KoKo_ Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Har hørt at noen sier at man ikke kan sende/motta mms med Z3 Compact. Er det noe sannhet i det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Har hørt at noen sier at man ikke kan sende/motta mms med Z3 Compact. Er det noe sannhet i det? Nei. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 MMS funker fjell det. Du må bare inn i en meny for å hente ned innstillingene. Men nå har vi jo epost, snapchat og facebook for å dele bilder/video. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 MMS funker fjell det. Du må bare inn i en meny for å hente ned innstillingene. Kommer an på operatør. Jeg har Telenor, og her funker det out of the box. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Min erfaring med Z3c er alt i alt ganske positivt. Kameraet er ok, bra i god belysning, men kornete i mørke omgivelser. Til mitt bruk er lyden i bra med headphones, men er "innestengt" når høyttaler brukes (virker ut som lyden kommer fra baksiden av telefonen). UI'et liker jeg, ikke for endret fra Nexus. Batteriet er utvilsomt det beste med den, eneste som er i nærheten (som jeg har hatt) er Droid Turbo (som dessverre ble ødelagt). Mitt største minus med telefonen er glasset. Både fremsiden og baksiden virker ikke like solid som Gorilla Glass. Det ble også utslagsgivende for at jeg solgte den. Den dagen Sony produserer et skikkelig glass, gjerne Gorilla Glass, så kjøper jeg glatt Sony igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 MMS funker fjell det. Du må bare inn i en meny for å hente ned innstillingene. Kommer an på operatør. Jeg har Telenor, og her funker det out of the box. Her og. Eneste tullet er sms som informerer om at man har fått mms dagen etter den ble mottatt. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Har hørt at noen sier at man ikke kan sende/motta mms med Z3 Compact. Er det noe sannhet i det? Det hender jeg får beskjed om at mms-en ikke er lastet ned (ikke ordrett, kommer ikke på hva det står ordrett), da trykker jeg bare på "last ned" og mms-en kommer. Som regel får jeg mms-er automatisk. Ikke problem å sende de heller. Har Talkmore (Telenor-dekning) Vet derimot om flere med iPhone som ikke mottar mms-er fra meg. Noen som vet hvorfor? Alt skal være satt opp riktig i innstillinger hos de. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Har tidligere hatt to stk. Z2, som begge endte opp med knust display (nummer to hadde jeg flipcover på også, men det åpnet seg i lufta og displayet landet flatt ut parallelt med gulvet på flisene....). Valget sto lenge mellom Z3c eller Z3 før valget falt på Z3. Er det stor forskjell på dem, og er det noen spesifikke cover som kan anbefales til Z3? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvis du er redd for knusing ville eg valgt bort z3c. 1 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Noen som har oppdatert til 5.1? Jeg får feilmelding 1211 i PC Companion når jeg prøver å laste ned oppdateringen. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Noen som har oppdatert til 5.1? Jeg får feilmelding 1211 i PC Companion når jeg prøver å laste ned oppdateringen. Ja, jeg oppdaterte i går. Måtte oppdatere PC Companion først, så gikk 5.11-oppdateringen uten problemer. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvis du er redd for knusing ville eg valgt bort z3c.Det har jeg også gjort, gikk for Z3 i stedet. Selv om jeg er fullt klar over at den også er veldig utsatt for slikt. Men, nå måtte jeg ha ny mobil, og det var ingen andre telefoner som fristet der ute. Vil derfor heller ta sjansen med en Z3 og prøve å sikre meg så godt jeg kan. Så om noen har anbefalinger til cover så tar jeg gjerne i mot råd! Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvis du er redd for knusing ville eg valgt bort z3c.Det har jeg også gjort, gikk for Z3 i stedet. Selv om jeg er fullt klar over at den også er veldig utsatt for slikt. Men, nå måtte jeg ha ny mobil, og det var ingen andre telefoner som fristet der ute. Vil derfor heller ta sjansen med en Z3 og prøve å sikre meg så godt jeg kan. Så om noen har anbefalinger til cover så tar jeg gjerne i mot råd! Smart cover eller et Qi-cover må jo være kjekt? Noe som har en funksjon utover beskyttelse. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvis du er redd for knusing ville eg valgt bort z3c.Det har jeg også gjort, gikk for Z3 i stedet. Selv om jeg er fullt klar over at den også er veldig utsatt for slikt.Men, nå måtte jeg ha ny mobil, og det var ingen andre telefoner som fristet der ute. Vil derfor heller ta sjansen med en Z3 og prøve å sikre meg så godt jeg kan. Så om noen har anbefalinger til cover så tar jeg gjerne i mot råd! http://www.mytrendyphone.no/shop/sony-xperia-z3-142553p.html Veldig solid og bra selv om telefonen kanskje blir litt tjukk. Hadde det sjøl på Z3. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvis du er redd for knusing ville eg valgt bort z3c. This. Vil sterkt fraråde å kjøpe en Z3C. Min endte opp med en sprekk i displayet uten noen særlig påkjenning. Denne sprekken ble igjen årsaken til at jeg ikke fikk noe på garanti når den ble fuktskadet. Ja, den vanntette telefonen ble fuktskadet. Selv blir det aldri Sony igjen. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Hvis du er redd for knusing ville eg valgt bort z3c. This. Vil sterkt fraråde å kjøpe en Z3C. Min endte opp med en sprekk i displayet uten noen særlig påkjenning. Denne sprekken ble igjen årsaken til at jeg ikke fikk noe på garanti når den ble fuktskadet. Ja, den vanntette telefonen ble fuktskadet. Selv blir det aldri Sony igjen. Og jeg har ingen betenkeligheter med å kjøpe Z3 eller Sony igjen. Min har ikke en eneste sprekk, og den har falt ned flere ganger. Alle jeg kjenner som har Sony har heller ingen sprekker, utenom ei hvis telefon ble klemt i ei bildør- og da er det forståelig at den sprekker. Det er vel problemer med alle telefoner, uavhengig av merke. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Har selv en Z3C der fronten ble usedvanlig lett knust (med deksel på!). Har nå satt på Ultimate Shield tempered glass, satser på det ikke skjer igjen. Endret 24. juli 2015 av StaBBer 1 Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Etter dagens oppdatering,så finner jeg ikke appene som er lagret på minnekortet! Noen andre med samme problemer? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Har factory-reset en Z3 nå. Er det noen måte å gjenopprette den så den blir så lik den var som mulig? Har ikke koblet meg opp mot noe form for Sony-backup, men alt av Google-synkronisering og backup var og er aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå