokker til samme pris, ikke på langt nær... Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Qc15 fungerer fint til det de er beregnet til, gi ok lyd i støyende omgivelser. Hjemme i stua, der det (forhåpentligvis) er roligere faller de fullstendig gjennom lydmessig. Tar dem med på reiser, ellers ligger de i skuffen og venter! Spennende å se hvordan den nye modellen er forbedret. Lenke til kommentar
I am not a bird Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 "Den nye modellen skal ha arvet en del av genene til dagens modell" På hvilket tidspunkt fikk hodetelefoner gener? . Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) "... om vi ser nærmere på designen."Har ordet "design" skiftet fra intetkjønn til hankjønnsord? Har det som var "et design" måttet vike for "en design" ?Ser dette iblant med "patent" i det siste også. Folk kommer trekkende med "patenten" i stedet for "patentet". Dette er da ikke så vanskelig? Fortsetter det slik så sier vi snart "en kort fra et kortstokk", et bil, en glass med vann, eller hva med nasjonen vår, forblir det et land eller sier vi snart en land? Blir det da slik i hele landen? Kall meg gjerne et nørd altså, men bruk korrekt artikkel ihvertfall. En nørd! Endret 4. september 2014 av xRun 3 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 No bluetooth - no buy! Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Man kjøper ikke QC for å få bra lyd, men for å stenge lyd ute. Og det fungerer de utmerket til 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kjipt at det ikke ble Bluetooth, men at man kan bruke de uten batteri/støydemping er jo ett stor sprang i riktig retning! Jeg kommer nok til å oppgradere fra 15 til 25:-) 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det er jo egentlig bare en litt forbedret utgave av QC15, av det vi vet så langt. Har igjen å bli sprudlende engasjert. En av de viktigeste tingene de kunne gjort har de utelatt. Man må fortsatt drive å bytte på de satans AAA-batteriene istedenfor å stappe inn en USB-lader som normale folk. Enig. Rettet opp i artikkelen Uenig. Rett artikkelen tilbake. Metaforisk skrivning gjør det mer spennende, så lenge det faktisk er passende. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 "... om vi ser nærmere på designen." Har ordet "design" skiftet fra intetkjønn til hankjønnsord? Har det som var "et design" måttet vike for "en design" ? Ser dette iblant med "patent" i det siste også. Folk kommer trekkende med "patenten" i stedet for "patentet". Dette er da ikke så vanskelig? Fortsetter det slik så sier vi snart "en kort fra et kortstokk", et bil, en glass med vann, eller hva med nasjonen vår, forblir det et land eller sier vi snart en land? Blir det da slik i hele landen? Kall meg gjerne et nørd altså, men bruk korrekt artikkel ihvertfall. En nørd! Det hadde vært et godt poeng, hadde du bare hatt rett. Det er nok heller mannen i gata som har rævkjørt hele ordet, og det har blitt så vanlig at folk reagerer når du sier det riktige. Et annet eksempel på dette er når folk sier dekk istedenfor hjul. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 "... om vi ser nærmere på designen." Har ordet "design" skiftet fra intetkjønn til hankjønnsord? Har det som var "et design" måttet vike for "en design" ? Ser dette iblant med "patent" i det siste også. Folk kommer trekkende med "patenten" i stedet for "patentet". Dette er da ikke så vanskelig? Fortsetter det slik så sier vi snart "en kort fra et kortstokk", et bil, en glass med vann, eller hva med nasjonen vår, forblir det et land eller sier vi snart en land? Blir det da slik i hele landen? Kall meg gjerne et nørd altså, men bruk korrekt artikkel ihvertfall. En nørd! Det hadde vært et godt poeng, hadde du bare hatt rett. Det er nok heller mannen i gata som har rævkjørt hele ordet, og det har blitt så vanlig at folk reagerer når du sier det riktige. Et annet eksempel på dette er når folk sier dekk istedenfor hjul. Da tenker jeg "gjeldende" er et stikkord her. Jeg (og resten av klassen) lærte "et design - designet" på skolen, så her har det trolig vært endringer over tid. Jeg bøyer meg i støven. 1 Lenke til kommentar
Dal Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Det jeg savner mest på mine QC15 er jeg ikke kan bruke mikrofonen til Android. Det er vel iPhone only såvidt jeg har fått med meg. Utrolig kjedelig å ta av seg hodesettet hver gang telefonen ringer. Endret 4. september 2014 av Dal Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Enda en enkel funksjon de kunne ha laget. Da tenker jeg "gjeldende" er et stikkord her. Jeg (og resten av klassen) lærte "et design - designet" på skolen, så her har det trolig vært endringer over tid. Jeg bøyer meg i støven. Lærere har skrivefeil hele tiden, hvorfor skulle ikke de kunne ta feil? Men egentlig så er det idiotisk at ord har kjønn. Alt burde være uavhengig av ei/en og hatt intetkjønn. Det ordene representerer har ikke noe kjønnsorgan, og har ingenting som tilsier at det skal ha et spesielt kjønn. Andre språk har bedre løsninger på dette. Spansk er ikke en av dem. Et bil! Endret 4. september 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Det jeg savner mest på mine QC15 er jeg ikke kan bruke mikrofonen til Android. Det er vel iPhone only såvidt jeg har fått med meg. Utrolig kjedelig å ta av seg hodesettet hver gang telefonen ringer. Du kan fint bruke den med Android, både mikrofon og den midtre knappen fungerer. Ønsker du mer funksjonalitet enn kun play/pause/ta telefonen kan du installere Headset Button Controller. Denne lar deg programmere forskjellige funksjoner til forskjellige "morse" sekvenser med den knappen som fungerer. Endret 4. september 2014 av Elgen-Hansi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå