Roger Roger Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Flamini har 57 finishing og 70 long shots. Ikke akkurat selve definisjonen av en god skudfott. 75 i short og 70 i long passing er ikke veldig imponerende det heller. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Har Varela og Ox på kantene. Ønsker å ha de kun som backup sammen med Moses. Hvem bør jeg ta inn fast? Diaby bidrar til så utrolig mye på UT-laget mitt. Mål, assist, lager frispark, straffer, osv.. virker som dere ikke setter pris på overpowered og underratede spillere. Selv Delph er som en liten Messi på laget mitt. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Har Varela og Ox på kantene. Ønsker å ha de kun som backup sammen med Moses. Hvem bør jeg ta inn fast? Diaby bidrar til så utrolig mye på UT-laget mitt. Mål, assist, lager frispark, straffer, osv.. virker som dere ikke setter pris på overpowered og underratede spillere. Selv Delph er som en liten Messi på laget mitt. Mirallas. Jeg kunne fint hatt Diaby på CDM og kanskje på CM, men aldri på CAM. Delph ville jeg ikke hatt i noen posisjon. Delph er for liten og svak til å være noe særlig defensivt og offensivt har han enda dårligere pasninger og skudd enn Diaby. Ble ikke så mange kjøp i dag. Bare Reus (103k) og IF Mark Gonzalez (94,5k) i tillegg til litt consumables. McGeady fortsatt på 1,5k, det hadde jeg ikke trodd. Virket ikke som at Aguero eller Hazard sank noe særlig i pris, og Di Maria har jo faktisk blitt litt dyrere fra i går til i dag. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg bruker for tiden Eriksen som venstrekant, og han vil jeg absolutt anbefale. På høyresiden bruker jeg Lamela, noe som fungerer greit. Du kan sikkert også se på Mirallas. Det er noen raske høyrekanter, som Walcott, Sterling og Markovic, men de duger ikke til så mye mer enn å springe og drible. Det er jo noen litt dyrere også, som Hazard, Silva, Sanchez og Schurrle. Har brukt de to siste en del, og de er gode, scorer også en del mål. Men så var det prisen da... Jeg skal i alle fall kjøpe pakker på søndag.(100k)? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Fikk aldri testet SIF Silva. Dette ble litt for fristende. Kjøpte som sagt for 303k, for under et døgn siden. 48,5k profitt på det kortet etter skatt. Back to IF Cazorla. Eriksen er forresten et godt tips. Lenke til kommentar
DFrog Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Muligens dumt spørsmål men; når det kommer nye pakker, som nå med TOTY, så kan man få disse spillerne i alle typer pakker? Alt fra vanlige gullpakker og opp til de som koster 25k? Eller må man kjøpe noen spesielle for å kunne få disse? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Du kan få de i alle, akkurat som andre IF-kort. Tror jeg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Korrekt. Vekttallene er dog noenlunde forskjellige, dvs. at sjansen for å få en høyere rated spiller i en dyrere pakke er et faktum. Selvsagt. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Har Varela og Ox på kantene. Ønsker å ha de kun som backup sammen med Moses. Hvem bør jeg ta inn fast? Diaby bidrar til så utrolig mye på UT-laget mitt. Mål, assist, lager frispark, straffer, osv.. virker som dere ikke setter pris på overpowered og underratede spillere. Selv Delph er som en liten Messi på laget mitt. Mirallas. Jeg kunne fint hatt Diaby på CDM og kanskje på CM, men aldri på CAM. Delph ville jeg ikke hatt i noen posisjon. Delph er for liten og svak til å være noe særlig defensivt og offensivt har han enda dårligere pasninger og skudd enn Diaby. Det er feil. Det er dette som er overpowered spillere. statsene sier noe, men presentasjonene sier noe annet når du faktisk bruker de. Delph hadde bedre treffsikkerhet på langskuddene sine (utenfor 16) enn det jeg hadde med Lampard. Det er noe med FIFA og store spillere som Tiote og Diaby. Mangler bare Yaya så kan de GÅ forbi motstanderen. Hvem er den nærmeste ''stjernen'' jeg kan få i PL med 10,000 coins? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Vi får bare være uenige om de spillerne med dårlige stats. Min erfaring er at spillerne presterer omtrent som statsene tilsier. Diaby er høy, sterk, rask, har bra ballbehandling og har egentlig ingen åpenbare svakheter på CDM. Kanskje litt dårlig balanse, men det er ikke så viktig på CDM som på CB imo. Kan spille helt enkle pasninger. Delph er så liten og svak, i tillegg til at han har dårlig passing, så jeg ville knapt brukt ham i et sølvlag (hvis han var 74, altså hårfint dårligere enn det han er nå). Har selv positive erfaringer med spillere som Caulker, Davies, Tettey, Jorginho.. De har lav TOT, men hvis man ser nærmere på dem så er de faktisk ganske habile på papiret også. Jorginho er svak, men har bra/ok høyde, standing tackle og interceptions. Endret 13. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Er det noen som vet hvor lenge TOTY forsvarsspillerene blir tilgjengelig i packs? Har lest at de varer helt frem til neste TOTW, mens noen sier at de er bare tilgjengelig frem til TOTY midbanespillere. Er keen på T.Silva, men prisen er meget stiv. Husker jeg fikk han får 600k ish ifjor. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hater å tape fotballkamper som jeg dominerer fullstendig, samtidig som jeg også innerst inne hater å vinne fotballkamper jeg blir pissa på. The scripting is real. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 http://www.reddit.com/r/FIFA/comments/2sa4h3/the_44_chem_myth_and_my_squad_experiment_ama/ Interessant det som tas opp der. Det er jo ingen som sitter med fasiten på hvor mye chemistry har å si for spillet. Basically så går det utpå at om spillerne har minst 4 i CHEM så vil de yte 100%, men de vil ikke ha bonus fra chemistry kort. Utifra det han skriver så hadde ikke dårlig chem (minst 4 på hver av spillerne) noe å si på spillet. Det åpner jo muligheten for å bygge langt bedre og mer spennende lag. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Kjemi betyr jo minimalt. At det står at spillerne skyter bedre fordi de har bedre kjemi med hverandre... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Kjemi betyr minimalt? Ahahah. 1 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Kjemi betyr minimalt? Ahahah. Hvordan kan selv brukere av spillet forsvare at enkeltspillere SKYTER bedre eller dårligere basert på kjemien totalt i laget? Kan ikke se for meg at det blir helt umulig å styre Remy alene med keeper bare fordi makkeren hans ikke er fransk, ikke spiller i PL, eller ikke spiller i Chelsea. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Kjemi betyr minimalt? Ahahah. Hvordan kan selv brukere av spillet forsvare at enkeltspillere SKYTER bedre eller dårligere basert på kjemien totalt i laget? Kan ikke se for meg at det blir helt umulig å styre Remy alene med keeper bare fordi makkeren hans ikke er fransk, ikke spiller i PL, eller ikke spiller i Chelsea. Du vet at dette er et spill, programmert av EA? Selvsagt skal kjemi være vesentlig for om Remy scorer alene med keeper, men det er også mulig at vi blir lurt av EA. Jeg skal teste ut laget ovenfor. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) det er jo bare å teste ut en kamp med 100 i kjemi og en kamp med 50, det er en vesentlig forskjell så ja kjemi betyr veldig mye. men hvis dere mener kjemi med medspillere(altså den der nye greia som kom) såå er jeg enig, ikke så vesentlig forskjell der ^^ Endret 14. januar 2015 av topvulture Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå