dominus Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 hvordan fjerner jeg kjøleribben på et sapphire ATI 8500 kort? har prøvd hårfønertrixet men det er "bare tull".. vifta støyer som bare pokker... Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 På mitt gf-4200 tok jeg en lommekniv og brak ribba av. Kortet funger den dag idag, men det er nok basert på flaks tror jeg.... Du bruker lommekniv trikset på eget ansvar altså _ Thorsan Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 legg kortet slik at det ligger stødig.. legg så et bankkort på oversiden og bruk dette som beskyttelse mens du bare vrir på kniven og vips så løsner ribba. Har gjort dette på mitt gamle ati 8500 kort. Ingen problemer. Lenke til kommentar
Vial Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Evt. kan du smøre vifta med olje og gi den noen runder med støvsugeren Funka fint på mitt gamle GeForce 256 som hadde støyende vifte. Oljen gjorde den glattere og suget fra støvsugeren rettet den opp. ... dette gjøres også seff. på eget ansvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå