V?rbris Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Er rystet over FRENDE forsikring. Min lokalbank er agent for disse - tidligere TERRA forsikring. Men ble oppringt av sentral ikke lokal kundebehandler angående nyinnkjøpt fritidsbolig. Saksbehandleren var ikke særlig positiv, og mente hun burde ha plantegninger på ett hus bygd i 1922 med påfølgende utbygg i 1982.................................... Jeg gav henne beskjed om at dette ikke fantes, og hus kunne være flyttet fra annet sted - ergo være enda eldre. Samtalen endte med at hun anbefalte at jeg brukt Tryg forsikring videre - ett forsikringsselskap jeg bruker nå. Jeg ble meget forbauset - TERRA skiftet navn - siden at navnet skjemmet tidligere. Dessverre er ikke FRENDE noe bedre. Hadde bilforsikring hos TERRA tidligere, og lokalt var de helt hjelpeløse da jeg fikk bilen skadet på parkeringsplass mens jeg selv lå på sykehus 100 mil unna. Utrolig dårlig kundebehandling - eller rettere sagt behandling av eventuell fremtidig kunde hos FRENDE. Noe som er totalt uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå