Teria Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Google launcher er blitt oppdatert, vertikal kontinuerlig meny og mest brukte på toppen. Changelog for oppdateringen er ikke vanskelig å finne på nett. Edit: det er visst vanskeligere enn vanlig Den som er på startskjermen, øverst oppe? Den så da slik ut her før oppdateringen i går. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Noen som har erfaring med dekslene på Z3C? Luken for lading av telefonen sitter ikke fast lengre. Kan jeg sende inn telefonen for dette? Den er jo ikke vanntett lengre, noe som jeg ville kalt for en "mangel". Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Min erfaring er at de bytter de dekslene på garantien. Har ihvertfall sendt inn et par Sony telefoner til service hvor det har blitt gjort kostnadsfritt, ofte har de riktignok blitt sendt inn med andre feil som hovedgrunn, men telefonene som også da hadde dårlige eller mangle de dekslene fikk de byttet automatisk uten at det var nevnt i feilbeskrivelsen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Herlig! Kommer de til å nullstille telefonen samtidig? Har erfaring med at dette skjer "automatisk" når en telefon blir sendt inn... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Kommer de til å nullstille telefonen samtidig? Har erfaring med at dette skjer "automatisk" når en telefon blir sendt inn...Ja, det er nok dessverre standard prosedyre ved service. Nullstilt og oppdatert til siste tilgjengelig software. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Bare gjør det selv http://www.amazon.co.uk/Genuine-Sony-Xperia-Compact-Charger/dp/B00R0FQ8MM Endret 28. september 2015 av toth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Anbefaler lading med magnetkontakt eller ladedock, da slipper man å åpne lukene. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg har ladedock, Men siden jeg flyttet har den bare ligget i en flyttekasse. Utrolig dårlig at den ikke tåler mer enn 3 måneder normal bruk (lading en gang om dagen). Den fungerer en liten stund til men telefonen kostet jo flesk så det er litt iriterende. Kjøper med noen 3dje parts tenker jeg og gjør det selv. Med mindre det bryter all garanti. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Anbefaler lading med magnetkontakt eller ladedock, da slipper man å åpne lukene. Jeg kjøpte Magtron (tror det var det den het) som fungerte supert i et halv år, så sluttet den å fungere og jeg er tilbake til å lade på vanlig måte. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Der sprakk skjermen på min 1 måned gamle Z3C mens den lå til lading. Er der noe som helst håp om å gå tilbake til butikken med telefonen eller blir en blankt avvist med beskyldninger om dårlig behandling av telefonen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Du må hvertfall prøve. Du er ikke den første. Se over telefonens hjørner at den ikke har noen synlige skader. Har den det kan du glemme det. Eg fikk ny uten spørsmål av elkjøp da den tre dager gammel røyk mens den låg i bilsetet. Men historien bryr de seg lite om, det som betyr noe er om det er synlige merker som kan forklares med et dunk. Endret 29. september 2015 av Jotun Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Sprekker glasset mens den lader kan det kanskje være fordi batteri har ekspandert, og da burde det være en klar garanti-sak. Kan skjer fra tid til annen, men ikke så lett å sjekke på telefoner som har det innebygd. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 jeg får gå innom å høre med de i dag hva de sier. Ingen skader eller fall på denne, så blir lettere irritert om de prøver å avvise meg med at telefonen er dårlig behandlet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg hadde ikke prøvd å legge til widgets etter den nye oppdateringen, men det var en kjærkommen ny layout..! Jeg hadde noen apper med 147 forskjellige widgets, så det var jobb å blå forbi dem - nå er alt pent sortert med toveis-scrolling. (Hvertfall i google launcher) Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Har størmforbruket blitt bedre igjen etter siste oppdatering? Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Har alle fått siste oppdatering? Har ikke fått noe jeg.. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Er det noen som har merket at volumet har blitt lavere etter siste oppdatering? Må skru helt opp for at det skal bli noen lunde høyt.. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Er det noen som har merket at volumet har blitt lavere etter siste oppdatering? Må skru helt opp for at det skal bli noen lunde høyt.. Kan lydinstillingene har resatt seg? Hadde du f.eks på ClearAudio+ før? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Syns alltid det har vært lavt volum på øretelefonutgangen på denne telefonen. Z2 tablet er jo enda verre. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Er det noen som har merket at volumet har blitt lavere etter siste oppdatering? Må skru helt opp for at det skal bli noen lunde høyt.. Kan lydinstillingene har resatt seg? Hadde du f.eks på ClearAudio+ før? Har sjekket alt det i tillegg til equalizer og alt står av, det er høytalerene som gir lav lyd, 3,5 utgangen er som den skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå