toth Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Det er en funksjon som heter smart skjermrotering eller noe. Den er ubrukelig. Se om den er aktivert under skjerm - skjermrotering. Takk for indirekte tips, smart rotasjon var helt konge Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) Ja, Teria, slik ser strømforbruket til Android-systemet ut etter oppdateringen til 5.1.1. Endret 10. august 2015 av Frobe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Det er en funksjon som heter smart skjermrotering eller noe. Den er ubrukelig. Se om den er aktivert under skjerm - skjermrotering. Takk for indirekte tips, smart rotasjon var helt konge Hva bruker du det til? Eneste eg oppnådde var å måtte gjøre ting to ganger fordi telefonen trodde hele tiden at egentlig tenkte å beholde gjeldende rotering..... Lenke til kommentar
Teria Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Ja, Teria, slik ser strømforbruket til Android-systemet ut etter oppdateringen til 5.1.1. Så det er vanlig? Ok. Håper det kommer noe som fikser det da. Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hei! Har fått meg Z3 (ikke pluss), og lurer på om det er noen som har tips til en slim case med beskyttelse både foran og bak? Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Det er en funksjon som heter smart skjermrotering eller noe. Den er ubrukelig. Se om den er aktivert under skjerm - skjermrotering. Takk for indirekte tips, smart rotasjon var helt konge Hva bruker du det til? Eneste eg oppnådde var å måtte gjøre ting to ganger fordi telefonen trodde hele tiden at egentlig tenkte å beholde gjeldende rotering..... Jeg leste hva poenget var, altså at om du legger deg ned mens du leser vertikalt, så snur den seg ikke. Bruker den altså på følgende måte: Hvis jeg ligger på siden og vil lese vertikalt, snur jeg telefonen litt sakte, da roterer den ikke. Om jeg vil at den skal snu seg til horisontalt for video/bilder snur jeg den litt fort, og bildet roterer - var faktisk akkurat det jeg har savnet, istedet for å drive å skru av og på auto-rotasjon hele tiden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Mhmmm.... Ble litt irriterende når eg stadig måtte hive telefonen fra horisontalt til vertikalt for å få snudd den. Men får prøve den igjen. Fin funksjon når eg ser på kart på mobil og den da! Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hei! Noen som vet hvordan man fjerner "mobildata er deaktivert" som kommer hver gang man tar av 4G? Setter pris på svar! 2 Lenke til kommentar
Teria Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Har hatt min Sony xperia z3c siden november. Er det noen vits i å reinstallere mobilen? Kommer jeg til å merke noen forskjell på responstid, batteritid og lignende? Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg vurderer å kjøpe en brukt z3 (kjøpt i oktober 14). Lurer derfor på hvordan dere som har har hatt telefonen lenge nok opplever batterikapasiteten etter et års tid? Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Noen som har kjøpt z3 inkludert headset(verdi 999 kr)? Fikk dere det med? Endret 18. august 2015 av 1814_ Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg vurderer å kjøpe en brukt z3 (kjøpt i oktober 14). Lurer derfor på hvordan dere som har har hatt telefonen lenge nok opplever batterikapasiteten etter et års tid? Den elektriske batterikapasiteten er nok ikke så mye forandret, men den praktiske batterikapasiteten på min har gått ned drastisk etter de nyeste oppdateringene av Android. Jeg håper vi får en god 5.1-oppdatering før 5.2 kommer Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Kan se ut som det ikke blir noen 5.2, men heller 6.0 Marsmallow Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Der gikk min z3c i bakken, knust skjerm og bakside. Lyst på lik telefon, men er ikke direkte enkelt å finne noen som har den på lager i fysisk butikk. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Kan se ut som det ikke blir noen 5.2, men heller 6.0 Marsmallow Noen anelse om hvor lenge det blir til Z3 får den, og om den får den? Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Noen som har opplevd nedsatt høyttalerkvalitet/volum på sin Z3C? Min øvre fronthøyttaler skurrer og lyden er generelt dårlig på både musikk og samtaler. Hører såvidt motenden under samtaler med mobilen inntil øret. Har også sammenlignet lyden med annen lik mobil. Ikke tuklet med innstillinger. Har garanti, og ser ingen annen løsning enn å levere den inn nå. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Noen som har opplevd nedsatt høyttalerkvalitet/volum på sin Z3C? Min øvre fronthøyttaler skurrer og lyden er generelt dårlig på både musikk og samtaler. Hører såvidt motenden under samtaler med mobilen inntil øret. Har også sammenlignet lyden med annen lik mobil. Ikke tuklet med innstillinger. Har garanti, og ser ingen annen løsning enn å levere den inn nå. Har du brukt høyttaleren etter å ha hatt mobilen i vann? Vannet kan dempe/forvrenge lyden, vent til den er tørr. Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Noen som har opplevd nedsatt høyttalerkvalitet/volum på sin Z3C? Min øvre fronthøyttaler skurrer og lyden er generelt dårlig på både musikk og samtaler. Hører såvidt motenden under samtaler med mobilen inntil øret. Har også sammenlignet lyden med annen lik mobil. Ikke tuklet med innstillinger. Har garanti, og ser ingen annen løsning enn å levere den inn nå. Har du brukt høyttaleren etter å ha hatt mobilen i vann? Vannet kan dempe/forvrenge lyden, vent til den er tørr. Har ikke brukt mobilen i forbindelse med vann, så dette er ikke aktuelt. Regner med det er en defekt, og har levert den inn nå. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Noen som har opplevd nedsatt høyttalerkvalitet/volum på sin Z3C? Min øvre fronthøyttaler skurrer og lyden er generelt dårlig på både musikk og samtaler. Hører såvidt motenden under samtaler med mobilen inntil øret. Har også sammenlignet lyden med annen lik mobil. Ikke tuklet med innstillinger. Har garanti, og ser ingen annen løsning enn å levere den inn nå. Har du brukt høyttaleren etter å ha hatt mobilen i vann? Vannet kan dempe/forvrenge lyden, vent til den er tørr. Har ikke brukt mobilen i forbindelse med vann, så dette er ikke aktuelt. Regner med det er en defekt, og har levert den inn nå. Jobbet på verksted/arbeidsplass der det er mye metasllstøv/metallpartikler? Min øvre høyttaler dekkes med metall. Jeg fjerner det lett med magnet. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Noen som kan anbefale en GOD 2 meters ladekabel?? Ikke magnetisk med usb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå