Gå til innhold

Alternativer til Asus UX32LN

finstad

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en ny 13' pc til bruk på jobben. Har et budsjett på 7-9 000. Jeg er ute etter en maskin som er lett og så rask som mulig (vil helst ha SSD-disk).

Vurderer å kjøpe en Asus UX32LN, men er usikker på om det er det beste kjøpet i denne prisgruppen.

Er det noen som vet om noen alternativer som bør vurderes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UX32LN er EOL, så om du finner den bør du kjøpe. FInnes ikke mange alternativer med de spesifikasjonene og den prisen.

Vel må si det er veldig stiv pris i den prisklassen.

Ville selv heller ventet på

Asus ZenBook UX305

Men kan godt være en den blir dyrere en ditt budsjett siden det ikke er noe priser ennå.

Det der er jo en HELT annen prisklasse. Vi snakker 14-15000 her.

Lenke til kommentar

UX32LN var i alle fall det suverent beste alternativet for meg når jeg kjøpte den for noen uker siden. Tror vel egentlig ikke det har skjedd så mye siden det. Liker at den har hendig størrelse, god skjerm, SSD og et greit skjermkort. Enkelt å oppgradere RAM/harddisk i den, så du kan putte inn den SSD-en du har lyst på hvis du ikke føler for å betale mye ekstra for å få en stor SSD levert i den. Selv kjøpte jeg rimeligste utgave med 128 GB SSD og oppgraderte til større og raskere modell selv.

Lenke til kommentar

For den prisen og den størrelsen så vil jeg ikke si at du får bedre. Først og fremst så er det så åp si ingen konkurrenter utenom MacBook Air.

Jeg har den og bruker den til skole, suveren pc og klarer også de fleste spill på medium grafikk. (Ikke battlefield og de nyeste...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...