XmasB Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Etter oppdatering til 5.1.1 får jeg stadig varsel om at internminne er over 75%. Når jeg forsøker å flytte over til minnekort stopper det opp på 12%. Hver eneste gang. Dette var ikke et problem før 5.1.1. 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Noen her som har fått invitasjon til Sony sin betatest av deres nye android concept software?Er ikke det begrenset til svenske kunder?Ser ikke sånn ut da jeg fikk en selv har flashet det og til nå virker det som stock Android men med Sony apper ser ut til at de skal legge til flere apper som feks remote play osv.Hvilken dialer fikk du? Sony eller google aosp med bedriftssøk direkte i dialer? Aosp men ser ikke ut som det er bedriftssøk.. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Noen her som har fått invitasjon til Sony sin betatest av deres nye android concept software? Er ikke det begrenset til svenske kunder?Ser ikke sånn ut da jeg fikk en selv har flashet det og til nå virker det som stock Android men med Sony apper ser ut til at de skal legge til flere apper som feks remote play osv.Hvilken dialer fikk du? Sony eller google aosp med bedriftssøk direkte i dialer? Og har du noen formening om batteriet oppleves som bedre/verre enn 5.1.1/5.0.2? Foreløpig ser det ut til at batteriet er det samme. Er ikke stamina mode her eller feks tap to wake! Er så godt som ren nexus opplevelse men med litt Sony her og der. Skal komme oppdateringer hver uke og betaen skal vare til rundt midten av september! Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Noen som vet hvordan jeg fjerner "internminne er over 75%."?. Får overført men noen som vet hvordan jeg får ALT til SD kortet? har 64G så kan ha mye der. Og er det noen måte å få alt automatisk til SD kortet når jeg tar nye bilder feks? Endret 31. juli 2015 av Haltvire Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Dum som eg var oppdaterte eg telefon. Bøe lei av meldingen som alltid låg der. Så fikk eg internminne meldingen istedet Må nok ta jobben med en reinstall fra scratch.... Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Noen andre som nå får en merkelig popup-melding sekundet før en SMS tikker inn? Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Noen som vet hvordan jeg fjerner "internminne er over 75%."?. Får overført men noen som vet hvordan jeg får ALT til SD kortet? har 64G så kan ha mye der. Og er det noen måte å få alt automatisk til SD kortet når jeg tar nye bilder feks? Åpne kamera og gå inn i innstillinger, der kan du velge å lagre alle bilder og videoer på SD-kort Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hva med Avast Cleanup? Den reklamerer jo med at den skal kunne fjerne masse søppel, så er vel verdt et forsøk.. Kjører CarbonRom selv, så har ikke problemet, og får dermed ikke testa selv Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Da har eg factory resatt telefonen. Med nyformatert minnekort. Det står på flere apper at mange hundre mb ligger på sd kortet. Men sd kortet har kun brukt et par hundre mb. Hva er det eg gjør feil? Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Noen som vet hvordan jeg fjerner "internminne er over 75%."?. Får overført men noen som vet hvordan jeg får ALT til SD kortet? har 64G så kan ha mye der. Og er det noen måte å få alt automatisk til SD kortet når jeg tar nye bilder feks? Åpne kamera og gå inn i innstillinger, der kan du velge å lagre alle bilder og videoer på SD-kort Takk! Lenke til kommentar
skripis Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Har hatt Z3+ i 2-3 uker. Idag knuste frontglasset etter en liten tur i asfalten fra en halv meter. Touch fungerer heller ikke lenger... Skjøre saker. Noen som vet pris for å bytte frontglass? Har dessverre ikke mobilforsikring. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Skjørt pga den ikke tåler asfalt fra en halv meter? Z3c tåler ikke ligge i framsetet på bilen mens man handler på rema. DET er skjørt. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Skjørt pga den ikke tåler asfalt fra en halv meter? Z3c tåler ikke ligge i framsetet på bilen mens man handler på rema. DET er skjørt. Heldigvis er det ikke slik med alle! Tror det er noen dårlige produksjoner der ute for mine to har gått mye i bakken og er helt fine. Lenke til kommentar
lunden83 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Klarte å knuse glasset på min z3c i helga,kjøpte meg en ny z3+ men blir litt forbauset over at min z3c hadde 5.1.1 og at z3+ bare har 5.0.2. Hvorfor ligger den lengere bak en den "gamle"? Isåfall noen som vet om den oppdateringen er langt unna? Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Skjørt pga den ikke tåler asfalt fra en halv meter? Z3c tåler ikke ligge i framsetet på bilen mens man handler på rema. DET er skjørt. Handler man på Rema så får man som fortjent, var det en som sa en gang! Kanskje det er noe i det? Forøvrig enig i at Sony siste siste telefoner er altfor skjøre, og det er tydelig en designfeil når såpass mange sliter med det... Ellers er telefonen forøvrig helt topp. 1 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Etter at jeg gikk over fra iPhone til xperia (Z2 først, nå Z3C) har jeg nesten sluttet å ta bilder. Resultatet er altfor ofte helt ubrukelig, og er heller ikke mulig å gjøre bedre i PhotoShop. Uskarpe (kornete) bilder selv om fokus stemmer, grå og flate farger, det som er rødt blir nesten orange. Super telefon på de fleste andre måter, men feil valg for den som vi ha et godt kamera. Med forbehold om at du har fått en defekt telefon, så stemmer det rett og slett ikke. Det mest sannsynlige er at det er du som ikke klarer å ta skikkelige bilder, og jeg kan gjerne utfordre deg til å ta bedre bilder med din Iphone, Samsung eller hva som helst enn hva jeg gjør med min Z1 eller Z3. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Skjørt pga den ikke tåler asfalt fra en halv meter? Z3c tåler ikke ligge i framsetet på bilen mens man handler på rema. DET er skjørt. Handler man på Rema så får man som fortjent, var det en som sa en gang! Kanskje det er noe i det? Mhmmm.... Sant det! Bare meny fremover. 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Etter at jeg gikk over fra iPhone til xperia (Z2 først, nå Z3C) har jeg nesten sluttet å ta bilder. Resultatet er altfor ofte helt ubrukelig, og er heller ikke mulig å gjøre bedre i PhotoShop. Uskarpe (kornete) bilder selv om fokus stemmer, grå og flate farger, det som er rødt blir nesten orange. Super telefon på de fleste andre måter, men feil valg for den som vi ha et godt kamera. Du må legge ved bildebevis visst du skal slenge ut slike påstander som dette! Z2 og Z3 har utrolig bra kamera, så her er det noe feil ihvertfall. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Noen som har lagt merke til om Z3c deres har blitt ekstra følsom når det kommer til å rotere skjermen etter 5.1 oppdateringen? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Noen som har lagt merke til om Z3c deres har blitt ekstra følsom når det kommer til å rotere skjermen etter 5.1 oppdateringen? Jeg føler heller at den er blitt ekstra treg, og henger seg opp i den retningen den den ønsker selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå