clinton Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hvorfor kommer det jeg sletter av bilder plutselig tilbake etter noen dager?! Har slått av alt som har å gjøre med synkronisering, back ut osv.. Sykt irriterende! Har også tømt papirkurven etter jeg har slettet og trykket ja til å slette over alt! Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Har du delt dem noe sted, mms/hangouts e.l.? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Nei, har så vidt jeg kan se slått av alt. Tror grunnen for at alle bildene kommer tilbake er pga den idiotiske uke/mnd/års sammendraget telefonen skal lage av bildene. Ingen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Og da har den første ripen på baksiden dukket opp i Z3c. Nydelig 3-4cm lang og tynn som et hårstrå. Men irriterende nok. Tok bare 3 mnd, alltid vært i en lærveske, og ikke vært i bukselommen mer enn et par timer til sammen(ellers i jakkelommen eller på bord). Nå forventer jeg vel bare at sprekkene kommer i tillegg.. Føles ikke så premium akkurat nå. Edit: Noen som har erfaring med beskyttelsesfilm til både forside og bakside? Må vel nesten ha det også så lett som den ripen dukket opp. Jeg bruker det på begge sider og har den i lomma sammen med nøkler og annet rask. Ikke ett merke så langt og merker ikke noe til at jeg har satt det på. Bortsett fra at telefonen er mindre glatt så det anbefales. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hvorfor kommer det jeg sletter av bilder plutselig tilbake etter noen dager?! Har slått av alt som har å gjøre med synkronisering, back ut osv.. Sykt irriterende! Har også tømt papirkurven etter jeg har slettet og trykket ja til å slette over alt!Min Z2 gjør det samme. Har ikke delt dem, har ikke backup til noe sted. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hvorfor kommer det jeg sletter av bilder plutselig tilbake etter noen dager?! Har slått av alt som har å gjøre med synkronisering, back ut osv.. Sykt irriterende! Har også tømt papirkurven etter jeg har slettet og trykket ja til å slette over alt!Min Z2 gjør det samme. Har ikke delt dem, har ikke backup til noe sted. Bruker dere telefonens galleri eller en annen alternativ for galleriet? Jeg hadde dette problemet på KitKat at jeg ikke kunne slette noe fra QuickPic men det gikk an å slette fra galleri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg kjører helt basic, med telefonens galleri. Husker ikke om dette var både på 4.4 og 5.0, men etter å ha slettet de samme bildene flere ganger begynte jeg å følge med dette, og det skjer ihvertfall på Lollipop. Kan være at det var samme på KitKat, men at jeg da antok at jeg ikke hadde slettet bilder jeg hadde slettet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Min er helt umodifisert. Hvordan stopper jeg den månedskavalkaden av alle bildene jeg har tatt? Det er en funksjon jeg overhode ikke behøver. Bildene mine er ikke interessante å beundre ved månedens slutt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Deaktivere movie creator burde gjøre susen?? Det er jo den som lager filmene.... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Hvorfor kommer det jeg sletter av bilder plutselig tilbake etter noen dager?! Har slått av alt som har å gjøre med synkronisering, back ut osv.. Sykt irriterende! Har også tømt papirkurven etter jeg har slettet og trykket ja til å slette over alt! Samme/lignende problem her, enkelte bilder ser ut til å lage en klone av seg selv. Null aning på hva som forårsaker problemet, men litt irriterende er det. Søkt litt rundt og enkelte mente man kunne slette data i appen Album og Media Storage, men det gjorde ikke stort her. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hvorfor bruker ikke dere backupfunksjoner for bilder? Selv bruker jeg Dropbox og Google til det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Bruker flickr. Funker gull. 1 Lenke til kommentar
katt3n Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Vurderer å gå fra iphone til sony xperia z3. Noen som vet om det kommer tilbud på denne? Tror jeg kjøper uten abbonoment. Hvilke filmformat kan man spille av på denne? Kan man overføre filmer direkte fra pc til minnekort? (Hatt iphone for lenge). Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Vurderer å gå fra iphone til sony xperia z3. 1 Hvilke filmformat kan man spille av på denne? 2 Kan man overføre filmer direkte fra pc til minnekort? (Hatt iphone for lenge). 1: Alle. Hvis ikke den innebygde videospilleren kan spille av en eller annen obskur fil, laster du bare ned en annen spiller som https://play.google.com/store/apps/details?id=org.videolan.vlc 2: Selvsagt Lenke til kommentar
clinton Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Deaktivere movie creator burde gjøre susen?? Det er jo den som lager filmene.... Hvordan gjør jeg dette? No er det ny uke og alle bildene jeg slettet forrige uke er no tilbake i album. Bruker telefonens egnen album app. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Innstillinger, program, movie creator, deaktivere. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Noen som opplever at sider blir lastet som på vedlegget over 3g/4g? Alle sider laster som normalt med wifi. Dette skjer på 4 forskjellige nettlesere jeg har testet. Endret 7. april 2015 av clinton Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Noen som opplever at sider blir lastet som på vedlegget over 3g/4g? Alle sider laster som normalt med wifi. Screenshot_2015-04-07-15-27-43.png Dette skjer på 4 forskjellige nettlesere jeg har testet. Virker som du har aktivert en spare/komprimeringsfunksjon? Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Innstillinger, program, movie creator, deaktivere. Det står vel ikke deaktivere, men avinstallere. Og systemapper kan man vel ikke fjerne, eller hur? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Eg har jo selvfølgelig sjekket dette før eg sa han kunne gjøre det. Noe annet er jo litt tragisk. Sjekket du før du stilte spørsmålet?? Endret 7. april 2015 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå