Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når daten ikke kontakter meg en dag? Betyr det uinteresse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det han gjør er ikke noe å skryte over.. men når det gjelder deg. Er alle kvinner så desperate?

Desperat? Det er for faen ikke snakk om å være desperat her. SÅ KLART VIL MAN HA ET SVAR FOR HVA SOM EGENTLIG SKJER, når gutten plutselig fordufter etter ALT man har gjort sammen. så klart man blir lei, trist, sint og såret når man begynner å ignorere. så klart gjør det jævlig vondt når man har fått følelser, og ikke hører noe mer fra han!

Anonymous poster hash: 58646...c92

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det han gjør er ikke noe å skryte over.. men når det gjelder deg. Er alle kvinner så desperate?

Desperat? Det er for faen ikke snakk om å være desperat her. SÅ KLART VIL MAN HA ET SVAR FOR HVA SOM EGENTLIG SKJER, når gutten plutselig fordufter etter ALT man har gjort sammen. så klart man blir lei, trist, sint og såret når man begynner å ignorere. så klart gjør det jævlig vondt når man har fått følelser, og ikke hører noe mer fra han!

Trådstarter: takk til deg som forstår meg. Det gjør så fryktelig vondt ja.... Han har ennå ikke kontaktet meg, og faktisk jeg synes at det er veldig dumt av han å ikke ta en prat med meg enn å bare forsvinne slik.... Idiotisk av han... Skjønner ikke hvorfor han er så mye aktiv på fb.... når han ikke kan ta et oppgjør med meg. Han kunne pratet om hva det var.

Anonymous poster hash: f9a04...c24

Lenke til kommentar

jeg vet det er sårt, men ikke kontakt han. han tar deg ikke seriøs. han flytter fra norge om litt, i hans tilfelle - hvem sier nei til en ferieflørt liksom? finn deg en annen mann som behandler deg med respekt i steden. det fortjener du! jeg, i likhet med mange andre, har opplevd det samme som deg. ja, det sårer, men noen ganger må man bare gå videre. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

marion ravn - break you

den sangen beskriver bra, ha ha ha :) hør på den mens du sletter han fra sosiale medier etter hvert, haha :p

Trådstarter: Jeg tok kontakt selv igjen, for jeg ville ha et svar. Spurte han om han var uinteressert. Da sa han: at han er interessert.

Men hvorfor så stille da tenkte jeg? Han sier at han har vært syk i noen dager. Men han har vært pålogget facebook mye...

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men du får jo se om han gidder å møte opp eller ikke.

Ja, skal se om han møter opp. Han ville møte meg i kveld, så nå skal vi se ;) : Jeg er vel dum som løper ut for å møte han.... dum og blind, men uansett... jeg gjør det fordi jeg har lyst å finne på noe morro, også får jeg gi det en sjanse å se. Kanskje han bare er treig... Uansett... Kjekt å ha venner...!

Lenke til kommentar
Jeg var den beste daten i hans liv....og så oppføre seg sånn? nei for et svin! ;)

Hva skal man da si om dem som får folk til å flytte til en annen by, for så å ditche dem?

Som får kjæresten til å invitere til bryllup, for så å droppe henne/ham?

Osv- Verden kan dessverre være nådeløs, når folk er så impulsive.

Er vanskelig å ha tilgang til mobil og Facebook og mail, der man teknisk sett kan sende 100-1000 sinte meldinger om dagen. "Hvorfor svarer du ikke??" Hvorfor svarer du ikke?" "Men så svar nåå da!" osv.

Men man skjønner sikkert selv at det ikke ser så smart ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

marion ravn - break you

den sangen beskriver bra, ha ha ha :) hør på den mens du sletter han fra sosiale medier etter hvert, haha :p

Trådstarter: Jeg tok kontakt selv igjen, for jeg ville ha et svar. Spurte han om han var uinteressert. Da sa han: at han er interessert.

Men hvorfor så stille da tenkte jeg? Han sier at han har vært syk i noen dager. Men han har vært pålogget facebook mye...

Det naturlige ville vært å følge opp med å spørre om hvorfor han er så stille. Nå er du like langt og driver fortsatt bare og tolker, synser og overtenker og får attpåtil hjelp til å gjøre det fra mennesker som inne kjenner noen av dere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det naturlige ville vært å følge opp med å spørre om hvorfor han er så stille. Nå er du like langt og driver fortsatt bare og tolker, synser og overtenker og får attpåtil hjelp til å gjøre det fra mennesker som inne kjenner noen av dere.

Møtte han, og får inntrykk om at han er ganske forelsket i meg, men at han er litt sjenert og slik og.... Han virker litt usikker ut på seg selv og litt sjenert merket jeg... Men av og til kan han være modig å ta intiativ, men av og til så ser det ut til at han blir veldig tilbakeholden, og hvis jeg da tar intiativ til å vise interesse for han... da blir han mer åpen igjen....

Endret av Tvillingsjel
Tatt bort quote-pyramide
Lenke til kommentar

Møtte han, og får inntrykk om at han er ganske forelsket i meg, men at han er litt sjenert og slik og.... Han virker litt usikker ut på seg selv og litt sjenert merket jeg... Men av og til kan han være modig å ta intiativ, men av og til så ser det ut til at han blir veldig tilbakeholden, og hvis jeg da tar intiativ til å vise interesse for han... da blir han mer åpen igjen....

Hva gjorde dere?

Endret av Tvillingsjel
Tatt bort quote-pyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva gjorde dere?

Trådstarter: Vi gikk å bowlet, og etterpå på en tur, og så på kino,. Han virket veldig tilbakeholden ut.. og virket som om han var veldig sjenert på en måte... merkelig for det var han ikke i starten tenkte jeg... Men han virket utrolig stille ut til tider. Men han ga meg blikk som fikk meg til å tro at han var interessert, og så tilslutt så tok jeg å ga han en klem og sa at jeg liker han kjempegodt. Da begynte han å kysse meg intenst. Og ville nesten ikke stoppe... Tilslutt så endte vi opp med å ha sex igjen.... Og etterpå så kysset han meg helt intenst igjen og han ser på meg mens han gjør det og virket ut som om han er kjempeforelsket. Jeg er kjempeforelsket i han, men samtidig så forstår jeg han ikke for han virker ut som om han har mye tanker i hodet på en måte som han ikke helt går ut med. Jeg forstår han ikke. Men jeg vet at dette er en mann som jeg virkelig er tiltrukket til. Han har et tiltrekkende ytre uten tvil. Men jeg er fullt klar over at jeg har litt problemer med å vite hva han egentlig ønsker, og hva han vil. Men jeg nyter ihvertfall å ha han som venn i livet mitt.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

marion ravn - break you

Jepp jeg møtte han igjen, og alt fungerte topp der og da, men nå skjedde det samme som sist... Han ble taus igjen :(. Mannfolk? Forstår meg ikke på de?

Lenke til kommentar

Jepp jeg møtte han igjen, og alt fungerte topp der og da, men nå skjedde det samme som sist... Han ble taus igjen :(. Mannfolk? Forstår meg ikke på de?

Nei, sånn er mange dessverre. De trekker seg plutselig tilbake… man sitter igjen med et spørsmålstegn større enn hele universet. Hva faen skjedde liksom? Alt var jo så bra. Ikke kontakt han mer nå, seriøst. he s playin withcha girl

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At han ikke kommer på noe bra å diskutere/snakke om med deg (kanskje pga usikkerhet/sjenanse), er ikke det samme som at han ikke er interessert i deg... En kan jo snu på det og se det fra han sin side: Hvorfor er du så taus? Hvorfor klarer ikke du å finne på noe dere kan snakke om? For utifra disse innleggene, så gir du uttrykk for at du er usikker selv: Når begge er usikre, så er det ikke så lett å finne noe å snakke om.

Mulig det er spurt om tidligere i tråden, men hvor gamle er dere?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...