Lars667 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Lars: reklamer. Telefonen din er ikke slik den skal være. Ja, skal gjøre det når jeg får reparert den gamle G2-en. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Noen som vet om det går an å fjerne notification angående 75% lagringsplass brukt? Fryktelig irriterende varsel. 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Ja, bare putt inn ett SD-kort og flytt over enten bilder eller visse apper Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Hvilket flipdeksel anbefaler dere? Så lite å minimalistisk som mulig.. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Ja, bare putt inn ett SD-kort og flytt over enten bilder eller visse apper Dessverre går det ikke an å flytte over alt før Android 6.0 er ute. Jeg hadde samme problem på min Z3, og har det fortsatt på Z3 Tablet Compact, og får det ihvertfall ikke vekk. Har to store spill som jeg ikke vil slette, og bare et av de går an å føre over til SD-kortet nå, og ingen av de andre appene som ikke kan føres over har jeg heller ikke så veldig lyst til å slette. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Da må telefonen min på service. Pakningen rundt luka for ladekontakt er borte. Samtidig er kortleseren avhengig av press på front/bak med pekefinger og tommel for å ikke skute ut minnekortet. Telefonen har fått en mindre bøy så jeg vet ikke om de legger skylden på meg eller fikser det hele gratis. Bøyen er nok der fordi telefonen kommer i klem mellom låret mitt og maskinene jeg betjener på jobb når jeg jobber ved disse. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 En telefon som er bøyd fordi den har kommet i klem altså. Jeg kan ikke med villeste fantasi forestille meg at de konkluderer med fabrikkfeil og dermed dekning på garantien eller reklamasjonen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Det var ikke tanken å "klage" (reklamere) på at telefonen er bøyd. Men at dette kan være årsaken til at kortleser skyter ut minnekortet ettersom det holder seg på plass når jeg klemmer over der kortet ligger med tommel og pekefinger. Og da er det lite vits i å reklamere på at kortleseren ikke holder minnekort på plass. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg sliter med at folk hører meg dårlig når jeg prater med de.. Skjer både meg telefon mikrofon å med 2 forskjellige Bluetooth handsfree.. Har skrudd av støyreduksjon på telefonen.. Hva kan det være?? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Flytt lillefingeren vekk fra mikrofonhullet når du holder telefonen. Handsfree kan jeg ikke svare for. 2 Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Lillefingeren er ikke foran mikrofonhullet.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Noen jeg kjenner er kroniske til å holde mikrofonen bort fra munnen. Vet ikke om du har samme problem, men ta en kikk i speilet neste gang du prater for å utelukke dette. Apropos ugunstige holdeteknikker, jeg har sett folk som holder telefonen omtrent som de holder en suppeskål de skal slurpe fra. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Apropos ugunstige holdeteknikker, jeg har sett folk som holder telefonen omtrent som de holder en suppeskål de skal slurpe fra. Men de har vel på speaker(?) edit: Eller headphones/plugger, så klart Endret 21. februar 2016 av frohmage Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Joda, det har de nok, men de ser jo ikke akkurat smartere ut av den grunn. Har måttet holde tilbake latteren de gangene jeg har sett det. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Sendte i dag inn min Z3 på reparasjon for 2 gang på 1 mnd.. Nå vil jeg har Z5 compact... Lenke til kommentar
Lars667 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Nå har jeg fått frankering for retur til Netcom for at de skal sende telefonen til verksted, men jeg må si jeg er litt skeptisk også. Vil de da åpne opp telefonen og dermed gjøre den litt mer "slarkete" (vet at ting aldri blir _helt_ like bra skrudd/klipset sammen etter reparasjon)? Blir litt usikker. Sannsynligvis finner de vel ingenting og sender den tilbake. Lenke til kommentar
Lars667 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Kom en halvstor oppdatering i dag. Noen som vet hva den innebærer? Prøvde 4k-opptak etter den, og fikk 6 minutter med opptak, så det er ikke verst. Men var sikkert bare det at den var nyrestarta som gjorde det. Endret 25. februar 2016 av Lars667 Lenke til kommentar
illmatic. Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hei Er det noen som vet om noen OK treningsarmånd til Sony Z3? Den er jo litt stor, spesielt med beskyttelsesdeksel rundt, så det er utfordrende å finne noe som går på overarmen... Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fortsatt ingen Marshmallow på gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå