Trond HB Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Bestillte z3 fra Dustin på Mandag kveld, fikk beskjed igår ettermiddag at den var sendt. Noen som vet om den dukker opp i Oslo idag? leveringsmåte er "Bedriftspakke dør-dør", men dustin har hverken oppgitt kollinummer på mail eller under ordre på deres side. Kommer den på dør (navnet tyder jo på det) eller leverer de på postkontor? Kan man hente ut pakker uten pakkelapp/sporingsnummer på postkontoret? Står heller ikke kollinummer på min bestilling som ble sendt i dag tidlig. Under samtalen min med en hos Dustin nevnte han at de ikke sendte til postboks, så jeg måtte oppgi adressen min. Spurte da om den kom på døren, men blir bare levert til postkontor. Hvordan man får hentet pakken er jeg usikker på, men du får vel kanskje en SMS når den ankommer. Har dere sett godt nok etter? Stod pakkenr. i mailen jeg fikk. Du trenger ikke vente på pakkelappen i postkassa. Legg inn Postens sporingsapp på mobilen og vis strekkoden. Selv om det står dør-dør i mailen så stemmer ikke det, den sendes som vanlig pakke som må hentes på postkontoret. Jeg har lagt inn tlf.nr. hos Dustin men det ser ikke ut som de legger inn SMS-varsling på pakkene. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Fikk min oransje Z3 compact fra DustinHome i dag. Noen tanker, spørsmål; Sony headsettet følgte ikke med. Kan det være at det tilbudet bare gjelder privatkunder? Jeg bestilte i jobben sitt navn i forrige uke. Får ikke standard vær-widget til å fungere? Hva med dere? Mye bloatware. Har avinstallert en del, men blir å legge inn cyanogenmod en gang i fremtiden. Ellers veldig fornøyd, rask og snappy respons. Oransjefargen falt bedre i smak enn jeg trodde på forhånd. Jeg fikk heller ikke med headset, bestilte fra DustinHome som privatkunde. Er det noen som har fått det, fra DustinHome eller andre? Mener at en av nettbutikkene jeg var innom før jeg bestilte (tror ikke det var Dustin) skrev at det ville bli ettersendt, så kanskje det er noe Sony ordner? Lenke til kommentar
Winze Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Fikk min oransje Z3 compact fra DustinHome i dag. Noen tanker, spørsmål; Sony headsettet følgte ikke med. Kan det være at det tilbudet bare gjelder privatkunder? Jeg bestilte i jobben sitt navn i forrige uke. Får ikke standard vær-widget til å fungere? Hva med dere? Mye bloatware. Har avinstallert en del, men blir å legge inn cyanogenmod en gang i fremtiden. Ellers veldig fornøyd, rask og snappy respons. Oransjefargen falt bedre i smak enn jeg trodde på forhånd. Jeg fikk heller ikke med headset, bestilte fra DustinHome som privatkunde. Er det noen som har fått det, fra DustinHome eller andre? Mener at en av nettbutikkene jeg var innom før jeg bestilte (tror ikke det var Dustin) skrev at det ville bli ettersendt, så kanskje det er noe Sony ordner? Jeg fikk en egen ordrebekreftelse på headsettet 4 dager etter ordrebekreftelsen på mobilen fra Dustin. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Har lest litt at noen klager på at man kan se touchpunktene i skjermen. Finnes det noen bilder som viser dette? Er det noen butikker i Oslo som har denne på utstilling så man kan fikle med den? Er batteritiden som lovet, dere som har den? Blir jo skrytt høyt opp i skyene Batteritid ifølge Sony er 2 dager. Men det er for the average consumer. Vi som bruker mobilen mye får en dag med heavy bruk Endret 3. oktober 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Forhåndsbestilte hos komplett, men idet de igår skulle sende den ble det noe rot med bestillingen slik at de sletta den. Etterpå fikk jeg en mail der han som sletta den beklaga og sa jeg kunne legge inn en ny bestilling og heller få en god rabatt. Men nå fikk jeg høre at den(Z3) ikke kunne gis noe rabatt på fordi da ville de solgt i tap. Så da stikker jeg heller ned til byen og finner den der.. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg fikk heller ikke med headset, bestilte fra DustinHome som privatkunde. Er det noen som har fått det, fra DustinHome eller andre? Mener at en av nettbutikkene jeg var innom før jeg bestilte (tror ikke det var Dustin) skrev at det ville bli ettersendt, så kanskje det er noe Sony ordner? Fikk headset levert sammen med telefonen, bestilte via djuice sine sider. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Bare i tilfelle det er flere som venter på Z3 grønn så ser denne ut til å komme i slutten av måneden. Grønnfargen er forskjellig og mere metallisk enn Z3 compact green. Den omtales også som "silver green". Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har lest litt at noen klager på at man kan se touchpunktene i skjermen. Finnes det noen bilder som viser dette? Er det noen butikker i Oslo som har denne på utstilling så man kan fikle med den? Er batteritiden som lovet, dere som har den? Blir jo skrytt høyt opp i skyene Leste også en plass at touchpunktene kunne ses i skjermen, men jeg selv har ikke sett de enda. Ellers er jeg meget fornøyd med batteriet, stor forbedring over S3en som jeg gikk over fra. Stemmer ganske så bra det som har blitt sagt med to dagers bruk, men sitter man med skjermen på 24/7 og trykker så er det vel fort gjort å tømme batteriet tenker jeg. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Fikk min oransje Z3 compact fra DustinHome i dag. Noen tanker, spørsmål; Sony headsettet følgte ikke med. Kan det være at det tilbudet bare gjelder privatkunder? Jeg bestilte i jobben sitt navn i forrige uke. Får ikke standard vær-widget til å fungere? Hva med dere? Mye bloatware. Har avinstallert en del, men blir å legge inn cyanogenmod en gang i fremtiden. Ellers veldig fornøyd, rask og snappy respons. Oransjefargen falt bedre i smak enn jeg trodde på forhånd. Jeg fikk heller ikke med headset, bestilte fra DustinHome som privatkunde. Er det noen som har fått det, fra DustinHome eller andre? Mener at en av nettbutikkene jeg var innom før jeg bestilte (tror ikke det var Dustin) skrev at det ville bli ettersendt, så kanskje det er noe Sony ordner? Jeg fikk en egen ordrebekreftelse på headsettet 4 dager etter ordrebekreftelsen på mobilen fra Dustin. Jeg sendte en mail til Dustin ang. headsettet siden det var med på bildet da jeg bestilte og at det nå kun er telefonen som er avbildet. Har ikke fått noe svar og regner heller ikke med å få det. Har ikke fått noen egen ordrebekreftelse på headsettet selv om det har gått over fire dager siden ordren (bestilte 28.09). Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nå er en kobberfarget Z3 bestilt! Eller rettere sagt lagt av, jeg får ikke hentet den før onsdag. Magnetiske ladekabler er underveis fra "Orienten". Men så er det minnekort, jeg tenker å kjøpe et 64 GB kort. Hvilke spesifikasjoner bør kortet ha mtp video osv? Holder det med UHS1? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg sier det igjen: Etter å ha eid både Xperia Z og Xperia Z2, og begge knuste etter normal bruk uten deksel, vil jeg på det sterkeste anbefale beskyttelse. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har dere sett godt nok etter? Stod pakkenr. i mailen jeg fikk. Du trenger ikke vente på pakkelappen i postkassa. Legg inn Postens sporingsapp på mobilen og vis strekkoden. Selv om det står dør-dør i mailen så stemmer ikke det, den sendes som vanlig pakke som må hentes på postkontoret. Jeg har lagt inn tlf.nr. hos Dustin men det ser ikke ut som de legger inn SMS-varsling på pakkene. Ikke noe pakkenr hos meg, men den har dukket opp i sporingsappen nå i dag Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Fikk min oransje Z3 compact fra DustinHome i dag. Noen tanker, spørsmål; Sony headsettet følgte ikke med. Kan det være at det tilbudet bare gjelder privatkunder? Jeg bestilte i jobben sitt navn i forrige uke. Får ikke standard vær-widget til å fungere? Hva med dere? Mye bloatware. Har avinstallert en del, men blir å legge inn cyanogenmod en gang i fremtiden. Ellers veldig fornøyd, rask og snappy respons. Oransjefargen falt bedre i smak enn jeg trodde på forhånd. Jeg fikk heller ikke med headset, bestilte fra DustinHome som privatkunde. Er det noen som har fått det, fra DustinHome eller andre? Mener at en av nettbutikkene jeg var innom før jeg bestilte (tror ikke det var Dustin) skrev at det ville bli ettersendt, så kanskje det er noe Sony ordner? Jeg fikk en egen ordrebekreftelse på headsettet 4 dager etter ordrebekreftelsen på mobilen fra Dustin. Jeg sendte en mail til Dustin ang. headsettet siden det var med på bildet da jeg bestilte og at det nå kun er telefonen som er avbildet. Har ikke fått noe svar og regner heller ikke med å få det. Har ikke fått noen egen ordrebekreftelse på headsettet selv om det har gått over fire dager siden ordren (bestilte 28.09). Jeg har nå fått bekreftelse frå Dustin at headsettet ikke følgte med fordi lageret var tomt. De venter inn nye om en uke. Blir sendt fraktfritt. Lenke til kommentar
dollyduck Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Du er heldig at de sendte telefonen uansett. Jeg forhåndsbestilte Z3 Compact den 23. september men den er fortsatt ikke blitt sendt siden hodetelefonene ikke er på lager. Irriterende... Endret 7. oktober 2014 av dollyduck Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Fin oppgradering fra en ekstremt ustabil Galaxy S3 er det mulig og endre størrelse på app ikoner på Z3C? de er så unødvendig store... Endret 3. oktober 2014 av FurrFoxer Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg sier det igjen: Etter å ha eid både Xperia Z og Xperia Z2, og begge knuste etter normal bruk uten deksel, vil jeg på det sterkeste anbefale beskyttelse. Enig i det. Fikk en Nillkin 9H tempered glass skjermbeskytter i dag. Kjøpt på ebay for 56 kr. inkl. frakt. Synd ikke Sony fikk ut de originale dekslene samtidig med telefonen. Har planer om å kjøpe dekslet med trådløs lading. I mellomtiden så ligger den trygt og godt hjemme. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Takk for tipset, bestillte samme deksel til min telefon, selv om jeg allerede har gummideksel som dekker baksiden. Jeg er ikke redd for riper, men det er så surt når skjermen knuser, som min Xperia Z. Min Z2 har "bare" sprekk på baksiden. Kjøpte deksel etterpå. Noen som kan bekrefte hvorvidt telefonen min fremdeles er vanntett, med sprekk i bakdekselet? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ut i fra bildene av Z3 så er bakdekselet viktig for at telefonen skal være tett. Pakningen rundt kanten er kun et par mm bred, er det sprekk i bakdekselet får vannet fri tilgang til elektronikken. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Fin oppgradering fra en ekstremt ustabil Galaxy S3 er det mulig og endre størrelse på app ikoner på Z3C? de er så unødvendig store... med appen "icon changer free" kan du gjøre omtrent hva du vil med alle ikoner Nå er det noen av dere som har hatt z3 en stund, foreløpig ingen reklamasjoner? Første Z, V og compact slet jo en god del med div mekaniske/fw-feil. Vurderer denne sterkt, men orker ikke hvis det er 50% sjans for å måtte returnere den 3 ganger.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er det tilfeldig om man får sort eller hvit utgave av headsettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå