madman88 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hei, Noen av dere som har fylt ut dette i det siste? Lurte på et par av spørsmålene F.eks pasient nummer, er dette noe tannlegen fyller ut?Og så står det skole/arbeid, holder det med å skrive arbeid? Mvh, Lenke til kommentar
tvv Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hei, Noen av dere som har fylt ut dette i det siste? Lurte på et par av spørsmålene F.eks pasient nummer, er dette noe tannlegen fyller ut? Og så står det skole/arbeid, holder det med å skrive arbeid? Mvh, Hei Pasient nr er - noe tannlegen fyller ut (stod ikke det i parantes)? Det holder lenge med "Arbeid" Det er din helse som er viktig i forhold til allergi mot bedøvelse etc bruker man blodtynnende medisiner og skal trekke en tann - kan det være nødvendig å slutte med disse noen dager før tannbehandling. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Generelt så er det svært få slike skjemaer man har plikt til å svare på. Hopp over spørsmål du er ukomfortabel med. Som sagt over så er det enkelte ting som er viktige, som blodfortynnende og allergi mot bedøvelse. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Generelt så er det svært få slike skjemaer man har plikt til å svare på. Hopp over spørsmål du er ukomfortabel med. Ja, mange instanser er unødvendig nysgjerrige. Noen forlanger tom. epostadresse og/eller telefonnummer, selv om det åpenbart kunne holde med postadresse. Det siste er også det eneste man er lovpålagt å ha. Dersom noen insisterer på at et visst felt skal være utfylt, er det bare å dikte opp noe. (Skrivefeil!!)For mange år siden skulle jeg overnatte på en av turistforeningens ubetjente hytter. De ville ha greie på mitt yrke(!). Jeg skrev mesén. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Generelt så er det svært få slike skjemaer man har plikt til å svare på. Hopp over spørsmål du er ukomfortabel med. Som sagt over så er det enkelte ting som er viktige, som blodfortynnende og allergi mot bedøvelse. Takk for svar alle sammen og beklager for sent svar. JA, de spør om voldsomt mye. Men igjen så er det noen spørsmål jeg lurer på om jeg bør fylle ut fastlegens HPR nummer og navn? er dette viktig? og hva menes med ingen anmerkninger nederst på skjemaet? Endret 9. september 2014 av madman88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå