Nerowulf Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Noen som har opplevd at mikrofonen ikke fungerer når man ringer ut? Mens når noen ringer inn, så fungerer den? 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Når du ringer ut, hvilken hånd holder du den med da? Er det venstre, med lillefinger under? Og har du Z3C i tillegg så kan jeg garantere at holder fingeren over mikrofonhullet. Sleit med denne første uken. Forbannet meg over at jeg hadde kjøpt defekt telefon helt til jeg innså dette. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Noen som har opplevd at mikrofonen ikke fungerer når man ringer ut? Mens når noen ringer inn, så fungerer den? Jepp, hadde det problemet - måtte skru høyttaler på/av for at det skulle virke. Nå husker jeg dessverre ikke fixen på sparket, men prøv å deaktivere SmartConnect - tror det var den som lagde fuckup etter man hadde hatt handsfree innplugget. Lenke til kommentar
Sumble87 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 jeg lurte på om ikke folka her kunne ha hjelpa meg litt, jeg skal snart kjøpte 2 mobiler, det står mellom z3 compact eller den nye z5. og jeg er veldig usikker på hvilken som ville være det beste kjøpet på tanke på at det er litt pris forskjell mellom begge telefonene. x2 z3 compact 7798kr x2 z5 10980kr Så det er 3182 kr forskjell, og mobilenene vil ikke bli kjøpt før i desember kanskje prisen på z3 har gått litt ned? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg trenger slik skjermbeskytter som jeg legger på Z3C. Hvilken er her anbefalt å velge? Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg trenger slik skjermbeskytter som jeg legger på Z3C. Hvilken er her anbefalt å velge? Jeg har denne. http://www.ultimateshield.co.uk/sony-xperia-z3-compact-screen-protector/ 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Fornøyd med den? Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ultimate Shield anbefales. 1 Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Fornøyd med den? Er fornøyd jeg ja. Merker ikke at det er på en gang. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Ser at X-reality for mobile slår seg av rett som det er på Z3+. Flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg opplever ofte det motsatte at når noen ringer til meg så kan de ikke høre meg, men alt er i orden når jeg ringer dem opp etterpå. Jeg pleier å ta restart og da er alt i orden igjen. Har dessverre ikke peiling på hvorfor dette skjer. Noen som har opplevd at mikrofonen ikke fungerer når man ringer ut? Mens når noen ringer inn, så fungerer den? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg opplever ofte det motsatte at når noen ringer til meg så kan de ikke høre meg, men alt er i orden når jeg ringer dem opp etterpå. Jeg pleier å ta restart og da er alt i orden igjen. Har dessverre ikke peiling på hvorfor dette skjer. Noen som har opplevd at mikrofonen ikke fungerer når man ringer ut? Mens når noen ringer inn, så fungerer den? Prøv det samme - deaktiver SmartConnect og restart. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 For de som vil prøve Marshmallow på Z3 så så etterspør Sony nå betatestere: http://www.xperiablog.net/2015/10/07/sonys-concept-for-android-marshmallow-available-to-try-for-10000-users-be-quick/ Ved å laste ned appen og registrere seg så kan de heldige(?) få betautgaven i midten av oktober fremfor ved juletider. 1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Ultimate Shield anbefales.Har Tempered Glass versjonen, anbefales på det varmeste! Veldig enkelt å montere, solid beskyttelse. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Er det bedre enn Nillkin tempered glass, som jeg bruker? Kjøpes billig på Ebay. Jeg er kjempefornøyd med det. Endret 7. oktober 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Nillkin funker fett, å koster bare en 50 lapp på Ebay.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Noen som har fått 23.4.A.1.200 til Z3C? Release fra Sony var 2015-09-23 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har den versjonen. Ingen ting spesielt å påpeke for min del. Ok batteri og ingen ustabilitet. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Noen som har fått 23.4.A.1.200 til Z3C? Release fra Sony var 2015-09-23 Det nyere 232 ble sluppet for en uke siden, men jeg har ikke fått den ennå. http://www.xperiablog.net/2015/10/01/new-update-23-4-a-1-232-rolling-for-xperia-z2z3-series-with-full-stagefright-fix/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå