fullifaencom Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvordan kan en dvd plate kun brukes til data? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Som en vanlig cdr plate. Bare husk at du trenger en dvdrom til å lese platene da.. :nice: Men!! Det jeg lurer på er om de dvd`ene der er noe tess. Kjedelig å kjøpe dem, hvis de har en høy feilprosent... Edit: Så at 50 av platene var kun til datalagring, og i tillegg 1x speed.. Faller ikke meg i smak... Endret 27. oktober 2003 av SinIC Lenke til kommentar
Stream Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Edit: Så at 50 av platene var kun til datalagring, og i tillegg 1x speed.. Faller ikke meg i smak... Sikkert en måte for Komplett å bli kvitt utdaterte 1x plater som de har for mange av på lager... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Vil ikke anbefale å kjøpe de... Kjedelig å brenne kun på 1X. Dette vil du gå lei av ganske fort. Datawrite platene er etter min erfaring også av varierende kvalitet. Brukte noen av de før og det såg ut til å gå helt greit, men allerede nå har jeg fått problemer med å spille av noen av dem. Kjøp heller kvalitetsmedia. Det svarer seg i lengden. Edit: Gjelder de røde Datwrite platene. Endret 27. oktober 2003 av Eriond Lenke til kommentar
NuB Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Noe av poenget med å gå over til dvd-brenning er jo å spare penger. 350 GB lagringsplass til den prisen gjør hvertfall at jeg blir fristet til å kjøpe brenner, treg hastighet eller ei. Dersom det er sånn at det kan bli problemer med å lese av diskene blir det imidlertid ikke så fordelaktig lenger. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvor ble det av edit-funksjonen? Velvel. De som har testet disse platene, gi gjerne en rapport om hvordan de funker (f.eks i kombinasjon med Nec ND-1300A). Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Edit: Så at 50 av platene var kun til datalagring, og i tillegg 1x speed.. Faller ikke meg i smak... Sikkert en måte for Komplett å bli kvitt utdaterte 1x plater som de har for mange av på lager... Da venter vi til de dumper prisene mye mer Helt til det er snakk om spottpriser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå