oscrue10 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 FIFA handler først og fremst om hvor god du selv er. Japes har for eksempel vunnet champions shield med et sør-afrikansk bronselag. Han mener også at det er en fordel å ikke ha for høy lagrating, men det er jeg ikke så sikker på at han har rett i. Fordelen ved å ha lavere rating eller åpenbart dårligere lag enn motstanderen er at du kan få et mentalt overtak. Motstanderen er veldig klar over at det er han som har det beste laget, og han føler at han må vinne. Hvis man tar ledelsen så kan han begynne å stresse, blir ekstra grinete fordi du har et dårligere lag osv. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Det der Japes sier om at "det gyldne snittet er 82 på TOT" - det er bare piss. Noe av det dummeste han har sagt noengang, helt uten empirisk belegg. Noe han bare "føler". Det er bare sprøyt, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 "OPS" Dra til helvette. Siste gang eg spiller dette faenskapet. Selger hele satans verk. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Si ifra om du har noe coins da 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Alt skal forsvinne inn i evigheten. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Likevel er det å erkjenne at italienske lag ikke når 1.-divisjon med mindre du SELV er god. F.eks. er ikke alle som bruker Real Madrid på vanlige online seasons nødvendigvis gode, de har bare de rette spillerne. På UT er det en liten begrensning hvor faktisk ferdigheter betyr noe. Tviler på at et sølv-lag med overpowered spillere gjør det så bra i 1. div mot et spansk lag med Messi, ronaldo og balE. Spillere med både Messi, Ronaldo og Bale på laget er etter min erfaring ofte små kids som har sniket til seg pappas kredittkort og kjøpt seg coins for å få det beste laget. Det vet man når man møter sånne lag i lavere divisjoner, og spilleren ragequitter etter første målet og spammer deg med meldinger. De gangene jeg har blitt ordentlig rundspilt og lekt med har det som oftest vært mot sølvlag og Brasilianske lag. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Håper jeg får råd til dette laget under TOTY :-) http://www.futhead.com/15/squads/15667362/ Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) YESS! Noen som husker Diamanti fra Fifa 14? Hadde de sykeste longshotsa! Får han et nytt kort nå i januar, eller lages det ikke før til sommeren? Endret 9. januar 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Det samme gjelder vel Valdes. Får han kort nå i Januar, eller ikke før sommeren?? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Mistenker at de ikke kommer med. Tror de må ha et kort i en annen klubb på FIFA 15 eller vente til FIFA 16. Endret 9. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Hva er dette med TOTY-kort og at dere skal selge samme spilleren FØR det? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Det er "Team of the year", altså de som er kåret til årets spillere. Det kan være lurt å selge spillerne sine nå fordi det kommer et lite krasj på markedet når kortene slippes. Veldig (VELDIG) mange folk vil kjøpe pakker for å se om de kan få noen av TOTY-kortene, og da blir det overflod av andre spillere. Flere spillere på markedet --> lavere pris. Derfor kan man selge de fleste spillere for normal pris i dag, og kjøpe de tilbake for en mye lavere sum noen dager etter mandag. Eksempel: Jeg kjøpte Robben i Oktober og solge han før black friday. Når jeg kjøpte han betalte jeg 430k for han, når jeg solgte han fikk jeg 780k for han. Prisen etter black friday var igjen tilbake på under 500k, altså jeg kunne tjent flere hundre tusen på bare han. Valgte å kjøpe Robben IF, så pengene ble brukt uansett. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Men jevner ikke dette seg ut da alle vet om dette? Og uansett er det vel risiko å selge spillere i det hele tatt... ingen garanti for salg Lenke til kommentar
DFrog Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Så pakkene med TOTY kommer til mandag? Lenke til kommentar
No Life Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Så pakkene med TOTY kommer til mandag? Forsvarsspillerene(inkl. Keeper) kommer på mandag. De er i pakker til onsdag da kommer midtbanespillerne, som varer til fredag. Fredag til lørdag kommer Angrepet og til slutt hele laget samlet på søndag, om jeg husker riktig Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Likevel er det å erkjenne at italienske lag ikke når 1.-divisjon med mindre du SELV er god. F.eks. er ikke alle som bruker Real Madrid på vanlige online seasons nødvendigvis gode, de har bare de rette spillerne. På UT er det en liten begrensning hvor faktisk ferdigheter betyr noe. Tviler på at et sølv-lag med overpowered spillere gjør det så bra i 1. div mot et spansk lag med Messi, ronaldo og balE. Kom meg lett til 1. divisjon med mitt italienske lag. Gjenstår bare å vinne tittelen, men det kommer nok snart. Lag med Messi, Ronaldo, Bale osv er det beste å møte for min del. Knuser de 80% av tilfellene. Virker som disse folka kompanserer manglende ferdigheter med gode spillere de ikke klarer å bruke. Mye verre å møte folk med sølv/gull-hybridlag som spiller skjorta av meg til tider. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Zlatan i pakke for fjerde gang den siste uken.. Gode 1,8ish mill inn det Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Blir det likt som ifjor, blir det mest sannsynlig dette Mandag/Tirsdag keeper og forsvarspillere Onsdag/Torsdag Midtbanespillere Fredag Angrepsplllere Lørdag/Søndag Hele TOTY laget. 100K PACKS! Endret 10. januar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå