Roar Kneppen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Maritime detaljer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det er som å titte inn i et vindu på en tidsmaskin. En slik en som man kunne reise tilbake i historien med. Og det er jo disse nærmest 3-dimensonale strålene oppå passepartout som gjør at man får slike fornemmelser. Artig og spennende, Roar! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Det er som å titte inn i et vindu på en tidsmaskin. En slik en som man kunne reise tilbake i historien med. Og det er jo disse nærmest 3-dimensonale strålene oppå passepartout som gjør at man får slike fornemmelser. Artig og spennende, Roar! Mvh, Walter For meg er det den sorte som er passepartout. Den noe bredere innerst er tenkt som en nisje i og med at vi ser inn i den. Roar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ikke så ofte å se deg på bøljan blå, Roar. Når du først er der gjør du det grundig - meget vellykket og spennende, alle tre! Vh. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Dette var flott:-) Fin virkning med "vindusfølelsen" klarer ikke og bestemme meg for hvilken jeg likte best, da alle tre står godt hver for seg. Velger å se det som en serie. Masse flotte linjer og detaljer. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Flott. Blir veldig nysgjerrig og tar meg i at jeg prøver å strekke hals for å se all som befinner seg utenfor "vinduet" Ett bilde som setter tankene i sving Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Aiii, denne var flott, Roar! Herlig 3Deffekt du har fått frem her. Og diagonalene dine er jo selvsagt perfekte ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg