Teria Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Det tok litt tid men nå er telefonen innsendt. Butikken virket skeptisk til telefonen ut ifra det jeg leste på kroppsspråk og talemåte. De måtte sjekke den en ekstra gang i morgen før den ble sendt inn. Fikk ikke lånetlf heller . Men kommentarer om at telefonen ellers ser strøken og fri for skade utvendig virker lovende. Kun normal slitasje som små riper osv.. Håper "bananaphone screensplit" blir reparert. Huff da, så dumt. Forresten så er det heldigvis (?) ikke butikken som bestemmer om du får det fikset på garantien, det er det verkstedet de bruker som gjør- hvis de sender bort telefonen da. Det gjorde de på Elkjøp. Hvor kjøpte du den? Jeg ble overrasket over at jeg fikk smarttelefon som lånetelefon. Riktig nok veldig treige telefoner, men like fullt smartmobil. Gjorde at jeg ble ekstra glad i Sonyen min da jeg fikk den igjen. Endret 22. april 2016 av Teria Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Jotun: Høres ut som du bør være mest lei av hvordan du behandler telefonen, ikke selve telefonen. Prøv å kjøp et godt cover/omslag om du ikke vil/klarer å behandle den bedre.Ja det skal du få lov til å tro. Siste gangen nå skjønner eg at det skjer. Første gang sprakk fronten mens den låg i bilsete. Noe er svakt med veldig mange av disse z3 compact. Bare ta et kjapt søk. De tåler ingenting. Og ingen får meg til innse at mitt bruk er for røft for en telefon. Da er telefonen for svak. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Da har min Xperia z3 kompakt fått Marshmallows via Sony Bridge på Mac-en. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Huff da, så dumt. Forresten så er det heldigvis (?) ikke butikken som bestemmer om du får det fikset på garantien, det er det verkstedet de bruker som gjør- hvis de sender bort telefonen da. Det gjorde de på Elkjøp. Hvor kjøpte du den? Jeg ble overrasket over at jeg fikk smarttelefon som lånetelefon. Riktig nok veldig treige telefoner, men like fullt smartmobil. Gjorde at jeg ble ekstra glad i Sonyen min da jeg fikk den igjen. Jeg kjøpte den på en av "de 3 store" elektronikk-kjedene i landet. Så det er litt tommel ned på kundebehandling etter kjøp (naturligvis aldri før kjøp). Gleder meg allerede til Sony en kommer tilbake. Kan installere maks 10 apper på denne før det er fult... Må skaffe minnekort. Lenke til kommentar
Niao Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Har Marshmallow kommet til Z3er i Norge enda? Also, noen som har oppdatert og kan si meg hva de største forskjellene er? Har 5.1.1 nå mener jeg på. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Har Marshmallow kommet til Z3er i Norge enda? Also, noen som har oppdatert og kan si meg hva de største forskjellene er? Har 5.1.1 nå mener jeg på. Jeg har i alle fall fått det på Z3 compact. Men ikke OTA, måtte koble til dataen og Sony bridge. (Mac) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Den påstår at min Z3 har nyeste versjon. Ingen oppdatering tilgjengelig. Lenke til kommentar
Niao Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Mulig det bare er tilgjengelig på Z3C enda da. Har vanlig Z3. :/ Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Å bruke en Sony-telefon uten Nillkin Tempered Glass er galskap. Det koster bare en femtilapp med fri frakt fra Ebay. Utrolig bra produkt. This.Har knust 3 nillkin-beskyttere, og derfor ingen skjermer. Den er jo også noe helt annet å ta på enn plastfilmbeskyttere, og dritenkel å montere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Dette er helt korrekt. Og derfor eg tenker at denne gangen var det ikke overraskende. Eg var inbetween på fronten grunnet støv under. Det hadde sneket seg noe under d Glasset åsså var eg uheldig når eg skulle ta det av.... Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Da fikk jeg Marshmellow til Z3 Compact! Sjekket først via mobil uten at det var noen oppdateringer før jeg koblet den til PC Companion hvor jeg fikk tilbudet med en gang. Laster nå! Lenke til kommentar
Teria Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Da fikk jeg Marshmellow til Z3 Compact! Sjekket først via mobil uten at det var noen oppdateringer før jeg koblet den til PC Companion hvor jeg fikk tilbudet med en gang. Laster nå! Jeg også. Rart det kommer til compact før "vanlig" z3, men jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Endelig! Laster ned til min z3compact her også nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Fikk 6.x til min i helgen. Anbefaler å resette telefonen helt i PC Companion, og sette den opp på nytt manuelt, for å slippe problemer med grums fra tidligere OS-versjoner. Min ble lynrask, og batteriet varer lenger enn før. Punkt B her: http://support.sonymobile.com/global-en/xperiaz3compact/kb/0231018807c614a08013cec540b570068fb/ Endret 26. april 2016 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Fått oppdatert nå, MEN jeg får jo fortsatt ikke satt opp minnekortet som internminne.... Har sony fjerna det? Isåfall total waste for min del å oppdatere i det hele tatt.... Lenke til kommentar
hessel Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Fått oppdatert nå, MEN jeg får jo fortsatt ikke satt opp minnekortet som internminne.... Har sony fjerna det? Isåfall total waste for min del å oppdatere i det hele tatt.... Dette skulle visst ikke komme i den endelige versjonen. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Wohooo! Nå kom oppdateringen til min Z3 Compact. Det gledes. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Prøver om noen kan hjelpe meg her også, selv om jeg har lagt ut spørsmålet mitt i en annen tråd også: Jeg liker veldig godt funksjonene for lyd og varsler i Marshmallows, spesielt "automatiske regler" hvor man kan velge tidsrom mobilen slår av lyden eller lar alarmer eller kun enkelte kontakter slippe gjennom. Det jeg veldig gjerne hadde ønsket meg, men som jeg ikke har fått til å fungere er "aktivitet". Altså at mobilen slår av lyden når jeg har en aktivitet i kalenderen min. Hvis jeg velger at den skal velge fra aktiviteter fra jobbkontoen min er den lydløs hele tiden, men om jeg ber den velge fra min private kalender går den ikke lydløs. Jeg bruker CalenGoo- kalender som er syncet mot gmail-kontoen min. Denne funksjonen hadde vært super om den bare virket! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Fått oppdatert nå, MEN jeg får jo fortsatt ikke satt opp minnekortet som internminne.... Har sony fjerna det? Isåfall total waste for min del å oppdatere i det hele tatt.... Dette skulle visst ikke komme i den endelige versjonen. Det var noe skikkelig dritt... Er det bare på z3 compact eller gjelder det andre mobiler også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Vet ikke om jeg kommer til å savne denne muligheten, som jeg testet litt i MM Concept SW. Selv med et meget raskt SD-kort er ytelsen langt under det som internminnet gir, og ytelsen vil bii merkbart dårligere. Les mer her: http://www.androidcentral.com/inside-marshmallow-adoptable-storage Kortversjon: Do you really want to adopt your SD card as part of the system? Chances are, you probably don't. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå