Anonym177 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg vil gjør noe med håret mitt, men vet ikke hva. Har dere noen tips? Her er et bilde av meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Spar lengde, lengde er alltid bra!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Er det din naturlige hårfarge på bildet? Stripe det i litt varmere toner? Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Er det din naturlige hårfarge på bildet? Stripe det i litt varmere toner? Er nesten min vanlige farge, men jeg vurderer extentions og da står det mellom det eller striping.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Det kommer jo helt ann på stilen din eller hvordan du er og liker være. Om du liker naturlige farger, eller unaturlige (grønnt, blått, lilla osv) Jeg synes det ser bra ut sånn. Bare litt mere lengde ja og så kanskje få inn noen striper (: Men uansett er det viktigste at du er fornøyd selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå