Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel smak og behag? Om noen velger å bruke 200 kroner på et spill så er vel det bedre enn å bruke 200 kroner på sjokolade og brus.

For å svare på spørsmålet ditt SuperFruit: Til en viss grad. Jeg synes det er morsomt å spille seg opp, men det er nærmest umulig få tak i de store stjernene. Det er mye mer morsomt å ha spillere du ønsker deg i klubben. Som f.eks. Hazard osv. Det er morsommere å spille enn å måtte bruke billigere spillere som McGeady f.eks.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Snakker med en som har bestilt 6,8 mill i dag. Kjøpt tidligere også. Det blir ganske voldsomt imo, men avhenger jo av hvor mye penger man har å avse til FIFA og hva man evt ville brukt pengene på isteden.

Jeg har kjøpt en del coins, men godt under en million.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Kan lure på hva folk tenker med, men er mulig at de bare har mye coins og ikke bryr seg. Solgte dessverre min for under 20k.

Føler meg nesten litt forpliktet til å kjøpe informs til mitt chilenske lag. Mark Gonzalez ligger nok fortsatt på over 200k, selv om han spiller i chilensk liga. Gonzalez, Vargas og Sanchez i angrep, Vidal, IF Fernández og Gutiérrez (74 rated) på midtbanen.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Kan lure på hva folk tenker med, men er mulig at de bare har mye coins og ikke bryr seg. Solgte dessverre min for under 20k.

Helt enig. Skjønner virkelig ikke hva enkelte folk tenker. Skal sies at jeg "undercutta" med en god del, men likvel.d274d2abc0aa8629d6a4d9f412fd6872.png

Lenke til kommentar

Konvertere ekte penger til virtuelle penger er aldri verdt det, uansett spill.

Ikkje? Kor mange timer må du bruke på ultimate team uten å bruke penger og få det du får med 1 time overtid på jobben?

Alt handler om prioriteringer.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått meg dette PL-laget nå. Tanker?

Szceszny

Johnson - Coloccini - Rojo - Gibbs

Matic - Tioite

Oxlade-Chamberlain - Diaby - Varela

Remy

Snitt Q 78 KJEMI 100. Manager: Pardew.

Coloccini kan byttes ut med Koscielny, Johnson med Walker, Diaby med Cabella/Taarabt. Ellers ser det ganske godkjent ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...