Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Fernandinho og Ramires. Har ikke peiling på hva de koster eller ditt budsjett., men jeg er i alle fall godt fornøyd med de.

Jeg har nå Rooney som CAM. Er det noen bedre i PL? Oscar? Digg med Rooneys skuddbein

Langskudd er et bortkastet angrep
Men det er gøy, og det er vakkert :)

Fryktelig synd at ikke Silva/Carzorla er CAM, kunne godt hatt en med god dribblig og passningsfot.

E: Må nok teste ut Øzil og kanskje Mata. Hvordan er Di Maria?

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Er ikke poenget med en 4-2-3-1-formasjon at nettopp de to bak SKAL være defensive?

Det er jo personlige preferanser. Jeg ville foretrekket en ren defensiv midtbanespiller, og en box-to-box spiller ved siden av med litt mer offensive ferdigheter som Paulinho eller Dembele.

Viktig med balanse i laget. Men som sagt, det er personlig.

Lenke til kommentar

Det jeg har merket meg er at det er bedre for spillerne om hvert angrep avsluttes. Om man mister ballen på vei fremover så blir det mye løping frem og tilbake. Særlig på de som er oppført som CDM. Jeg brukte Matic og Yaya i min formasjon. Da satt jeg Matic til å holde igjen ved angrep, mens den andre CDMen fikk være med frem. Jeg brukte også Matic og Fabregas der og det funker veldig bra. Matic er btw en fantastisk CDM på spillet. Den nest beste etter min mening bak Toure.

Lenke til kommentar

Skulle egentlig tro at IF Vidal er bedre enn Matic :p

Kjøpte SIF Silva for 303k, spent på ham. Er ikke så komfortabel med venstrebeinte spillere, og han har bare 2* WF, men statsene sier at han er 93 CAM.

c01ee8f9dca0aec3db7599e9fb13c152.png

Silva var allerede catalyst da jeg kjøpte ham. Gir ikke så mye mening å boost'e passing'en hans.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Helt klart Kaboul og Rojo. Coloccini og Lovren burde du definitivt selge. Heller Caulker og Davies enn Coloccini og Lovren. Begge de to førstnevnte er non rare (skinner ikke) og er derfor veldig billige.

(edit: kan nok være greit å satse på tre stoppere og rotere litt. Rojo, Mangala og Cahill er nok flott)

Satt av 100k til å hamstre McGeady i kveld. Skulle helst kjøpt for mer, men må passe på at jeg får råd til spillere som Aguero, Hazard, Di Maria, Reus...

Edit: TOTY David Luiz :D

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Helt klart Kaboul og Rojo. Coloccini og Lovren burde du definitivt selge. Heller Caulker og Davies enn Coloccini og Lovren. Begge de to førstnevnte er non rare (skinner ikke) og er derfor veldig billige.

(edit: kan nok være greit å satse på tre stoppere og rotere litt. Rojo, Mangala og Cahill er nok flott)

Satt av 100k til å hamstre McGeady i kveld. Skulle helst kjøpt for mer, men må passe på at jeg får råd til spillere som Aguero, Hazard, Di Maria, Reus...

Edit: TOTY David Luiz :D

Ufortjent! Spillere som Boateng, hummels, GODIN, Miranda, Cahill, Kompany, og selv Dani Alves hadde fortjent TOTY mer en David Luiz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...