Cord Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Vært veldig fornøyd med http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00H2EEB4S?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o01_s00 til min Z2. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Bruker dokk. Bestilt på ali. Kobler i original laderen. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Vært veldig fornøyd med http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00H2EEB4S?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o01_s00 til min Z2. Denne er jeg også veldig fornøyd med. Rask levering fra USA også, tok ca en uke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Er deksel og glas så dårleg som det ser ut til? Eg er forsiktig, men trass ein del fall har min Galaxy S2 klart seg i tre år. Freistar lite å kjøpe ein telefon der ting går i stykker heilt av seg sjølv. Uavhengig av om eg skulle vere så heldig å få det på reklamasjon eller ei. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Tilbud på Elkjøp og Expert nå på Z3c til 2995. Løp og kjøp, eller er knust glass et så stort problem at jeg bør la være? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Er deksel og glas så dårleg som det ser ut til? Eg er forsiktig, men trass ein del fall har min Galaxy S2 klart seg i tre år. Freistar lite å kjøpe ein telefon der ting går i stykker heilt av seg sjølv. Uavhengig av om eg skulle vere så heldig å få det på reklamasjon eller ei. Eg er blitt veldig forsiktig med min...... De må jo forhåpentligvis ha gjort noe feil med en batch eller noe.... Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Virker som at folk har forskjellige erfaringer med kvaliteten på glasset bakpå. Min Z3c var flere ganger i bakken, men det var først i møte med betonggulvet på treningssenteret at baksiden sprakk. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Er det noen som har prøvd Sony Talk SWR30 sammen med telefonen? Ja, jeg bruker den daglig med SWR30. Noe spesielt du lurte på? Har noen småting jeg er litt missfornøyd med, men kort oppsummert er den en genial sak for å ha kontroll på telefonen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Tilbud på Elkjøp og Expert nå på Z3c til 2995. Løp og kjøp, eller er knust glass et så stort problem at jeg bør la være? Løp og kjøp, og klistre på en klar folie(samme som skjermbeskytter foran) på baksiden.http://www.ultimateshield.co.uk/sony-xperia-z3-compact-screen-protector/ Min har hatt flere fall, ingen skader. Lenke til kommentar
ralldall Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Må nok melde meg inn i klubben for knust bakside på Z3. Sprakk av seg etter ett par dager. Leverte den inn hos Telekiosken idag, å di mente det var helt klart var garantisak! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Min sprakk etter 3-4 uker. Telefonen hadde vært veldig varm kvelden før jeg oppdaget at glasset var sprukket. Pratet med en ganske uinteressert selger i en Telenor-butikk som sa jeg burde bruke innbo-forsikring eller lignende. Dette var ikke aktuelt for meg, så da mente han jeg kunne levere inn en reklamasjon på nettsiden deres. Jøu-jøu... Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hvor finner jeg innstillinger for hvilke notifications jeg vil ha, og hvordan notifications oppfører seg generelt? Og kan jeg tilpasse led-lyset, eller trenger jeg en 3.parts app for det? Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Noen som vet hvor jeg kan få tak i trådløs lader til z3 compact (helst magnet, ikke dock), samt en del deksler som beskytter bra (baksiden) og hvor det også er mulig å velge mellom en del kule designs? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Noen som vet hvor jeg kan få tak i trådløs lader til z3 compact (helst magnet, ikke dock), samt en del deksler som beskytter bra (baksiden) og hvor det også er mulig å velge mellom en del kule designs? Aliexpress.com har et bra utvalg. Bestilte litt diverse kabler derfra i går. Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Noen som vet hvor jeg kan få tak i trådløs lader til z3 compact (helst magnet, ikke dock), samt en del deksler som beskytter bra (baksiden) og hvor det også er mulig å velge mellom en del kule designs?z3 har ikke innebygd trådløs lading. Du må evt bruke et cover med induksjonslading. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Hei hå å godt nyttår folkens. Noen her som aner hvordan jeg deaktiverer Avvis anrop med melding? Kommer titt og ofte borti en knapp å da får personen i andre enden melding om at jeg sitter i møte. Min mor lurte fælt på hvilket møte jeg var på i dag å enda kl 21 på kvelden Endret 31. desember 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Har hatt på dekselet jeg kjøpte, og igår satt jeg i sofaen og mobilen falt ut av dekselet og på parketten... Da knuste glasset bak... Tenkte meg at det klistregreiene ikke var spesielt trygt... Edit: Har jeg 100% ansvar her? Endret 1. januar 2015 av TARDIS Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg gadd ikke levere inn min da det ikke var noen interesse i telenorbutikkene eller hos djuice til å fikse opp i det. Hvordan skal man bevise at det har skjedd uten at den har vært i bakken ved ev. tvist? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Du kan jo sjekke om den fortsatt er tett i service menyen. Da gjør det strengt tatt lite med en sprekk i glasset bak. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Har hatt på dekselet jeg kjøpte, og igår satt jeg i sofaen og mobilen falt ut av dekselet og på parketten... Da knuste glasset bak... Tenkte meg at det klistregreiene ikke var spesielt trygt... Edit: Har jeg 100% ansvar her? Skaden skyldes fall, jeg kan vanskelig se at Sony skal være ansvarlig for at noe faller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå