Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014

Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du ringer ut, hvilken hånd holder du den med da? Er det venstre, med lillefinger under? Og har du Z3C i tillegg så kan jeg garantere at holder fingeren over mikrofonhullet. Sleit med denne første uken. Forbannet meg over at jeg hadde kjøpt defekt telefon helt til jeg innså dette.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at mikrofonen ikke fungerer når man ringer ut? Mens når noen ringer inn, så fungerer den?

Jepp, hadde det problemet - måtte skru høyttaler på/av for at det skulle virke. Nå husker jeg dessverre ikke fixen på sparket, men prøv å deaktivere SmartConnect - tror det var den som lagde fuckup etter man hadde hatt handsfree innplugget.

Lenke til kommentar

jeg lurte på om ikke folka her kunne ha hjelpa meg litt, jeg skal snart kjøpte 2 mobiler, det står mellom z3 compact eller den nye z5. og jeg er veldig usikker på hvilken som ville være det beste kjøpet på tanke på at det er litt pris forskjell mellom begge telefonene.

x2 z3 compact 7798kr

x2 z5 10980kr             Så det er 3182 kr forskjell, og mobilenene vil ikke bli kjøpt før i desember kanskje prisen på z3 har gått litt ned?

Lenke til kommentar

Jeg opplever ofte det motsatte at når noen ringer til meg så kan de ikke høre meg, men alt er i orden når jeg ringer dem opp etterpå.

Jeg pleier å ta restart og da er alt i orden igjen.

Har dessverre ikke peiling på hvorfor dette skjer.

Noen som har opplevd at mikrofonen ikke fungerer når man ringer ut? Mens når noen ringer inn, så fungerer den?

Lenke til kommentar

Jeg opplever ofte det motsatte at når noen ringer til meg så kan de ikke høre meg, men alt er i orden når jeg ringer dem opp etterpå.

Jeg pleier å ta restart og da er alt i orden igjen.

Har dessverre ikke peiling på hvorfor dette skjer.

Prøv det samme - deaktiver SmartConnect og restart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...