Niklasp Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Logitech har gjort noe kjempesmart.Dette tastaturet kan brukes tre steder samtidig Lenke til kommentar
vidar-ho Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Noen som vet om den er kompatibel med Windows Phone? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Noen som vet om den er kompatibel med Windows Phone? Var på til å skrive at jeg var rimelig sikker på at den ville virket på alle nyere WP telefoner med WP8+, så lenge de har Bluetooth. Men ble litt i tvil når jeg så på oversikten på produsents hjemmeside. Overraskende nok virker det som om WP generelt ikke er spesielt godt kompatibelt med bluetooth tastatur etter hva jeg kom frem til etter å ha søkt litt om det rundt på nett. PC: Windows® 7, Windows® 8 or later Mac: Mac OS X® or later Chrome OS™ iPad® or iPhone®: iOS 5 or later Android™ tablet or smartphone: Android 3.2 or later. Kilde: http://www.logitech.com/en-us/product/multi-device-keyboard-k480 Endret 5. september 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg