kakcoo Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 I går satt jeg å lastet ned ringesignaler til telefonen min via wap. Under nedlastinga av et ringesignal fikk jeg beskjed om at jeg hadde lite minne. Jaja, tengte jeg. Da sletter jeg bare et av ringesignalene som jeg synes er kjedelig tengte jeg. Men det tenkte jeg ikke så lenge. Det går ikke ann å slette noen av ringesignalene. Så fort jeg trykker "slett" så hopper telefonen tilbake til mediasenteret. I går kunne jeg i hvertfall høre ringesignalene mine, men i dag fungerer ingen av dem. Telefonen har blitt helt lydlaus, ingen ringetoner kan slettes og hvis jeg blar helt ned til den ringetona som ble avbrutt under nedlastinga, så hopper den tilbake til mediasenteret. Det er en smule ergelig Noen som har/har hatt samme problemet eller vet hva jeg kan gjøre? HJELP!!! Lenke til kommentar
kakcoo Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Ja. Selvfølgelig. Jeg er ikke helt blond Eller jo.. Jeg er blond. Men det er en annen sak Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ja. Selvfølgelig. Jeg er ikke helt blond Eller jo.. Jeg er blond. Men det er en annen sak Roflmao... Uansett; en venn av meg hadde det samme problemet... Husker ikke åssen han fikset det, though... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå