Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014

Glenn

Anbefalte innlegg

Jeg svarer på mitt eget spørsmål litt lengre oppe:

Ja, den ble bedre etter factory reset.

Blæh. Jeg snakket for tidlig. Den er like ille som før.

Hvor mange andre må restarte nettleseren hele tiden for å klare å laste nettsider?

Kan det ha noe med hvilken nettleser du har?

Jeg må ikke restarte nettleseren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan forandrer man font?

Har vært innom alt mulig rart på innstillinger, men finner det ikke. Husker min gamle Samsung s3 kunne det i alle fall. Mulig jeg er en smule blond for øyeblikket. :blush:

Det er vel en samsungfeature, ikke native android.

Takk for svar. :)

Det var det jeg var redd for ... Ja ja, ikke akkurat verdens undergang da.

Lenke til kommentar

Etter siste oppdatering, får jeg ikke alle mms inn på mobilen. Står at de må hentes fra Mine sider Telenor. Det gjelder ikke alle, men en del. Har fått nytt oppsett av Telenor. Men det hjelper ikke.

andre som har opplevd samme problem etter oppdatering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dette er et kjent problem, ca 24 t etter mottatt MMS kommer en SMS om at man har mottatt en MMS. Her er hva Telenor har sagt om dette: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/internettpamobilen/feilsokingmmsoginternett.jsp

En del kunder med mobil fra Sony opplever å få SMS-varsling selv om de har mottatt MMS. Sony jobber med å løse problemet, i mellomtiden kan du se bort fra SMS dersom du allerede har mottatt MMS-en

Lenke til kommentar

Hvor mange andre må restarte nettleseren hele tiden for å klare å laste nettsider?

Jeg må også restarte. Har prøvd både med Chrome og Chrome Beta.. Enkelte ganger hjelper det å trykke på enter en gang til, men som oftest ikke. Begynner å bli irriterende..

@zanta - takker, har lurt på den der!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

Lasta ned Nova Launcher i går. Synes det ble rimelig stilig med stock Lollipop-ikoner. 

post-327062-0-56460500-1433923873_thumb.png

Endret av Slettet-tDbelX
Lenke til kommentar

Jeg vurderer og bytte ut min Xperia Z(første versjonen av Z'n)  mobil nå i sommer mot enten Z3 eller den nye modellen Z3+. 

Mobilen funker fint nok som det er men, merker at batteriet varer noe kortere nå og at den har blitt litt tregere etter at jeg oppgraderte til Lollipop for ikke så veldig lenge siden. 

Noen her som kan gi meg en rask versjon av hvor mye "bedre" Z3 eller Z3+ er i forhold til den Z'n jeg allerede har? :) 

Lenke til kommentar

Jeg må også restarte. Har prøvd både med Chrome og Chrome Beta.. Enkelte ganger hjelper det å trykke på enter en gang til, men som oftest ikke. Begynner å bli irriterende..

Det virker som om refresh av samme nettside som jeg allerede er inne på kan lastes, men ikke linker eller andre adresser som jeg skriver i adressefeltet. Funker det sånn hos deg også?

Lenke til kommentar

-snip-

Det virker som om refresh av samme nettside som jeg allerede er inne på kan lastes, men ikke linker eller andre adresser som jeg skriver i adressefeltet. Funker det sånn hos deg også?

Adresser jeg skriver inn er hipp som happ om det går.

Ellers; ja.

Endret av Sleggefett
Lenke til kommentar

Det er bare å trykke på faneoversikten, og så gå tilbake til fanen du var på :) skjer av og til med meg på Z1 :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Z3 Compact i går og jeg har problemer med Bilder appen, når jeg vil redigere et bilde og velger da Bilder, stopper den bare opp. Har restartet mobilen flere ganger, men det hjelper ikke. Sambo har Z2 og hos han virker dette helt fint. Utrolig irriterende,for det er den appen jeg liker best til redigering, noen som kan hjelpe meg? :)

post-158770-0-36539000-1434224240_thumb.png

post-158770-0-59627200-1434224260_thumb.png

Edit: Har forresten prøvd dette, men det hjelper ikke, har akkurat gjenopprettet til fabrikkoppsett, men det er akkurat likt..

post-158770-0-08752200-1434235288_thumb.png

Endret av lolle
Lenke til kommentar

Åh, ok..

Jeg har deaktivert Bilderedigering for å se om det hjalp å aktivere den igjen etterpå, men nå får jeg ikke aktivert den røske. Valget er"Aktiver" er ikke mulig å trykke på og den ligger heller ikke under deaktiverte apper..

Fikk beskjed av Sony å sette mobilen i sikkermodus, men det funker ikke, vet ikke hva jeg gjør galt. Skulle slå av telefonen, holde inne av/på knappen til logoen vises og så trykke volumtast ned, men den bare starter som vanlig, hatt sikkert prøvd 30 ganger i dag. Noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

Åh, ok..

Jeg har deaktivert Bilderedigering for å se om det hjalp å aktivere den igjen etterpå, men nå får jeg ikke aktivert den røske. Valget er"Aktiver" er ikke mulig å trykke på og den ligger heller ikke under deaktiverte apper..

Fikk beskjed av Sony å sette mobilen i sikkermodus, men det funker ikke, vet ikke hva jeg gjør galt. Skulle slå av telefonen, holde inne av/på knappen til logoen vises og så trykke volumtast ned, men den bare starter som vanlig, hatt sikkert prøvd 30 ganger i dag. Noen som kan hjelpe meg? :)

Start opp med av/på-knapp og volumtast ned holdt inne samtidig. Da kommer du inn i boot menu osv.

Mener du kommre til bootloading også hvis du holder volumtast opp.

Lenke til kommentar

Klarte å miste min Z3 compact ut av drikkebeltet på en joggetur i dag og den landet med fremsiden ned i grusen og skjermen sprakk flere steder..

Skjermen ser dog ut til å fungere som normalt til tross for sprekkene og uten at det er særlig skjemmende, men noe av vitsen med å kjøpe Sony var å få en vanntett telefon.

Finnes det noen rimelige alternativer til bytte av skjerm og kan man forvente en vanntett tlf etterpå?

Ser at Mytrendphone bytter til 1290,- uten at de kan garantere at telefonene blir vanntett og da er jo mye av vitsen borte.

Noen gode alternativer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...