Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014

Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4-5 dager...?! Regner dette er uten å bruke tlf..?

Ikkeno problem å få den til å holde 4-5 dager selv med daglig bruk. Sjekker mail, Facebook og Chrome flere ganger om dagen pluss litt ringing. Skjermen har ihvertfall vært på godt over tre timer i løpet av de dagene i følge oversikten for strømbruk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Min Z3C holder  vanligvis ca 3 dager med vanlig bruk på ukedager for meg. Vanlig bruk er noe ringing, meldinger, messenger, noe app-bruk, og ca 20-30 min surfing hver dag. Når jeg bruker den mindre, men fortsatt hver dag (fri/ferie), holder den 4-5 dager.

Lenke til kommentar

Eg har ofte problemer med at telefonen fryser helt og må restartet. Dette skjer opp til flere ganger daglig med snapchat, Facebook og Chrome. Det kan være helt tilfeldig at det er disse appene da det er også de som blir brukt mest. Noen andre som har opplevd dette og eventuelt har en løsning?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Eg har ofte problemer med at telefonen fryser helt og må restartet. Dette skjer opp til flere ganger daglig med snapchat, Facebook og Chrome. Det kan være helt tilfeldig at det er disse appene da det er også de som blir brukt mest. Noen andre som har opplevd dette og eventuelt har en løsning?

Tok du "reset to factory default" da du oppgraderte til Lollipop? Jeg gjør alltid det når jeg oppgraderer til ny generasjon av OS (4->5), og setter opp telefonen (ev. nettbrettet) på nytt manuelt (ikke fra backup). Har aldri problemer med tregheter/kræsj.

Lenke til kommentar

Tok du "reset to factory default" da du oppgraderte til Lollipop? Jeg gjør alltid det når jeg oppgraderer til ny generasjon av OS (4->5), og setter opp telefonen (ev. nettbrettet) på nytt manuelt (ikke fra backup). Har aldri problemer med tregheter/kræsj.

Nei, det gjorde eg ikke. Burde kanskje testet det, men stress å sette opp alt på nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

På Z2 var det et evig problem. lukene åpnet seg for ingenting. På Z3C er dette ikke noe problem. Åpner de skjelden, bruker magsafe-lader.

Lenke til kommentar

Jeg fikk med et slikt Smarband når jeg kjøpte min Z3. Jeg kobla det til og brukte det i to-tre dager, før jeg la det fra meg. Problemet nå er at jeg ikke får koblet det fra. Jeg får varsel omtrent en gang i timen på telefonen om at Smartband er koblet fra. Noen som vet hvordan jeg fjerner det?

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Da har jeg fått tilbake min Z3 Compact etter å ha vært på skjermbytte hos MyTrendyPhone. Skjermen fungerer nå, men kameraet fungerer ikke. Når jeg starter kameraet eller snapchat får jeg melding om at "kameraet har dessverre stoppet" eller "kan ikke koble til kameraet". Noen som har tips til hva jeg kan gjøre selv? Har prøvd å tømme cachen på kamera appene. Neste blir vel å prøve en factory reset?

Låseskjerm var på, så MyTrendyPhone kunne ikke sjekke telefonen skikkelig etter reperasjonen står det på kvitteringen.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Jeg fikk med et slikt Smarband når jeg kjøpte min Z3. Jeg kobla det til og brukte det i to-tre dager, før jeg la det fra meg. Problemet nå er at jeg ikke får koblet det fra. Jeg får varsel omtrent en gang i timen på telefonen om at Smartband er koblet fra. Noen som vet hvordan jeg fjerner det?

Kan du ikke bare slette Bluetooth-paringen? Og om den finnes, slett Smartband-appen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...