Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014

Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner ingen bluetooth-paring og har ikke Lifelog på. Merkelig, for problemet har kommet de siste ukene selvom det er mange måneder siden Smartbandet var i bruk.

Prøv å deaktivere selve appen lifelog. Trykk og hold, dra den til info, og trykk deaktiver.

Hvis det er den som gir varsler kan den ikke det lenger da.

Lenke til kommentar

Fikk noen mms mens eg var i Danmark. Eg hadde deaktivert alt så eg mottok aldri mms. Men når eg kom til Norge begynte eg å få varsler om at mms ikke ble funnet og nå har eg konstant to meldinger (tallet to på app ikonet) som eg ikke klarer å bli kvitt....

Noen gode tips?

Lenke til kommentar

Finner ingen bluetooth-paring og har ikke Lifelog på. Merkelig, for problemet har kommet de siste ukene selvom det er mange måneder siden Smartbandet var i bruk.

Kan jeg spørre hvorfor du ikke bruker smartbandet? Hvilken type er det?  Jeg har hatt mitt SWR 10-band  i snart et år nå, og hatt det på meg hver dag, ladet det en gang i uken ca.   Absolutt et nyttig tillegg til telefonen, spesielt mtp på varsler.  Og at den logger hvor mye jeg går, sykler, springer (f.eks om jeg spiller kamp) er også veldig nyttig og "artig" info.   Søvnmodusen var også bra, men den har jeg deaktivert nå for tiden da jeg ikke har "faste sovetider" og glemmer som regel å skifte modus om jeg må gjøre det manuelt.

Lenke til kommentar

Fikk noen mms mens eg var i Danmark. Eg hadde deaktivert alt så eg mottok aldri mms. Men når eg kom til Norge begynte eg å få varsler om at mms ikke ble funnet og nå har eg konstant to meldinger (tallet to på app ikonet) som eg ikke klarer å bli kvitt....

Noen gode tips?

Ingen? Usikker på om det er Android eller Sony sin feil....

Finnes det apper for meldinger som kan dette alle meldinger som lest? Det kan ikke den originale....

Lenke til kommentar

Aaargh!

Etter restetting av telefonen  er batteriet blitt enda dårligere enn det var! Telefonen blir og goldvarm under lading!

noen tips til hva vi skal gjøre?!

Original lader og ikke kinakabel?

Eller bruker du trådløs lader av et slag?

Lenke til kommentar

Aaargh!

Etter restetting av telefonen  er batteriet blitt enda dårligere enn det var! Telefonen blir og goldvarm under lading!

noen tips til hva vi skal gjøre?!

Original lader og ikke kinakabel?

Eller bruker du trådløs lader av et slag?

Bruker selvfølgelig Sony lader med Sony ledning..

Lenke til kommentar

Blir telefonen like varm om du lader mens telefonen er avslått også? Hvis ja, så er det noe som ikke stemmer helt.

Det har jeg ikke prøvd.

Den blir og veldig varm av bruke.. har lest at noen andre sin også blir det.. Men dette kan da ikke være riktig?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg har 3-4 "MagSafe"-ladekontakter, både med overgang fra micro-USB, og med ledning og USB-kontakt rett i lader. De sitter dårlig, men lader ganske raskt. Jeg har sjekket med et USB-multimeter, og det er ikke mye forskjell på å lade med docken, micro-USB og magnet. Dersom det går tregt å lade, kan det være selve ladekabelen. USB-multimeter anbefales for å feilsøke.

Lenke til kommentar

Magnector har funket helt perfekt for meg, sitter bra og.

http://www.amazon.com/Magnector-Performance-Xperia-Charging-Cable/dp/B00JEMESHG/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1437141831&sr=8-5&keywords=xperia+magnetic

Kånå har en billig fra MyTrendyPhone, den funker den og, men iom at den er beregnet for tidligere Xperias ser den dum ut på magneten og sitter dårligere. Z3/compact har ikke samme fordypningen på kontakten som de forrige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...