Thor. Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Det er 10-30 kroner billigere på Ebay... Bare kjøp den på elektrosjappa du. For 200 kroner har du en smart-tv. Du trenger ikke den nyeste utgaven, hovedforskjellen er at den har AC wifi. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Ok takk! Tips til spesielle spill som er egnet til Z3? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Som forbruker har du flere rettigheter i Norge ved reklamasjon. Dessuten slipper du å vente en evighet på varen. Hvorfor kjøpe den på ebay? For å spare et par tiere? Meh. Kjøp den nyeste utgaven om du får tak i. Jeg opplever den som noe bedre, selv om det kan være innbilning. Den har annerledes design som kan være mer plasseringsvennlig bakpå TVen. Endret 13. mars 2016 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Er Z3 en tlf jeg har forvente å ha den i rundt 2år eller mer hvis den passes godt på? Tenker mtp at de slutter å lage oppdateringer osv. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Selv når de slutter å lage oppdateringer, vil den jo fremdeles virke lenge etterpå. Det tar en god stund før du vil oppleve at appene ikke støtter din telefon. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Når tror du de vil slutte å lage oppdateringer til Z3? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Når tror du de vil slutte å lage oppdateringer til Z3? 2016. Jeg blir positivt overrasket hvis Z3 får oppdatering til Android N, siste oppdatering blir nok Android M (6.0.1) som vi kan forvente i april. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Kameraknappen på min "vanlige" Z3 tar ikke bilder når den blir presset helt ned, kameraet begynner og fokusere og lager et "pip" når jeg presser den halvt ned som normalt, men skjer ingenting når jeg trykker helt ned. Er det en vanlig feil på disse? Software relatert eller hardware feil? Ikke noe problemer og ta bilder ved å trykke på skjermen osv. Mobilen har fått byttet skjerm. Edit: Kameraknappen funker også som hurtigtilgang til kamera når skjermen er slått av. Endret 14. mars 2016 av MajoNess Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Så Z3 begynner å bli en utdadert mobil? Synd jeg skal hente den i dag -.- Endret 14. mars 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Når tror du de vil slutte å lage oppdateringer til Z3? 2016. Jeg blir positivt overrasket hvis Z3 får oppdatering til Android N, siste oppdatering blir nok Android M (6.0.1) som vi kan forvente i april. Hva gjør den Android oppdateringen da? Endret 14. mars 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Fikk min Android oppdatering idag, versjon 6.0(Marshmallow) og jeg er så langt meget fornøyd Har en Z3+/Z4 Det jeg har merket meg best så langt er at den reagerer mye raskere og den den forrige versjonen jeg hadde :o Appene og alt åpner seg mye fortere Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Da har jeg kjøpt Z3 5,2" Venter bare på sim :D Basicly lurer jeg på om den er for stor så vurderer å legge den ut på Finn og kjøpe Iphone 6 Taper ikke penger da jeg kjøpte den brukt for 2300 med 10mnd garanti. Endret 14. mars 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Da jeg oppgraderte fra Xperia Z til Xperia Z2 ble jeg fort vant til at den et noe større. Nå er jeg veldig fornøyd med størrelsen på disse telefonen, men jeg håper ikke de blir ennå større. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Tenker at det bare blir rart hvis han fyren som solgte meg mobilen ser at jeg har lagt den ut på nytt Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Merker batteriet suges noe helt kraftig også. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor du vil bytte telefon allerede nå. Jeg er så fornøyd med min at jeg kunne kjøpt den samme en gang til om den gikk i stykker. Den har markedets beste batteri, men hvis det tømmes raskt har du sannsynligvis en applikasjon som forårsaker det. Du kan sjekke hvor strømmen blir av slik: Innstillinger -> strømstyring -> batteribruk. Strømforbruket vil sannsynligvis også normalisere seg etter en stund. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Får se hva jeg gjør med den Lenke til kommentar
Niao Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Opplevde en litt sprø greie i går med min Z3. Den hadde stått i flymodus og var på 51-52% batteri, tok av flymodus, men la den med skjermen av i lomma. Gikk hjem (tar ca. 1 time) og neste gang jeg sjekka mobilen etter ca 35 minutter var strømmen på 13%, deretter, ca et halvt minutt etter var den på 2%! Sjekket strømforbruk men ingenting "stood out" fra det som er vanlig. Skjermen hadde brukt 24% siden sist lading, men det forklarer ikke det plutselige fallet fra 51% til 2%. Normalt varer batteriet lenge og går ned svært lite av gangen. 50% varer vanligvis en hel dag.Andre som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Jeg har opplevd liknende to ganger. Begge gangene skjedde det på ubeleilige tidspunkt der jeg bare skulle gjøre en liten ting før jeg kunne gå hjem og lade. Jeg hadde da ca. 20-30% igjen i batteriet som burde holde til dette gjøremålet med god margin. Plutselig skrur den seg av fordi den mener at batteriet er tomt. Det var 20-30% igjen sist jeg sjekket for et par minutter siden. Den skrur seg altså av. Jeg skrur den på igjen. Da starter den ikke operativsystemet med en gang, men i stedet står det en melding i fullskjerm "Optimaliserer app 1 av 187". Den gir seg ikke før den har optimalisert alle appene, medmindre den bestemmer at batteriet er tomt og skrur seg av igjen da. Et par minutter senere kan det gå helt fint, så batteriet var åpenbart ikke heeeelt tomt. Den bruker selvsagt mye strøm på å optimalisere alle appene mine. Det tar mange minutter, men etterpå virker den fint om batteriet ikke virkelig er tomt denne gangen. Men nå er det bare 1-2% igjen. Etter all den optimaliseringen av apper er det ingen grunn til å tvile på at det faktisk er så lite igjen denne gangen. Jeg vet ikke hva min Sony Xperia Z3 holder på med. Jeg søker også svar på denne gåten. I mellomtiden virker den fint, såvidt jeg kan se. Men jeg stoler ikke på at 20-30% virkelig betyr 20-30% Den har gjort dette to ganger nå, og begge gangene var det så lite strøm igjen. PS. Flymodus ble ikke brukt i mine tilfeller, men jeg tror jeg har noen Stamina-greier som deaktiverer radiobrikkene når skjermen er svart. Vet ikke hva det har å bety. Endret 3. april 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå