Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når daten ikke kontakter meg en dag? Betyr det uinteresse?


Anbefalte innlegg

Jeg synes du tenker aaaaltfor mye.

Hadde han ikke vært intr hadde du nok visst det, tror jeg.

Sov godt med hjerte bak virker jo som en måte å vise intr på.

 

Og hvorfor tenker du på å date andre hvis du er så intr i han?

Men ville du latt han ta intiativ til å finne på noe neste gang? Siden jeg spurte om tur, og han skrev at han måtte ta det litt rolig denne helgen.... Hvordan ville du forholdt deg til det?

 

 

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

æhh. er ikke ts men, jeg sendte en jeg liker, en melding i går.. hvordan det gikk med han. mange timer senere, klarte jeg å sende en til, men intet svar.

 

vet at det har gått flere dager tidligere før jeg får svar, men normalt svarer han med en gang.. :(

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

 

Trådstarter: Er vanskelig sånne ting. Da er vi flere frustrerte. Jeg får svar når jeg skriver, men jeg vet ikke om han vil møte meg igjen eller ikke. :( .

 

Å gå rundt i uvisshet er kjipt.

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

Lenke til kommentar

 

Hva det betyr? Hvem vet...

 

Istedet for å spørre om han blir med ut å gå en tur med deg, som om hele turen er avhengig av han.

Heller si at du skal ut på en tur i helgen og spør om han er keen på å være med, og du stikker regardless om han blir med eller ei. På den måten så venter du ikke, og på den måten så er det ingen andre enn han som går glipp av fornøyelsen av å være med deg. Blir han ikke med, så spør en venninne eller venn om å være med istedet. Gå på tur og ha det gøy.

Ja, tror jeg er mer interessert i han enn han er i meg. Men jeg skal skrive at jeg tenker på å gå en tur i helgen, og at han kan være med hvis han vil. Slik som du sier :)

 

Er det ikke bedre å foreslå det enn å bare sitte og vente og holde stillt?

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

 

Si noe så enkelt som: "Jeg (og en venninne) planlegger å gå en tur til ____ i helga. Vi tar med litt lefser og saft og tenkte å blahbla. Lyst til å være med? ;)"

Så gir du han mulighet til å velge selv, som en fri person uten at han føler seg tvunget eller forhastet til å gå med på noe. Å forhaste seg inn i et forhold er vel kanskje noe alle gutter vegrer seg litt mot. Da blir det mindre tid til sin dyrbare gaming tid :green:

 

Det fine med å spørre om ting på den måten er da at du gjør deg selv mer interresant. Du viser at du kan finne på noe selv og byr på morro. Du viser at du er en jente som tar initativ. Det beste av alt; du viser at din verden går videre om han takker nei, fordi du skal ut å ha det morro uansett. Det resulterer som sagt at du viser dine gode kvaliteter som gjør deg selv mer interresant :) Sånne "småting" er ofte noe man ikke legger direkte merke til, men bidrar gjerne til å gjøre at han og andre rundt deg slapper av rundt deg og trives.

 

I mine øyne så synes jeg at det er hvertfall mye bedre å gå frem på den måten i motsettning til å spørre om man skal henge, bare for å henge sammen. Det høres kjedelig og man blir nærmest guiltrippet om man svarer nei på det :p

Lenke til kommentar

Trådstarter: Er vanskelig sånne ting. Da er vi flere frustrerte. Jeg får svar når jeg skriver, men jeg vet ikke om han vil møte meg igjen eller ikke. :( .

 

 

Å gå rundt i uvisshet er kjipt.

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

 

vet. det er sinnsykt frusterende! :( fikk svar i dag da, etter at jeg purret med enda en melding… skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid før han svarer..

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

Endret av Tvillingsjel
Tatt bort quote-pyramide
Lenke til kommentar

vet. det er sinnsykt frusterende! :( fikk svar i dag da, etter at jeg purret med enda en melding… skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid før han svarer..

 

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

 

Trådstarter: Det er sinnsykt ubehagelig og frustrerende ja. Han skrev: vi snakkes i morgen, men har jeg hørt noe? nei.... Han pleier å ta kontakt senere på kvelden men magefølelsen sier i dag at han ikke kommer til å gjøre det.

 

Jeg føler meg bare pyton av dette.... Er ikke en god følelse nei, og jeg går jo å tenker: hva er galt med meg osv? Ser jeg ikke bra nok ut? Hvorfor kysset han meg så lidenskapelig hvis jeg ser fæl ut? Er andre så mye bedre enn meg osv?

 

Jeg ser at han er pålogget støtt og stadig facebook messanger. Og han bør jo forstå at jeg begynner å tro at han er uinteressert. For før vi møttes så spurte han hvorfor jeg svarte han dårlig på meldinger... og da spurte han om jeg var uinteressert?

 

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

Endret av Tvillingsjel
Tatt bort quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

Ikke send han flere meldinger nå! La han komme til deg. Vis deg at du ikke finner deg i dette. Kan ikke få i pose og sekk

 

du fortjener bedre, og det vet du.

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

 

Trådstarter: Innimellom så takler jeg det bedre, men nå kjenner jeg at jeg bare går rundt å venter på at han skal gi meg den velfølelsen jeg trenger med at han tar kontakt. Jeg føler meg pyton nå!!!!!. Og jeg skjønner ikke hvorfor han oppfører seg sånn?? Går å tenker at det er meg det er noe galt med, men jeg var seriøs i tankene med han. Jeg kysset han ikke av uinteresse. Jeg kysset han av interesse, og synes at det er dårlig av han og ikke skrive noen ord til meg etter all kontakt vi har hatt. Vi har datet flere ganger i uken de siste ukene.... Han sa at han var forelsket, og vi hadde sex flere ganger. Han leiet på meg og vi gikk rundt i byen, på turer osv. Nei nå er jeg sykt skuffet! Men jeg tar ikke kontakt med han igjen. Jeg har gjort mitt, men forventet å høre fra han siden han skrev det i går. Eller forventet og forventet : jeg stoler ikke på han lenger.

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

Lenke til kommentar

 

Ikke send han flere meldinger nå! La han komme til deg. Vis deg at du ikke finner deg i dette. Kan ikke få i pose og sekk

 

du fortjener bedre, og det vet du.

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

 

Er jeg normal som blir såret etter den kontakten meg og han har hatt? Ville du blitt skuffet? ... Jeg er skikkelig skuffet!

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

Lenke til kommentar

 

Er jeg normal som blir såret etter den kontakten meg og han har hatt? Ville du blitt skuffet? ... Jeg er skikkelig skuffet!

 

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

 

ja, jeg blir veldig såret og klarer ikke tenke eller gjøre normale ting… ganske sykt. men nå svarer fyren min meg hvis jeg maser de gangene han ikke svarer, da.. : s men vet ikke om det er av interesse eller hva.

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

Endret av Tvillingsjel
Tatt bort quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

ja, jeg blir veldig såret og klarer ikke tenke eller gjøre normale ting… ganske sykt. men nå svarer fyren min meg hvis jeg maser de gangene han ikke svarer, da.. : s men vet ikke om det er av interesse eller hva.

 

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

 

Trådstarter: ja , da er vi to, som har det likt. Jeg klarer ikke å tenke og gjøre normale ting når jeg er slik jeg er nå. Gått å ventet på melding fra han i hele kveld. Han skrev jo at vi skulle skrives i dag, men nå får han ta kontakt, for nå er det det nok med at det er jeg som er driveren av kontakten vår. ... Han har vært innlogget messanger på facebook, massevis av ganger i hele kveld. Der står det at han er stadig vekk aktiv. Ja, såklart blir jeg nyskjerrig og snoker litt, for jeg skjønner ikke hvordan det går ann å oppføre seg sånn som han gjorde... Kysset meg helt villt, og virket helt villt forelsket ut, til å bli sånn...

 

Han vil svare hvis jeg skriver til han, men det gidder jeg ikke, for nå er det hans tur. Er du ikke enig?

Jeg kunne skrevet at jeg er interessert i deg, er du interessert i meg? Men det blir for dumt når han oppfører seg slik. Men blir spennende om han forsvinner helt, eller om han noensinne kontakter meg igjen;)

 

Tenk at det går ann? Der dater jeg han fast i flere uker, og vi gjør mye sammen, kysser, og har sex også, for så å ignorere å ta kontakt med meg helt.... Synes det er dritt!

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

Endret av Tvillingsjel
Tatt bort quote-pyramide
Lenke til kommentar

Trådstarter: ja , da er vi to, som har det likt. Jeg klarer ikke å tenke og gjøre normale ting når jeg er slik jeg er nå. Gått å ventet på melding fra han i hele kveld. Han skrev jo at vi skulle skrives i dag, men nå får han ta kontakt, for nå er det det nok med at det er jeg som er driveren av kontakten vår. ... Han har vært innlogget messanger på facebook, massevis av ganger i hele kveld. Der står det at han er stadig vekk aktiv. Ja, såklart blir jeg nyskjerrig og snoker litt, for jeg skjønner ikke hvordan det går ann å oppføre seg sånn som han gjorde... Kysset meg helt villt, og virket helt villt forelsket ut, til å bli sånn...

 

 

Han vil svare hvis jeg skriver til han, men det gidder jeg ikke, for nå er det hans tur. Er du ikke enig?

Jeg kunne skrevet at jeg er interessert i deg, er du interessert i meg? Men det blir for dumt når han oppfører seg slik. Men blir spennende om han forsvinner helt, eller om han noensinne kontakter meg igjen;)

 

Tenk at det går ann? Der dater jeg han fast i flere uker, og vi gjør mye sammen, kysser, og har sex også, for så å ignorere å ta kontakt med meg helt.... Synes det er dritt!

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

 

ååå søta. synes så synd på deg og oss. haha.. for noen mannfolk vi har rotet oss bort i. jeg synes du egentlig ikke bør gi han mer oppmerksomhet. men hvis du absolutt vil, kan du vente noen dager, og sende han en siste melding, og da mener jeg en SISTE melding! der du skriver at du vil høre hvor du har han, og hvis ikke, at du da går videre.

 

det er helt jævlig at mange bare stikker når alt virket til å være bra, og at ting utviklet i riktig retning. forstår ikke hva faen som skjer i hodet til enkelte gutter når slikt skjer.

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

Endret av Tvillingsjel
Tatt bort quote-pyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

det er helt jævlig at mange bare stikker når alt virket til å være bra, og at ting utviklet i riktig retning. forstår ikke hva faen som skjer i hodet til enkelte gutter når slikt skjer.

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

 

Trådstarter: Takk, ja det er synd i oss som opplever sånne ting. Han skrev at han ville snakke med meg i dag, men han har ennå ikke tatt kontakt. Jeg vet ikke om jeg skal være blid på han eller sint? Jo jeg blir skuffet på han! Har jeg ikke lov til det? Jo mener jeg selv!.

 

Begynner å akseptere følelsen av å ikke være bra nok... men samtidig så er jeg lei meg for det.... Svært lei meg... Men jeg skal komme igjennom disse vanskelige følelsene. Det hjelper å tenke: at han er en drittsekk som ikke kan prate med meg.... Ja, for alt virket så fint ut da jeg forlot han sist. Han kysset meg dypt og intenst, og så forelsket ut. Han tok intiativ til det i det han sa hadet til meg. Og så oppfører han seg slik? For en merkelig type!!!!. Gå fra å ta intiativ til å dypt tungekysse meg uten å ville stoppe og så dette....

 

Jeg er utrolig lei meg for dette. Skulle jo tro at jeg hadde vært stygg mot han slik han oppfører seg. Men det har jeg ikke vært...

 

Men har kommet frem til en ting: Kanskje han er en useriøs type som var bare ute etter sex. Han har jo fortsatt god kontakt med sin eks. Hun bor ikke her i distriktet, men han besøker henne innimellom fordi de er så gode venner. Det er nok noe som skurrer.

 

Synes ikke du at han kunne snakket med meg om dette, siden vi har møtt hveandre jevnlig, og gjort alle kjærestetingene...? Hva synes dere? Dette er så kjipt, for jeg sitter bare å venter... Forstår han ikke det?

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Trådstarter: jeg hadde hatt lyst å si noe mer, men jeg velger å bare forsvinne og ikke si en dritt!. Sletter han ikke ut av facebook ennå. Men jeg gidder ikke å kontakte han!. Han får kontakte meg. Jeg kommer til å gå videre når jeg er klar følelsesmessig for det, men det er jeg ikke ennå. Jeg ble så forelsket i fyren, og nå er jeg dritlei meg, nå når jeg merker at han bare sa at han var forelsket i meg, for så å ikke bry seg mer enn det han gjør.

 

Bryr han seg ikke så er han ikke verdt noe i mine øyne. Han burde tenke på at jeg lurer på hva som skjer. Han kunne i det minste pratet med meg, istedet for å kysse meg intens og så forsvinne.



Anonymous poster hash: f9a04...c24
Lenke til kommentar

 

Trådstarter: jeg hadde hatt lyst å si noe mer, men jeg velger å bare forsvinne og ikke si en dritt!. Sletter han ikke ut av facebook ennå. Men jeg gidder ikke å kontakte han!. Han får kontakte meg. Jeg kommer til å gå videre når jeg er klar følelsesmessig for det, men det er jeg ikke ennå. Jeg ble så forelsket i fyren, og nå er jeg dritlei meg, nå når jeg merker at han bare sa at han var forelsket i meg, for så å ikke bry seg mer enn det han gjør.

 

Bryr han seg ikke så er han ikke verdt noe i mine øyne. Han burde tenke på at jeg lurer på hva som skjer. Han kunne i det minste pratet med meg, istedet for å kysse meg intens og så forsvinne.

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

 

det er helt riktig, det du gjør. ikke kontakt han mer. hold deg selv opptatt med andre ting. farg håret ditt, ta på neglakk, tren, vær med venner… ikke bruk mer av din verdifulle tid på en idiot. du er for bra for han. klem :)

 

jeg har heller ikke tenkt å kontakte min fyr, selvom han svarte meg til slutt og spurte hva jeg drev med. får være måte på hvor treig og tafatt man skal være. heldigvis har vi ikke hatt sex enda.

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

Lenke til kommentar

 

ja, men det høres ikke ut som han er så seriøs.. du vet, gutter kan trives i jentas selskap samt kose og være intime uten å være ute etter noe seriøst. kjipt, men det er realiteten. ikke snakk til han mer, selvom jeg vet det er vanskelig å holde seg unna.

 

Anonymous poster hash: 58646...c92

 

Det er flere ting som jeg vet om anngående situasjonen hans som gjør at jeg tror han kan være useriøs. Han er ikke fra distriktet jeg bor i, og har bare jobb her halvannen måned til.

Han har en eks som bor på hjemstedet sitt som han bor hos når han er på hjemstedet.

Han har sagt til meg at eksen vet om meg, og at hun ble kjempeglad på hans vegne, for de unner hveandre kjærligheten. Men jeg tror han løy. Hun vet nok ikke om meg... for hun poster ting på siden hans hele tiden på fb.

Jeg var den beste daten i hans liv....og så oppføre seg sånn? nei for et svin! ;)

 

Jeg kommer til å ikke kontakte han. Jeg bør sikkert bare slette han rett av facebook også, men venter med det. Men han burde jo egentlig skjønt at jeg ble skuffet på han for oppførselen, og har lyst å vise det... Bare kom med tips.... ;)

 

Anonymous poster hash: f9a04...c24

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...