AfterGlow Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Breaking Bad ble plutselig svært populær blant nedlasterne.Pirater kastet seg over populær TV-serie etter prisutdeling Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Menneh... den er jo på Netflix da. I HD liksom... hvorfor ikke bare bite i det 79,- kroners eplet og se alle sesongene ++ andre ting? 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Så 1-4 på Netflix og 5a og 5b på "den andre måten" da jeg ikke gadd vente Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Menneh... den er jo på Netflix da. I HD liksom... hvorfor ikke bare bite i det 79,- kroners eplet og se alle sesongene ++ andre ting? Nettflix er en veldig fin løsning. Men det som er kjedelig er at det er forskjellige utslipps datoer i forskjellige verdensdeler. Dette er noe jeg mener er en stor feil. Om de hadde sluppet alt likt i alle verdensdeler og sluppet alle filmer 2 uker etter kino inn på feks Netflix tror jeg store deler av piratproblemet hadde blitt løst. De må lære seg å konkurrere mot piratene isteden for å forfølge dem. Det er en metode som ikke har fungert. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Menneh... den er jo på Netflix da. I HD liksom... hvorfor ikke bare bite i det 79,- kroners eplet og se alle sesongene ++ andre ting? Nå er kvaliteten på netflix rimelig begrenset da. Ikke helt lett å vite hva slags kvalitet du får heller, og endrer seg litt etter hvilken ISP du har etc... Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Menneh... den er jo på Netflix da. I HD liksom... hvorfor ikke bare bite i det 79,- kroners eplet og se alle sesongene ++ andre ting? Nettflix er en veldig fin løsning. Men det som er kjedelig er at det er forskjellige utslipps datoer i forskjellige verdensdeler. Dette er noe jeg mener er en stor feil. Om de hadde sluppet alt likt i alle verdensdeler og sluppet alle filmer 2 uker etter kino inn på feks Netflix tror jeg store deler av piratproblemet hadde blitt løst. De må lære seg å konkurrere mot piratene isteden for å forfølge dem. Det er en metode som ikke har fungert. Helt klart. Men for å se forlengst avsluttede TV-serier som Breaking Bad duger det som bare rakkern. Menneh... den er jo på Netflix da. I HD liksom... hvorfor ikke bare bite i det 79,- kroners eplet og se alle sesongene ++ andre ting? Nå er kvaliteten på netflix rimelig begrenset da. Ikke helt lett å vite hva slags kvalitet du får heller, og endrer seg litt etter hvilken ISP du har etc... Det har du rett i. Kanskje jeg har flaks iom. at Altibox er blant fibernettene hvor Netflix har utplassert bokser, eller evt. leid lagring for å bedre tilgangen til innhold. Streaming i HD og 4K er ikke noe problem her, men situasjonen er jo en helt annen på f.eks. Lanzarote hvor Netflix ennå ikke er rullet ut engang. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Hadde egentlig vært ganske mye mer fornøyd om jeg bare kunne velge kvaliteten selv, eller i det minste kunne se hva som ble spilt. Nå vet jeg jo ikke om jeg får 720p eller 1080p en gang. (men om det er under 720p så går i det minste indikatorboksen i svart) Endret 4. september 2014 av Andrull Lenke til kommentar
FylleSpillern Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 So very butthurt. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Alltid er fokuset på "nedlasterne" eller de såkalte "piratene". Hva med Amazon, Platekompaniet, CDON o.l.? Har de ingen oppgang i salg på sesongene til overnevnte tv-serier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå