Chroma Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg håper hun forteller sannheten nå, og at hun faktisk ikke tar kontakt med exen sin igjen. Klarer du å stole på henne nå da? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Det håper jeg også... Det er mye som sier at hun vil ha en ny sjangse, jeg har lyst til å gi henne en siden hun flyttet hit til meg, som er veldig langt! Men om jeg kan? Det er en annen sak. Men jeg tjener ingenting på å bare droppe henne, men heller ikke hvis det skjer igjen... Jeg er så usikker nå! Jeg var då glad i henne. Føler meg knust. Men det er ingen som fortjener å finne ut på den måten at frøkna di gjør slikt.. Anonymous poster hash: 120cc...810 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Håper du klarer å komme forbi den usikkerheten da, for den er ond i det lange løp! Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Det håper jeg også... Det er mye som sier at hun vil ha en ny sjangse, jeg har lyst til å gi henne en siden hun flyttet hit til meg, som er veldig langt! Men om jeg kan? Det er en annen sak. Men jeg tjener ingenting på å bare droppe henne, men heller ikke hvis det skjer igjen... Jeg er så usikker nå! Jeg var då glad i henne. Føler meg knust. Men det er ingen som fortjener å finne ut på den måten at frøkna di gjør slikt.. Anonymous poster hash: 120cc...810 Innimellom er man nødt til å være egoistisk. Gjør det som er best for deg. Hun har gjort en kjempefeil, hvis du ikke klarer å være med henne etter det, så ikke vær det. Jeg håper ikke du føler deg forpliktet siden hun har flyttet så langt. For det er du ikke! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Jeg vet ikke om jeg klarer det, men heller ikke om at hun klarer det. Hun var ganske flink til å skjule alt, så vet ikke om at det kommer til å skje noe mer mellom oss. Det var en dolk i ryggen, kanskje jeg bare trenger noen til å trekke der dolken ut... Anonymous poster hash: 120cc...810 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Hvis du skal gi henne en ny sjangse, så vil dere ha mye å jobbe med i forholdet. Hun dreit seg kraftig på draget, og i tillegg brutt tilliten totalt, og det skal mye til før det blir som før. Jeg tror tankene kommer til å dvele på deg hvis du velger å fortsette med henne - vil du ha det slik? Dere må være 100% åpne med hverandre om tanker og følelser. Egentlig bør du også kreve at hun bryter HELT kontakten med eksen... Anonymous poster hash: 31699...49e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Jeg vet. Jeg vil ikke godta det i det heletatt hvis hun kontakter han igjen. Men om jeg kan klare meg uten mistanken? Jeg vet ikke... Personlig vil jeg si at jeg er ganske dum som vil prøve igjen også. Anonymous poster hash: 120cc...810 Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Dum er ikke ordet jeg ville brukt. Er man glad i noen vil man jo ofte gi de en sjanse til, jeg forstår deg veldig godt. Jeg håper bare ikke mistanken og frykten for at det skjer igjen gnager hull i deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Masse analyser og masse piss med tenking og diskusjoner, og bare ting til hodebry. Tror uansett ikke at hun blir, sier at hun skal reise hjem. Anonymous poster hash: 120cc...810 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Har valgt å gi henne en sjangse til. Håper dette var et riktig valg av meg. Ga henne et krav om holde meg oppdatert hvis eksen tok kontakt. Så får vi se da... Anonymous poster hash: 120cc...810 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 Ja, da sitter man her igjen da... Ingen bilder denne gangen... men hun har avtalt skype date med eksen, jeg er like opprørt som forige gang... Anonymous poster hash: 120cc...810 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Dropp hele dama, sett henne ut på gaten. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg hadde nok bare sagt " der er døra" Spesielt dersom hun hadde begynt å skylde på meg. Ingen burde finne seg i slikt. Og i forhold til dine følelser om at hun har flyttet langt, tenk på det som om at hun burde ha tenkt på det selv. Jeg vil kalle det hun har gjort utroskap light. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Si det til henne! Hun blir sikkert sur for at du sjekket telefonen men bare å glemme henne! Ville ha dumpet henne jeg! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ikke flere sjanser, legg følelser til siden og se frammover, dump dat bitch:) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Vi visste alle at dette kom til å komme, få dumpa henne og tørket tårene nå da. Kom deg videre. Dette går fort over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå