Leoron Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvordan bør brikkene plasseres når man har to brikker? Har hørt at det beste er å bruke slot 1 og 3... Stemmer dette? Og. står kortet klart til å kjøre dualram eller må man enable dette selv? Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Plasser minnebrikkene i slot 1 og 3 eller 2 og 3 Da vil du bruke begge minnekanalene. Du trenger ikke gjøre noe utover dette. Lenke til kommentar
|Morpheus| Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Plasser dem i de blåe stemmer ikke det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvis du leser i manualen som kom med ditt asus a7n8x så skal du nokk finne det ut ganske lett ville jeg tro ja. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvis du leser i manualen som kom med ditt asus a7n8x så skal du nokk finne det ut ganske lett ville jeg tro ja. Ikke mitt hovedkort. Var en kompis som lurte. Men nå har vi fått svaret.. takker *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå