Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014

Glenn

Anbefalte innlegg

Reiseforsikring?

Bare hvis hendelsen var plutselig og utenforliggende årsak.

Hvis han selv jogger med telefonen i en åpen flaskelomme, og den derfor faller ut er det selvforskyldt. Dersom noen andre løper i ham, eller en bjørn kommer snikende og klabber til ham så den hopper ut er det innafor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaget akkurat at på min Z3C så har øvre del av skjermen begynt å løse fra ramma. Dvs at den stikker ca 1-2 mm ut på toppen og kan lett "presses" tilbake - men spretter så ut igjen. Andre som har opplevd tilsvarende? Har ingen sprekker i glasset hverken fremme eller bak.

Lenke til kommentar

Tror du bør reklamere på den så fort som mulig. Når skaden forverrer seg blir det vanskelig å forsvare at det ikke er selvforskyldt.

Jeg har ikke den telefonen, og har ikke opplevd slikt på min Xperia Z3.

Vil gjetning:

Kanskje batteriet har begynt å blåse seg opp som en ballong, og presser telefonen så den åpner seg.

Batterier kan noen ganger gjøre slikt, og fremdeles fungere greit en stund.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Må vel bytte panel. Hvis du ønsker å beholde garanti osv må du levere til autorisert verksted, tipper det vil koste deg 1400+. Kan sikkert få det et par hundrelapper billigere hos andre, men da uten å beholde garanti og med sikkerhet at det et gjort godt arbeid.

Endret av đȫϚ
Lenke til kommentar

Er det noen som har forslag til et bra sportsarmbånd som passer til Z3 compact?

Jeg hadde fitbit flex inntil jeg nylig mistet det. Fornøyd med det, jeg brukte det til skritteller, genrell aktivitetsmåler og vekkerklokke. Genialt med en lydløs vekkerklokke som vekker meg, men ikke mann og barn.

Lenke til kommentar

Vurderer den nye Xperia 3+ modellen men, jeg ser at prisen for den er ganske så stiv.

Faktisk så stiv at alle de mest kjente nettbutikkene har samme pris på den xD Syntes 6490 kroner er en ganske så stiv pris for en simpel mobil :S Prisen er jo nesten lik som jeg betalte for den nye pc skjermen min her i fjor sommer, den ASUS RoG skjermen :D

Ille når prisene blir såpass store på mobiler ;O  

Lenke til kommentar

Vurderer z3 compact. Er den verdt de ca 3700 den ligger på nå og hvordan er kameraet på disse nå?

Kjøpte min Z3 Compact for 1,5 uke siden, gikk fra LG G3, og jeg er veldig fornøyd!

Kameraet er supert, veldig mye bedre enn på G3'en, selv om jeg var fornøyd med det også. Batteritiden er suveren og størrelsen er perfekt, nå kan jeg endelig tekste med en hånfmd! :p

Sambo hadde Z1 tidligere og kameraet var bare helt tragisk, må ha vært noe galt med telefonen. Så jeg var veldig skeptisk til Sony i utgangspunktet, men er strålende fornøyd så langt! ;)

Lenke til kommentar

Vurderer z3 compact. Er den verdt de ca 3700 den ligger på nå og hvordan er kameraet på disse nå?

Jeg er kjempefornøyd med min z3c. Kameraet er bra, men synes Samsung s3 sitt kamera var raskere til å ta bilde.

Utrolig kjekt med vanntett mobil. Den er rask, og jeg liker Sonys utseende, både mobilen og Sonys grensesnitt.

Lenke til kommentar

Vi har en i kobber.. Syntes den er fin.. Moro med litt anderledes farger enn vanlig...

Noen som sliter med dårlig batteri? Telefonen er helt ny...

Batteriet er bra. I alle fall sammenlignet med den forrige mobilen min. Sony holder i to dager med ganske mye bruk, dvs. surfing, sms, fb, snapchat, Instagram, sjekke været, sjekke bussruter ++.

Lenke til kommentar

Vi har en i kobber.. Syntes den er fin.. Moro med litt anderledes farger enn vanlig...

Noen som sliter med dårlig batteri? Telefonen er helt ny...

Batteriet er bra. I alle fall sammenlignet med den forrige mobilen min. Sony holder i to dager med ganske mye bruk, dvs. surfing, sms, fb, snapchat, Instagram, sjekke været, sjekke bussruter ++.

Merkelig. Må lade før kvelden kommer, og da er den nyladet om morgenen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...