toth Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Reiseforsikring? Bare hvis hendelsen var plutselig og utenforliggende årsak. Hvis han selv jogger med telefonen i en åpen flaskelomme, og den derfor faller ut er det selvforskyldt. Dersom noen andre løper i ham, eller en bjørn kommer snikende og klabber til ham så den hopper ut er det innafor. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Oppdaget akkurat at på min Z3C så har øvre del av skjermen begynt å løse fra ramma. Dvs at den stikker ca 1-2 mm ut på toppen og kan lett "presses" tilbake - men spretter så ut igjen. Andre som har opplevd tilsvarende? Har ingen sprekker i glasset hverken fremme eller bak. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) Tror du bør reklamere på den så fort som mulig. Når skaden forverrer seg blir det vanskelig å forsvare at det ikke er selvforskyldt. Jeg har ikke den telefonen, og har ikke opplevd slikt på min Xperia Z3. Vil gjetning: Kanskje batteriet har begynt å blåse seg opp som en ballong, og presser telefonen så den åpner seg. Batterier kan noen ganger gjøre slikt, og fremdeles fungere greit en stund. Endret 20. juni 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Mistet telefonen ned i natt, var maks uheldig. Den traff betong og skjermen fikk en del skår. Den registrerer ikke fingerbevegelser lengre. Er det håp for den? Noen som fikser slikt? Hvem hva hvor? Lenke til kommentar
voident Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Må vel bytte panel. Hvis du ønsker å beholde garanti osv må du levere til autorisert verksted, tipper det vil koste deg 1400+. Kan sikkert få det et par hundrelapper billigere hos andre, men da uten å beholde garanti og med sikkerhet at det et gjort godt arbeid. Endret 21. juni 2015 av đȫϚ Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Er det noen som har forslag til et bra sportsarmbånd som passer til Z3 compact? Lenke til kommentar
Teria Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Er det noen som har forslag til et bra sportsarmbånd som passer til Z3 compact? Jeg hadde fitbit flex inntil jeg nylig mistet det. Fornøyd med det, jeg brukte det til skritteller, genrell aktivitetsmåler og vekkerklokke. Genialt med en lydløs vekkerklokke som vekker meg, men ikke mann og barn. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg endret tidligere opplåsning av telefon fra sveip til mønster, men ønsker nå å gå tilbake til enkel sveip. Problemet er at nå får jeg ikke lov/valg om sveip. Er det noen som kan komme med noen gode tips ? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Vurderer den nye Xperia 3+ modellen men, jeg ser at prisen for den er ganske så stiv. Faktisk så stiv at alle de mest kjente nettbutikkene har samme pris på den xD Syntes 6490 kroner er en ganske så stiv pris for en simpel mobil :S Prisen er jo nesten lik som jeg betalte for den nye pc skjermen min her i fjor sommer, den ASUS RoG skjermen Ille når prisene blir såpass store på mobiler ;O Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Kjøp modellen som har samme navn, bare uten "+" Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Vurderer z3 compact. Er den verdt de ca 3700 den ligger på nå og hvordan er kameraet på disse nå? Lenke til kommentar
lolle Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Vurderer z3 compact. Er den verdt de ca 3700 den ligger på nå og hvordan er kameraet på disse nå? Kjøpte min Z3 Compact for 1,5 uke siden, gikk fra LG G3, og jeg er veldig fornøyd! Kameraet er supert, veldig mye bedre enn på G3'en, selv om jeg var fornøyd med det også. Batteritiden er suveren og størrelsen er perfekt, nå kan jeg endelig tekste med en hånfmd! Sambo hadde Z1 tidligere og kameraet var bare helt tragisk, må ha vært noe galt med telefonen. Så jeg var veldig skeptisk til Sony i utgangspunktet, men er strålende fornøyd så langt! Lenke til kommentar
Teria Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Vurderer z3 compact. Er den verdt de ca 3700 den ligger på nå og hvordan er kameraet på disse nå? Jeg er kjempefornøyd med min z3c. Kameraet er bra, men synes Samsung s3 sitt kamera var raskere til å ta bilde. Utrolig kjekt med vanntett mobil. Den er rask, og jeg liker Sonys utseende, både mobilen og Sonys grensesnitt. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Ok. Jeg har en Z1, som ikke tar noe særlig fine bilder. Treg har den blitt også. Litt lyst på en ny mobil, har kun sett de live i sort og hvit. Noen som har sett de andre? Lenke til kommentar
eiks Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Vi har en i kobber.. Syntes den er fin.. Moro med litt anderledes farger enn vanlig... Noen som sliter med dårlig batteri? Telefonen er helt ny... Endret 23. juni 2015 av eiks Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Batteriet skal vel være bra på denne Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Vet noen hva det koster å bytte skjerm og glasset? mistet min i bakken og nå fungerer ikke touchen på øverste del av skjermen. Forbanna irriterende... Edit, nvm, så svaret lengere opp her Endret 24. juni 2015 av Ownbeef Lenke til kommentar
eiks Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Batteriet skal vel være bra på denne Det var det jeg og trodde... Lenke til kommentar
Teria Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Vi har en i kobber.. Syntes den er fin.. Moro med litt anderledes farger enn vanlig... Noen som sliter med dårlig batteri? Telefonen er helt ny... Batteriet er bra. I alle fall sammenlignet med den forrige mobilen min. Sony holder i to dager med ganske mye bruk, dvs. surfing, sms, fb, snapchat, Instagram, sjekke været, sjekke bussruter ++. Lenke til kommentar
eiks Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Vi har en i kobber.. Syntes den er fin.. Moro med litt anderledes farger enn vanlig... Noen som sliter med dårlig batteri? Telefonen er helt ny... Batteriet er bra. I alle fall sammenlignet med den forrige mobilen min. Sony holder i to dager med ganske mye bruk, dvs. surfing, sms, fb, snapchat, Instagram, sjekke været, sjekke bussruter ++. Merkelig. Må lade før kvelden kommer, og da er den nyladet om morgenen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå