Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Du ler bort muligheten din til å forsvare din MENING. Ok; da fortsetter jeg tråden med å stille noen spørsmål:

Har dette laget nå:

Scezcecny (eller hvordan han skrives)

Johnson - Vertonghen - Koscielny - Baines

Matic - Tiote

Mirallas - Mata - Varela

Remy

Bedre keepere er jo så jævla dyre, så må overleve med keeperen med såpe på hanskene inntil videre.

Vurderte Moreno som ersatter for Gibbs (som nå spiller benk), hva tenker dere om Baines i stedet? Azpilicueta vurderte jeg, men han var tregere enn Moreno.

Vertonghen betalte jeg godt under 1,000 for og han har 72 i hurtighet. Bra til å være MS.

Mirallas er ræv... hurtighet ER tydeligvis alt, da LITT raskere Ox leverte mye mer.

Mata vises det tydeligvis for mye respekt for, da jeg nesten bare kan spasere gjennom forsvar fordi ingen vil gå oppi han.

Remy bør vel kanskje byttes ut hvis jeg virkelig skal satse? Lukaku kanskje?

Dette laget er tydeligvis ikke godt nok for 3.-divisjon med sine 1 tap og 2 uavgjort. Har en innstilling om å spille til jeg vinner, men fant ut at det ikke eksisterer noen fremtidig seier med dette laget.

Påvirker det mye hvis en HM spiller på VM? Det bør jo ikke det. Det gjør det ikke rl.

PS: Hvor mye bruker dere på formkort og hvor mye benytter dere dere av det?

Glemte å se hvor mye TOT totalt laget var, men vil tro det er over 80.

Er ikke stortsett alle halv gode spillere billige nå da? Hart og Howard går vel for under 2k.. Mangala for under 2k også.

Remy synes jeg er crap, Jovetic er et beist. Etter min mening så er Vargas bedre enn Remy. Føler han posisjonerer seg bedre og rr mye mer klinisk foran mål..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk glemmer også at EA er kåret til et av verdens dårligste spillselskaper. Selvfølgelig er spillet bygd opp på at EA skal tjene penger. Hele FUT er i bunn og grunn bygget på at EA skal tjene penger. EA estimerte at de vil tjene rundt 5 milliarder dollar på DLCer i år (alle spill, jeg vet, men still). De bygger spillene sine slik at de skal generere penger. Hvorfor tror dere karrieremodusen, pro clubs og resten av FIFA får en så liten overhaling hvert år, mens FUT satses på til tusen?

Og når man er inne på FUT så må EA også ta i bruk virkemidler for å få folk til å kjøpe pakker og spillere. Kjemi er en av de. Ja, kanskje det har noe og si, men effekten er kanskje +/- 5%. Altså, med mindre du er utrolig god så merker du det mest sannsynlig ikke. Allikevel så bruker folk X antall tusen ekstra på å kjøpe en BPL spiller kontra en spansk spiller. Kun pga. de tror de ekstra 3 de får i kjemi vil gjøre at de vinner alt de kan vinne på et spill.

TL;DR: Ja, kjemi kan ha en mikro-impact, men i bunn og grunn så er det mer et virkemiddel for å lure folk til å kjøpe pakker.

Lenke til kommentar

ikke så fryktelig mye, har hatt noen mill innabords etter å ha fått zlatan 4 ganger, reus 2/3 ganger, di maria 4/5 ganger, Hazard 2 ganger osv osv, samt solgte unna alt jeg hadde før jul og til noen mill :p

Deilig syn i Squad :)

post-95668-412093_thumb.jpeg

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Det er ikke TOTY kortet, men spilleren får kort av EA de ikke kan selge. Tror mange av de fra BPL får slike kort av seg selv om de spiller FIFA.

Her er Hazard med sitt:

10844236_633778453410951_1218940785_a.jp

Møter du en spiller som har et slikt kort, spiller du mot den spilleren.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Påvirker det mye hvis en HM spiller på VM? Det bør jo ikke det. Det gjør det ikke rl.

Virker som at du bare nekter å forholde deg til at det er noe som heter kjemi i FIFA. Når EA har inkludert kjemi, så er ikke det bare en grafisk greie som har null betydning for hvordan spillerne presterer.

En RM vil i verste fall få 5 i kjemi på LM. Maks 7, hvis du har BPL-manager og spilleren har spilt minst 10 kamper for deg. Er egentlig bare å sette inn Eriksen på LM. Du kommer nok ikke til å få råd til en bedre RM enn Mirallas med det første. Rask, god ballbehandling, ok skudd og pasninger. Dobbel 4*. Veldig greit at han kan gå både utover og innover i banen.

Remy er nok en av de beste du kan ha på topp nå. Hvis pace ikke er så viktig og du vl ha en mer "spillende" spiss så kan du gå for Jovetic (beste allrounder når man ikke har råd til Aguero). Lukaku er et godt alternativ hvis du vil ha en sterk spiss og kanskje cross'er mye.

Begovic i mål. Mener fortsatt at du burde få inn McCarthy eller Ramsey for Tioté.

Virker som at du bare nekter å forholde deg til at det er noe som heter kjemi i FIFA. Når EA har inkludert kjemi, så er ikke det bare en grafisk greie som har null betydning for hvordan spillerne presterer.

En RM vil i verste fall få 5 i kjemi på LM. Maks 7, hvis du har BPL-manager og spilleren har spilt minst 10 kamper for deg. Er egentlig bare å sette inn Eriksen på LM. Du kommer nok ikke til å få råd til en bedre RM enn Mirallas med det første. Rask, god ballbehandling, ok skudd og pasninger. Dobbel 4*. Veldig greit at han kan gå både utover og innover i banen.

Remy er nok en av de beste du kan ha på topp nå. Hvis pace ikke er så viktig og du vl ha en mer "spillende" spiss så kan du gå for Jovetic (beste allrounder når man ikke har råd til Aguero). Lukaku er et godt alternativ hvis du vil ha en sterk spiss og kanskje cross'er mye.

Begovic i mål. Mener fortsatt at du burde få inn McCarthy eller Ramsey for Tioté.

Hva med en rask, sterk, allrounderspiss?

Hvorfor Begovic? har råd til Howard. Er han dårlig ingame

Lenke til kommentar

Du får ikke alt, så du må finne ut hvilke egenskaper som er viktige for deg. Jovetic er som sagt den beste allrounderen du har råd til.

Begovic fordi han er veldig lang og har ingen åpenbare svakheter. Jeg hadde Begovic helt til Cech lå på en pris som jeg var villig til å betale. Kommer ikke til å kjøpe noen dyrere BPL-keeper tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...