Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Solgte alle spillerne mine en stund før TOTY, og har ca 1.2 mill å kjøpe nytt lag for nå. Burde jeg kjøpe nå eller f.eks vente 2 dager til? Sånn i forhold til prisene på spillerne. Ser at det er mange som har gått ned mye nå.

Tenkte å kjøpe enten bundesliga eller BPL lag. Mest keen på bundesliga da jeg hadde BPL lag før, dessuten virker BPL spillerne så sinnsykt overpriset.

Noen som har noen gode forslag til lag? Også åpen for hybridlag. Trenger ikke være bundesliga/bpl hybrid.

Lenke til kommentar

Jeg tenker å vente til lørdag når de slipper alle toty og tilbyr 100k pakker, før jeg kjøper inn. Satser på at folk klikker helt når man kan få hele toty og totw i pakkene på lørdag :dribble:

EDIT: Hazard mener jeg å huske gikk for 285ish på black friday, mens han nå ligger på 300(opprinnelig 385ish). Skulle vel tro at han kan bli enda lavere enn 285 denne gangen.

Endret av Lorpen
Lenke til kommentar

Hvorfor vil ingen kjøpe TOT 60-spillerne mine? Vil tro nye lag trenger bredde i stallen og at noen av spillerne mine vil være til nytte...

TOT har ganske liten betydning, og det er få som er 60 rated og verdt å selge. Mest sannsynlig bare discard-spillere. De stopperne som har blitt anbefalt er Koscielny, Mangala, Cahill og Rojo.

Fant ut at IF Totti er 87 CAM. Kjøpt for bare 14k.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Solgte alle spillerne mine en stund før TOTY, og har ca 1.2 mill å kjøpe nytt lag for nå. Burde jeg kjøpe nå eller f.eks vente 2 dager til? Sånn i forhold til prisene på spillerne. Ser at det er mange som har gått ned mye nå.

Tenkte å kjøpe enten bundesliga eller BPL lag. Mest keen på bundesliga da jeg hadde BPL lag før, dessuten virker BPL spillerne så sinnsykt overpriset.

Noen som har noen gode forslag til lag? Også åpen for hybridlag. Trenger ikke være bundesliga/bpl hybrid.

Bundesliga sliter med spissutvalget, men det mest reelle er vel å gå for ribery lewandovski og robben på topp, Alaba, Boateng, Hummels og Diekmeier bak. Så får du nesten se hva du har igjen av cash. Bundesligaspillere er grisebillige for tiden, så ville nok satt sammen noe der og ventet med BPL der prisene ikke har forandret seg like mye. Men vent til helga når alle skal selge spillere for å åpne packs ;)

Lenke til kommentar

Slik ser laget mitt ut nå. Noen tanker om hvem som bør ut og inn? Har 10-13 K å bruke.

Begovic

Johnson - Vertonghen - Koscielny - Baines

Matic - Ramsey

Willian - Mata - Mirallas

Remy

Vurderte Willian og Schurrle opp mot hverandre, og vet hvor mye jeg hater å spille mot de som bruker Schurrle riktig. Likevel blir vel spillet oppdatert i overgangsvinduet i forhold til kjøp og salg av spillere i PL i virkeligheten, og hvis kjemi er ALT så blir laget mitt fckd up. Willian var også billigere og høyere i TOT.

Begovic er det beste kjøpet jeg har gjort. Han slipper nesten ikke inn noe. Ikke han sin skyld at jeg såvidt overlevde i 3.-divisjon fordi forsvarerene mine skulle gi bort ballen i det 90. minutt inne i 16. flere ganger.

HM Moses har imponert mer på VM enn HM Mirallas og HM Ox. VV Varela har imponert kun på høyre, men der er Willian nå. Gir Mirallas noen sjanser til, ellers må jeg nesten selge han. Han har vært crap for meg, og det beviser at det funker for noen med noen spillere, og for andre ikke.

Laget er nå Q 81 K 98.

Kan en dårlig trener ødelegge for laget, eller blir det bare nøytralt, mens en god trener gjør spillerne bedre?

PS: Vurderte Cazorla og Silva, men begge er VM, men vet de passer best som SOM. Skader det å plassere dem der de passer best?

Lenke til kommentar

Det blir veldig vanskelig å hjelpe deg hvis du egentlig ikke tar ting til deg. Dette er et spill. Det er ultimate team, ikke virkelighet. Det er ikke slik at du bare kan se på en spiller og deretter finne ut hvor han skal spille, helt uavhengig av hvilken posisjon som står på kortet. Hovedregelen er at det er dumt å plassere en spiller i feil posisjon. Cazorla får 2 i kjemi selv om han bare har grønne linker (maks 4, med riktig manager og 10 kamper) på CAM. Og ikke se så mye på TOT.

Ville byttet om på stopperne. Imo er begge på feil side, hvis du ser på hvilken fot de bruker. Noen foretrekker å ha dem på "feil" fot, jeg gjør ikke det. Eriksen LM.

Det finnes ikke gode eller dårlige managere. Bronsemanager er like bra som gullmanager hvis alle spillerne er fra BPL.

Edit:

bec0dc433290201af311c414806e7b44.png

Skal fortsatt ha Aguero, men venter på 100k pakker. Begge backene er satt til always overlap eller hva det står, er ikke snakk om å ligge igjen i forsvar :p

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Er nok Hazard og Sancehz ja, men det er en dårlig vingløsning kontra du vil få i andre ligaer. Hazard er ikke brukelig på spillet, sammenlignet med hvordan han spiller i virkeligheten. Det samme gjelder Sanhez, som har en altfor lav TOT

Woot? Hazard er jo min belgiske Messi. Han er latterlig god på spillet. Litt treg i forhold, men ellers konge!

Bruker Hazard - Rooney - Sanchez

Lenke til kommentar

Er nok Hazard og Sancehz ja, men det er en dårlig vingløsning kontra du vil få i andre ligaer. Hazard er ikke brukelig på spillet, sammenlignet med hvordan han spiller i virkeligheten. Det samme gjelder Sanhez, som har en altfor lav TOT

Woot? Hazard er jo min belgiske Messi. Han er latterlig god på spillet. Litt treg i forhold, men ellers konge!

Bruker Hazard - Rooney - Sanchez

Jeg fikk aldri til å Hazard i år som jeg gjorde i fjor. Har mye mer suksess med Neymar.

Lenke til kommentar

Tror jeg kjøpte alle for 19,5-20,5k. Hvis EA oppgraderer som ifjor, så burde han være en av de som ligger best an sammen med Lacazette, Kane og Tolisso (investert litt i Tolisso) av de jeg kommer på nå. Hvis du har litt coins å avse så burde du kjøpe inn noen. I verste fall kan du bare selge igjen når han nærmer seg 25k (edit: du er på PC, men skjønner hva jeg mener). Oppgraderte informs tok helt av ifjor, husker at Giroud steg noe voldsomt med en gang. Er nok en fordel å følge med litt og være blant de første som legger ut slike informs.

Sanchez er den eneste høyrekanten (RF, 4321) som har fungert noe særlig bra for meg. Kan, og burde nok, bli oppgradert. Da blir SIF'en rå, hvis de oppgraderer som ifjor.
Blir SIF Sanchez, Aguero og sikkert Mirallas inntil videre. Kanskje Willian. Sanchez skal uansett inn i det chilenske landslaget. RW'en er faktisk 69 RW. Rask og 4* skills, men skuddet er elendig.

77e0db0f099acc2adc850bc64fee3c56.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Verdt å investere i NIF Lacazette? Han ligger i alle fall på discard price nå.

Kjøpte 9 NIF Kane, og 5 IF Choupo-Moting. Håper Kane blir oppgradert til 74 :D

Overhodet ikke, der er det omtrent null å hente :p

NIF'en din vil ikke bli oppgradert (skjedde i hvert fall ikke ifjor) og Lacazette vil være veldig billig etter TOTY-rush'et også.

Edit: ser at du kjøpte NIF Kane også.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...