Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014

Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uvant at man må koble mobilen til mac-en for oppdatering, er det alltid slik med Sony?

Ellers er jeg fornøyd med oppdateringen. Litt uvant, men fint. Funksjonen med "trygge steder" er fin, slipper kodelås hjemme, men har det alle andre steder. Veldig uvant med måten man styrer lyden på, likte at den var på nedtrekkmenyen. Liker ikke at man ikke kan avslutte alt som ligger i bakgrunnen på én gang slik som før (eller finnes det en måte?.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

Uvant at man må koble mobilen til mac-en for oppdatering, er det alltid slik med Sony?

Ellers er jeg fornøyd med oppdateringen. Litt uvant, men fint. Funksjonen med "trygge steder" er fin, slipper kodelås hjemme, men har det alle andre steder. Veldig uvant med måten man styrer lyden på, likte at den var på nedtrekkmenyen. Liker ikke at man ikke kan avslutte alt som ligger i bakgrunnen på én gang slik som før (eller finnes det en måte?.

Trykk på recent apps-knappen og så "lukk alle".

Lenke til kommentar

Ehm, hvor? *blond*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Har Sony'en som en reservetelefon inntil videre. Ingen problemer her når det kom til oppdateringen, men den er ikke så snappy som iPhonen min, men det er en annen sak. Noen som vet om Sony har noen planer for Android 5.1? Eller er det stopp på nåværende 5.0.2?

Lenke til kommentar

NICE, hadde ikke tenkt på å koble til PC (so 2002), ventet bare på OTA som jeg er vant med fra alle andre produsenter. Oppdatering i gang :D

Jeg har uansett brukt "google now launcher" lenge, så blir vel ikke den store hjemme-skjerm-endringen, men liker godt den nye status/notification-opplegget i 5.0.

Jeg hadde håpt de implementerte den auto-søkende dialeren fra AOSP/nexus, men antar jeg blir skuffet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

Ehm, hvor? *blond*

Oisann, så nå at den har blitt fjerna i Lollipop. Trodde det var snakk om Kit Kat her :blush:

Lenke til kommentar

Ehm, hvor? *blond*

Oisann, så nå at den har blitt fjerna i Lollipop. Trodde det var snakk om Kit Kat her :blush:

Hurra, jeg er ikke blond! :w00t:

Lenke til kommentar

Noen som har mistet data? Har tidligere mistet kontakter, mobilbilder og musikkfiler ved oppgradering på andre telefoner.

Kontakter skal du jo ha liggende på google-kontoen din, noe annet er dumdristig.

Uansett, det kom opp en ettertrykkelig beskjed under oppdatering om at "du mister ikke personlige data".

Lenke til kommentar

Går det ann å lagre kontakter kun på telefonen?

Ja, når du oppretter ny kontakt KAN du fortsatt velge mellom SIM/Telefon/google/exchange osv osv, men det er ikke særlig lurt å gjøre imo.

post-68079-0-98517400-1426599514_thumb.png

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

Noen andre som får denne feilmeldingen?

"En app krever at Google Play Tjenester..."

Skjønner ikke hva den vil.

UHm8UAG.jpg

Endret av Slettet-tDbelX
Lenke til kommentar

Noen andre som får denne feilmeldingen?

"En app krever at Google Play Tjenester..."

Skjønner ikke hva den vil.

UHm8UAG.jpg

Jess, fikk den umiddelbart etter updaten - bare klikk på den, så oppdateres Play Services via Play Store til å matche 5.0 så forsvinner den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...