Superfruit Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Er ikke poenget med en 4-2-3-1-formasjon at nettopp de to bak SKAL være defensive? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Det er bedre å ha to defensive enn å for eksempel sette Cabella som en av de to. Ramsey er boks til boks. McCarthy er nok uansett bedre enn Tioté, hvis du vil ha to som først og fremst er defensive. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg bruker Fernandinho og Ramires. Har ikke peiling på hva de koster eller ditt budsjett., men jeg er i alle fall godt fornøyd med de. Jeg har nå Rooney som CAM. Er det noen bedre i PL? Oscar? Digg med Rooneys skuddbein Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Tror du skal gjennomgå en del av de tutorial-greiene når du er inne på squaden din, Superfruit Tror det er L1 eller noe sånt som er tutorial som forteller deg og viser hvordan ulike ting fungerer i UT. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg bruker Fernandinho og Ramires. Har ikke peiling på hva de koster eller ditt budsjett., men jeg er i alle fall godt fornøyd med de. Jeg har nå Rooney som CAM. Er det noen bedre i PL? Oscar? Digg med Rooneys skuddbein Langskudd er et bortkastet angrep Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Jeg bruker Fernandinho og Ramires. Har ikke peiling på hva de koster eller ditt budsjett., men jeg er i alle fall godt fornøyd med de. Jeg har nå Rooney som CAM. Er det noen bedre i PL? Oscar? Digg med Rooneys skuddbein Langskudd er et bortkastet angrepMen det er gøy, og det er vakkert Fryktelig synd at ikke Silva/Carzorla er CAM, kunne godt hatt en med god dribblig og passningsfot. E: Må nok teste ut Øzil og kanskje Mata. Hvordan er Di Maria? Endret 12. januar 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Er ikke poenget med en 4-2-3-1-formasjon at nettopp de to bak SKAL være defensive? Det er jo personlige preferanser. Jeg ville foretrekket en ren defensiv midtbanespiller, og en box-to-box spiller ved siden av med litt mer offensive ferdigheter som Paulinho eller Dembele. Viktig med balanse i laget. Men som sagt, det er personlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Det jeg har merket meg er at det er bedre for spillerne om hvert angrep avsluttes. Om man mister ballen på vei fremover så blir det mye løping frem og tilbake. Særlig på de som er oppført som CDM. Jeg brukte Matic og Yaya i min formasjon. Da satt jeg Matic til å holde igjen ved angrep, mens den andre CDMen fikk være med frem. Jeg brukte også Matic og Fabregas der og det funker veldig bra. Matic er btw en fantastisk CDM på spillet. Den nest beste etter min mening bak Toure. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Skulle egentlig tro at IF Vidal er bedre enn Matic Kjøpte SIF Silva for 303k, spent på ham. Er ikke så komfortabel med venstrebeinte spillere, og han har bare 2* WF, men statsene sier at han er 93 CAM. Silva var allerede catalyst da jeg kjøpte ham. Gir ikke så mye mening å boost'e passing'en hans. Endret 12. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg har disse midstopperne, bruker 2 om gangen. Hvem bør være i par? Coloccini Kaboul Rojo Lovren Har et PL-lag så kjemien vil ikke ødelegges. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg har disse midstopperne, bruker 2 om gangen. Hvem bør være i par? Coloccini Kaboul Rojo Lovren Har et PL-lag så kjemien vil ikke ødelegges. Rojo, selg de andre og kjøp Cahill eller Kos Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Helt klart Kaboul og Rojo. Coloccini og Lovren burde du definitivt selge. Heller Caulker og Davies enn Coloccini og Lovren. Begge de to førstnevnte er non rare (skinner ikke) og er derfor veldig billige. (edit: kan nok være greit å satse på tre stoppere og rotere litt. Rojo, Mangala og Cahill er nok flott) Satt av 100k til å hamstre McGeady i kveld. Skulle helst kjøpt for mer, men må passe på at jeg får råd til spillere som Aguero, Hazard, Di Maria, Reus... Edit: TOTY David Luiz Endret 12. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Helt klart Kaboul og Rojo. Coloccini og Lovren burde du definitivt selge. Heller Caulker og Davies enn Coloccini og Lovren. Begge de to førstnevnte er non rare (skinner ikke) og er derfor veldig billige. (edit: kan nok være greit å satse på tre stoppere og rotere litt. Rojo, Mangala og Cahill er nok flott) Satt av 100k til å hamstre McGeady i kveld. Skulle helst kjøpt for mer, men må passe på at jeg får råd til spillere som Aguero, Hazard, Di Maria, Reus... Edit: TOTY David Luiz Ufortjent! Spillere som Boateng, hummels, GODIN, Miranda, Cahill, Kompany, og selv Dani Alves hadde fortjent TOTY mer en David Luiz. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 96 rated neuer. Oh lord have mercy. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Sanchez i pakke, endelig noe braEA Endret 12. januar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Når kommer TOTS ut? Tipper De Gea er keeper i BPL Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Er ikke det i Mai når sesongen er ferdig? Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Kan man få gullspillere i bronsepakker hvis man er heldig? Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Har vurdert å kjøpe Cazorla og bruke han som SOM. Siden han er rangert som VM vil han vel ikke underprestere når jeg styrer han i det faktiske spillet? Hva tenker dere om Flamini? God skuddfot og godkjente pasninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå