mrdalesen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Er ikke Z3 compact litt "billigere". Altså de bruker plastikk og den er bittelitt tykkere sammenlignet med z3 som bruker glass/alu Og så er det størrelse, skjermoppløsning, minne. Og så tror jeg at z3 er plastikk mens z3 er mer eksklusiv og bittelitt tynnere. z3 compact er forøvrig tilbud på hos elkjøp på tirsdag til 3495 kr, veldig god pris det vet dette er et rart spørsmål, men må jo bare spørre. Lurer ikke på navnet til personen altså, men personen på profilbildet ditt er vel ikke deg antar jeg ''henrik'', er det egenltig noen du kjenner? haha samboer hahaha, måtte bare spørre Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Har så godt som bestemt meg for Z3 compact nå som min z1 fikk en knust skjerm...... Maks 1500 i norge i morgen, men gjelder på nett også? Lenke til kommentar
mna Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Maks 1500 i norge i morgen, men gjelder på nett også? ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 1500 stykker på salget til elkjøp.... Lenke til kommentar
mna Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 1500 stykker på salget til elkjøp.... Aha :-) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Ser at det var gode rom for å ikke forstå det første eg skreiv Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Ser at det var gode rom for å ikke forstå det første eg skreiv du får gjøre klar soveposen i natt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det bør være mulig å bestille på nett etter midnatt kanskje. Prisen er uansett langt fra "stå i kø for å sikre seg" pris. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det bør være mulig å bestille på nett etter midnatt kanskje. Prisen er uansett langt fra "stå i kø for å sikre seg" pris. Og jeg som kjøpte til fullpris hos Elkjøp på torsdag ... Ja ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det er da bare en ting å gjøre. Kjøpe en til og levere den første tilbake..... Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Elkjøp hadde "Z3 Compact hvit" på lager i mine 2 nærmeste butikker i går kveld, til 4089 - nå har visst butikklageret blitt tømt over natten? Meget suspekt. Jeg ser at "Collect@store" uansett ikke er tillatt på varen, men hvis den er på lager i butikken vil jeg likevel gjerne vite det før jeg bestiller på nett.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det bør være mulig å bestille på nett etter midnatt kanskje. Prisen er uansett langt fra "stå i kø for å sikre seg" pris. Og jeg som kjøpte til fullpris hos Elkjøp på torsdag ... Ja ja. Du har vel 30 dager åpent kjøp, noe som gjør at du kan "returnere din og kjøpe ny" - noe de kjenner til, og derfor normalt bare gir deg differansen i hånda. Dette har jeg gjort flere ganger, og fått flere tusen i retur(hvitevarer). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Elkjøp hadde "Z3 Compact hvit" på lager i mine 2 nærmeste butikker i går kveld, til 4089 - nå har visst butikklageret blitt tømt over natten? Meget suspekt. Jeg ser at "Collect@store" uansett ikke er tillatt på varen, men hvis den er på lager i butikken vil jeg likevel gjerne vite det før jeg bestiller på nett.. Hvis du henvender deg til butikken så får du sikkert lov å kjøpe en av de som de hadde på lager til den prisen. Dette tilbudet er jo et partikjøp, da kan de jo ikke selge alle de andre telefonene til samme pris. 1500 stk skal selges til den prisen. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg så at min nærmeste Elkjøp-butikk ikke hadde noen på lager i følge nettsiden, derfor kjøpte jeg en rød/orange på nettbutikken istedenfor. Med gratis frakt blir prisen den samme, men er usikker på om jeg får den før helgen. Uansett må jeg skaffe meg et nytt nano-SIM først. Dermed blir spørsmålet, vil kona overta min gule Z1 Compact, eller må jeg selge den? Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg gjorde følgende, etter samtale med Elkjøp på telefon: - Bestilte telefonen jeg vil ha på nett - Drar til butikken etter jobb, hvis de har igjen kjøper jeg, og ringer og avbestiller nettordren - Hvis ikke beholder jeg nettordren Win-win der altså. Nano-sim kan du plukke opp i hvilken som helst mobil-butikk, telekiosken, elkjøp, expert etc. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Da jeg kjøpte hvitevarer hos Elkjop.no og fant ut to dager seinere at Lefdal hadde tilbud på de samme varene, så ringte jeg inn til Elkjøp og spurte om jeg kunne få kjøpe varene til samme pris. De syns det var ok, og jeg fikk tilbakebetalt 20 %. Kanskje dette fungerer for deg også. Lenke til kommentar
mna Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det er da bare en ting å gjøre. Kjøpe en til og levere den første tilbake..... Det bør være mulig å bestille på nett etter midnatt kanskje. Prisen er uansett langt fra "stå i kø for å sikre seg" pris. Og jeg som kjøpte til fullpris hos Elkjøp på torsdag ... Ja ja. Du har vel 30 dager åpent kjøp, noe som gjør at du kan "returnere din og kjøpe ny" - noe de kjenner til, og derfor normalt bare gir deg differansen i hånda. Dette har jeg gjort flere ganger, og fått flere tusen i retur(hvitevarer). Var innom elkjøp i forige uka og sporte om angrerett på mobil. Nei sa han det måtte vi slutte med da trenden ble at enkelte kunder kjøpte mobil for så lever den tilbake så kjøpe ny osv. i nesten uenderlig tid. Så det ble for kostbart. Står på siden til elkjøp også ble jeg gjort oppmerksom på tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Man har ikke angrerett på mobil kjøpt i butikk, men kjøper man på postordre/nett har man alltid 14 dager angrerett, også på mobil. Hvis man tar gjenstanden i bruk eller skader den før man returnerer den må man akseptere redusert tilbakebetaling. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det er da bare en ting å gjøre. Kjøpe en til og levere den første tilbake..... Det bør være mulig å bestille på nett etter midnatt kanskje. Prisen er uansett langt fra "stå i kø for å sikre seg" pris. Og jeg som kjøpte til fullpris hos Elkjøp på torsdag ... Ja ja.Du har vel 30 dager åpent kjøp, noe som gjør at du kan "returnere din og kjøpe ny" - noe de kjenner til, og derfor normalt bare gir deg differansen i hånda. Dette har jeg gjort flere ganger, og fått flere tusen i retur(hvitevarer). Var innom elkjøp i forige uka og sporte om angrerett på mobil. Nei sa han det måtte vi slutte med da trenden ble at enkelte kunder kjøpte mobil for så lever den tilbake så kjøpe ny osv. i nesten uenderlig tid. Så det ble for kostbart. Står på siden til elkjøp også ble jeg gjort oppmerksom på tidligere i tråden. Stemmer - likevel vil jeg tro at dersom du går på butikken med kvitteringen og sier ydmykt at du føler deg smått lurt når prisen er 12,5% lavere dagen etter du kjøpte, uten at du fikk tips om dette, så vil jeg tro de ønsker å yte service ved å gi deg diffen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Da ble det en compact ved siden av min iPhone 6 plus. Hvordan få musikk over på enheten? Ser ut som at det følger med en overgang i fra USB til micro USB. Så fylle en USB pinne med musikk, og så bare å overføre? Har et eksternt minnekort på 32 GiB, er det en mulighet for at walkman kan bruke det eksterne minnekortet når man skal ha musikk inn på enheten? Er lite lysten på å fylle opp internminnet med allverdens, da jeg som sagt har et eksternt kort å ha ting på.. Noen som har greie på dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå