Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Hva betyr MH HH og MH?

Er det ingen bedre italienske stoppere eller stoppere i italiensk liga til en 'billig' penge?

Medium/High vil si at stopperen er middels offensivt orientert og høy defensivt orientert, mens en stopper med High/High har høy både offensivt og defensivt. Skjønner? Da gir det jo mening at M/H er det beste.

Caceres er da en stopper som gir vanvittig mye for pengene. Koster under 1k, og er vel den raskeste stopperen i ligaen + 82 defending som er bra. Du kan også kikke på Jesus og Manolas. http://www.futhead.com/15/players/822/kostas-manolas/ http://www.futhead.com/15/players/22902/juan-jesus/

Endret av Roger Roger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, har et norsk søvlag som ligger klart for alle sølvcuper. Dæven døtte var det ikke en sølvcup da jeg sjekket i dag, vant på først forsøk. Ola Kamara scoret som vanlig hattrick i finalen og holder smultring bakover. 5000,- er ikke så altfor mye, men det er bedre enn ingenting! Tjener mer på å spille sesonger, men deilig å få en avveksling.

Lenke til kommentar

Valgte å signere Alex i stedet for Caceres. Alex har en bra skuddfot og god styrke.

Samt han er TOT 82 og vil heve lag TOT.

UANSETT ser jeg at PL-lag åpenbart vil by på problemer jo høyere opp i divisjonen jeg kommer.

Ut i fra det laget jeg skrev opp; hvor mye tror dere jeg kan få for det, og hvor bra PL-lag kan jeg få laget med det jeg får inn?

Lenke til kommentar

Det sier seg selv at folk vil vektlegge ulike ting. Det er bare et problem; det er visse stats som favoriseres i FIFA, og andre ikke. F.eks er det ikke så viktig med en veldig sterk ving, derfor kan en lavere TOT-rated ving være bedre enn en annen, fordi han som har høyere TOT er dårligere på alt bortsett fra ekstremt sterk. Sånne type ting. TOT sier egentlig INGENTING om hvor god en spiller er i FIFA.

Vil egentlig ikke si at jo høyere opp i divisjonene du kommer, jo høyere er TOT-snittet til motstanderne. Jeg spiller i 1. div og opplever alt fra TOT-snitt fra 75-86, omtrent som i alle andre divisjoner. Forskjellen er bare at jo høyere opp du kommer, jo bedre er de til å utnytte sjansene sine til å score mål. I 1. div trenger motstander svært sjeldent mer enn en eneste sjanse for å score, mens jo lenger ned i divisjonene du kommer, jo dårligere er de på å konvertere sjanser i mål.

Italienske lag er ikke verdt spesielt mye, du får tvilsom et bra PL-lag, men du får bare begynne med et litt dårligere lag og bygge deg opp - som alle andre. :)

Lenke til kommentar

Så en video om hvordan man kunne skaffe seg et PL-lag til under 10 K med ''overpowered'' spillere.

Fulgte ikke videoen 100 % og hadde litt coins fra før, samt hurtigsolgte noen fra det italienske, men siste kamp spilte jeg med disse:

Vorm

Santon - Coloccini - Kaboul - Gibbs

Matic - Tiote

Moses - Lampard - Varela

Kone

Jeg har 5 K nå cirka, men du får jo bare drittspillere for det.

Walker og Walcott er raske spillere jeg vurderer når jeg får råd; men er hurtighet virkelig alt?

Det italienske laget der er stort sett alle satt til salgs. Sammenlignet priser og tilbudte best pris, fortsatt ingen solgt.

PS: Hvordan foregår det å bytte spillere på overgansmarkedet? Virker som det koster?

Lenke til kommentar

Hva med dette, Superfruit? Da beveger du deg riktignok over til La Liga, men gud bedre å mye bedre lag enn det du har nå, etter min mening. Vet ikke om du har råd til det, men om du får solgt dine italienske spillere, samt BPL-spillerne dine er det jo håp. Råder deg forresten til å kjøpe inn dette etter helgen, om du skal ha det..

Er fine forbedringspotensialer her og; Benzema for Cerci, Alves for Marcos, Alba for Coentrao, Ramos for Miranda, forsåvidt SIF De Gea for Casillas, Iniesta inn et eller annet sted, kanskje for Isco, osv..

Jeg har erfaringer med flere av spillerne på laget der, og spiller med de selv. Anbefales.

Lenke til kommentar

Kan bare sette inn noen billigere spillere i starten, som for eksempel Gabi og Banega på midten. Jeg ville også valgt Varane istedenfor Piqué.

Kjøpte anchor IF Danilo for 23k. Mulig at inform-prisene allerede er på vei ned, men tror egentlig bare at jeg var heldig.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Beholder Danilo, men kunne nok fått noen tusen i profitt der. Trenger en brasiliansk RB som kan linke med Thiago Silva og Fernandinho. Tenkte opprinnelig å kjøpe Dani Alves i forbindelse med TOTY, og det gjør jeg nok uansett selv om jeg har Danilo. Eneste minuset ved Danilo er at han har så dårlig balanse, utenom det er han en veldig god allrounder.

Grunnen til at jeg foretrekker Varane er naturligvis pace. Når en stopper er høy nok og sterk nok, og i tillegg har bra nok defensive stats, ser jeg på pace. Varane sliter bare med balansen, men der er Piqué enda dårligere. Varane har også bedre WR, hvis man føler at det er vesentlig.

Men mulig at Piqué er bedre for deg. Jeg argumenterer bare for hvorfor jeg mener at Varane er best :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg foretrekker Varane er naturligvis pace. Når en stopper er høy nok og sterk nok, og i tillegg har bra nok defensive stats, ser jeg på pace. Varane sliter bare med balansen, men der er Piqué enda dårligere. Varane har også bedre WR, hvis man føler at det er vesentlig.

Men mulig at Piqué er bedre for deg. Jeg argumenterer bare for hvorfor jeg mener at Varane er best :)

Er helt enig med deg.. Er bare jeg som synes stopperparet Pique - Miranda fungerer helt fantastisk.. Spilt med det siden release og trives godt med det. Men blir Ramos under TOTY, og da ryker nok Miranda ut av startelleveren.. :)

Lenke til kommentar

Jeg vet at PL-laget mitt pr. nå er TOT dårligere enn det italienske liga-laget mitt. Jeg vet også at du må være fenomenalt god for å spille med et italiensk lag i 1.-divisjon sammen med de resterende PL-lagene og noen La Liga-lag. Jeg vet også at det italienske laget, med mine FIFA-ferdigheter, er begrenset til 6.-divisjon.

Lenke til kommentar

Husk også på bare fordi en spiller har dårligere rating enn en annen, så betyr det ikke at den spilleren med dårligst rating er noe verre enn en spiller med høyere rating, det kan ofte være motsatt. Et godt eksempel på det er Koscielny (81) og Mertesacker (83), hvor det er helt klart at Koscielny foretrekkes over Mertesacker pga hans sneglefart.

Det samme kan man si om lag også. Kjør nå bare på med et italiensk lag med svette-Ibarbo på topp, så kommer du til å få masse gratis wins.

Lenke til kommentar

Likevel er det å erkjenne at italienske lag ikke når 1.-divisjon med mindre du SELV er god.

F.eks. er ikke alle som bruker Real Madrid på vanlige online seasons nødvendigvis gode, de har bare de rette spillerne. På UT er det en liten begrensning hvor faktisk ferdigheter betyr noe.

Tviler på at et sølv-lag med overpowered spillere gjør det så bra i 1. div mot et spansk lag med Messi, ronaldo og balE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...