Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014

Glenn

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Merkelig. Må lade før kvelden kommer, og da er den nyladet om morgenen.

På en ny Z3C? Min holder stort sett 3 dager normal bruk, og gjerne 4-5 dager når jeg har fri/ferie og bruker den lite. Har du slått på stamina?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min gikk også i stykker etter en fuktig kveld på byen.

Synd at en slik nydelig telefon skal være så skjør...

Nå venter jeg på s6 active og håper den skal være like god i bruk som z3..

Z3 har blitt en dyr erfaring for meg selv om det er en kjempe telefon, synd for denne kunne jeg beholdt lenge...

Lenke til kommentar

Merkelig. Må lade før kvelden kommer, og da er den nyladet om morgenen.

På en ny Z3C? Min holder stort sett 3 dager normal bruk, og gjerne 4-5 dager når jeg har fri/ferie og bruker den lite. Har du slått på stamina?

Nei, vanlig z3... Tenker batteriet varer 9-10 timer.. Med aktivt bruk..

Lenke til kommentar

Irriterende problem: Jeg er i utlandet og har slått av data-roaming. Hvordan får jeg den hersens advarselen om dette til å forvinne? :hrm: Jeg fikk det til på min Z (før Lollipop) men nå finner jeg ikke ut av det.

Endret av Dubhe
Lenke til kommentar

Fuck, er det seriøst ingen fiks på de grusomme bildene front kameraet tar med snapchat? Etter timesvis med å lese meg opp om mobiler og endelig bestemte meg for Z3 var det sykt skuff å få den i posten i dag. Tror det må sendes i retur hvis det slik kameraet er. Rart jeg ikke har fått det med meg tidligere :/

Lenke til kommentar

Noen opplever at Z3 Compact plutselig fryser? Har skjedd med min et par ganger og da funker ingenting i et par sekunder før jeg kan trykke på tilbakeknappen og starte applikasjonen på nytt igjen. Veldig irriterende. 

Kan si at batteritiden på min er veldig god. Som zanta nevner over så holder telefonen i flere dager ved lite bruk og utenom det klarer jeg 1-2 dager med mye facebook, snapchat, instagram og litt spilling. Samtidig har jeg ikke konstant på noen "unødvendige" ting som Bluetooth, WiFi, 4G etc. Lysstyrke på skjermen er også nokså lav, står ikke på auto.

Lenke til kommentar

Fikk Z3+ m. Sony HDR-AZ1 på fredag men har ikke åpnet og tatt den i bruk enda. Usikker på om jeg skal beholde den eller ei. Venter i alle fall på at det skal dukke opp et deksel fra Roxfit eller Sony SCR30 på lager i en nettbutikk først.

Ingen som har noen erfaringer å dele enda?

z3+.jpg

Lenke til kommentar

Noen andre her som har fått sin Xperia 3+? Med eller uten action cameraet ;) 

Har selv ikke fått min enda, men snakket med komplett istad og leveransen de hadde inne hadde vist blitt noe forsinket så de regne med og få de inn i løpet av helgen og sender dem ut i starten av neste uke.  Så får håpe jeg får min pakke snart :D 

Lenke til kommentar

Irriterende problem: Jeg er i utlandet og har slått av data-roaming. Hvordan får jeg den hersens advarselen om dette til å forvinne? :hrm: Jeg fikk det til på min Z (før Lollipop) men nå finner jeg ikke ut av det.

Jeg fant et slags svar oppe på en topp i Lake District da jeg oppdaget at varselet var borte. Jeg så raskt at det skyldtes at det ikke var dekning. Så løsningen ble å slå av 3G/4G heller enn å skru av roaming. Effekten blir den samme, må bare huske på å skru på igjen når jeg kommer tilbake til Norge....

Endret av Dubhe
Lenke til kommentar

Da har jeg tatt i bruk Z3+ etter at den har ligget urørt ei stund. Var litt skeptisk til å begynne med, var ganske varm stort sett hele tiden mens jeg la inn div. innstillinger og programmer. Etter den første ladinga har den roet seg og kjennes ikkeno varm ved vanlig bruk.

Ser ut som batteriet holder litt kortere enn Z3. Z3 holder en 4-5 dager mens Z3+ ser ut til å holde 3-4 dager etter første ladinga. Regner med batteriet holder noe lenger da det har fått noen oppladninger på baken.

Høres ut som lydkvaliteten er veldig bra på både samtaler og musikk. Hadde heller ingen drop-outs på Sennheiser Momentum Wireless. Er mange som sliter med det på disse hodetelefonene.

Kjøpte Roxfit Ultra Slim Book Case, veldig stilig veske av solid kvalitet. Minuset er at fingermerker synes godt på den gjennomsiktige baksiden.

z3+1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...