d'espresso Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Siden spillere skal matches på lag og/eller nasjonaliteter/ligaer, så blir det vel til at et ''Spansk'' eller ''Engelsk'' lag alltid vil være best? Er på god vei for å bygge ett Italiensk lag, men har lite tro på det i forhold til lag som kan ha spillere som Hazard og Sanchez på hver sin kant, så er det beste jeg kan få til er El Sharawy og Candreva..? Midtbanen min består av Pirlo, Kovacic og Montolivo som alle trenger ny form for hver match, men kjemien ville vært minst like bra med en midtbane bestående av Toure og Fabregas f.eks... Bør jeg SLETTE laget, eller SELGE det og starte fra ''bunn'' igjen og endre det til noe ''Engelsk''? Er som du sier, spillere skal matches på lag, nasjonalitet eller liga, for å oppnå kjemi. Kjemi er veldig viktig (mange som mener det er mindre viktig, men det for stå for andres regning). Vel, de fire mest brukte ligaene er nok La Liga (Spansk), BPL (Engelsk), Serie A (Italia) og Bundesliga (Tyskland), men du kan helt fint lage hybrider mellom disse. Det vil si at du bruker noen spillere med tilhørighet til f.eks Serie A, men som linker på noen steder over til BPL. Du kan f.eks bruke Sanchez som kant, gjennom Vidal på CM (sentral midt), og ned til en serie A, eller chilensk back.. Mulighetene er mange. Lek deg litt med squad creator på futhead.com Er mange gode serie a/Italienske lag, og mange som gjør det godt med disse. Er også mange spennende linker der, men det er det også i mange andre ligaer. Fordelen med Serie A er at du stort sett får mer for pengene der, siden det ikke er så mange om beinet. Mer populær liga = dyrere spillere. Men, selger du laget ditt nå, og kjøper det tilbake neste uke (bare spill med noe billig ræl i mellomtiden), kan du kjøpe spillere betraktelig billigere enn det de går for nå. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hvorfor mener du det siste du nevnte? Btw; er det slik at fysioterapauter fikser skadene til spillerne? Har ikke merket det for å si det sånn. Har heller ikke merket at manageren fornyer kontraktene deres, slik det står på diverse nettsider at de skal. UANSETT om du mixer ligaer vil det ikke bli PERFEKT. Min startellever i de fleste kamper er: El Shaarawy - Di Natale - Candreva Montolivo - Pirlo - Kovacic A. Cole - Barzagli - Campagnaro - Maggio Hvordan kan jeg bedre denne uten at det går utover kjemien? Har Prandelli som trener. Har også 8,000 coins. Ser at folk betaler hundretusenvis av coins for å få tak i spillere som Robben f.eks., mens jeg får de beste spillerne på dette laget for under 3,000 coins? PS. Med det første vil jeg ikke bytte ut Candreva, han har vist seg å være viktig. Kovacic kunne jeg gjerne hatt som innbytter for en bedre SM. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Di Natale er ikke noe god lenger. Når han har blitt så kraftig nedgradert statsmessig, har mistet 4* skill moves og i tillegg er så liten og veik, så er det ingen grunn til å bruke ham. Ville sett på spisser som Higuain, Palacio, Rossi, Torres og forhatte Ibarbo. Callejon har vært en av mine beste spisser, selv om han egentlig er CAM og bare har 2* weak foot. Ellers kan det være lurt å oppgradere midtbanen og forsvaret litt. Guarin er nok flott å få inn, god boks til boks og 4* skill moves. Andre spillere jeg ville vurdert er Hernanes, Pjanic, Valero, Nainggolan. Marchisio hvis du har råd, de andre er litt billigere. Kovasic er bare pace, dribbling og passing. Faller helt igjennom på shooting og defending. Også veldig svak, selv om han er over 180 cm. Campagnaro er helt ok, men Jesus, Caceres (FIFA 15 er ikke et innleggsspill) og Manolas er nok bedre valg. Maggio er ikke noe særlig. Maicon eller Konko. Hvis du er villig til å spille med tre bak så kan Jesus, Barzagli og Caceres være en god løsning. Tviler på at noen påstår at manageren skal fornye kontraktene, men du får prosenter hvis manageren for eksempel har +3 % med mange managere i klubben kan du få opp til +50 %. Når det gjelder skader så trenger du healing-kort, eller så må de helbredes på reserves. Endret 6. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvorfor mener du det siste du nevnte? Btw; er det slik at fysioterapauter fikser skadene til spillerne? Har ikke merket det for å si det sånn. Har heller ikke merket at manageren fornyer kontraktene deres, slik det står på diverse nettsider at de skal. UANSETT om du mixer ligaer vil det ikke bli PERFEKT. Min startellever i de fleste kamper er: El Shaarawy - Di Natale - Candreva Montolivo - Pirlo - Kovacic A. Cole - Barzagli - Campagnaro - Maggio Hvordan kan jeg bedre denne uten at det går utover kjemien? Har Prandelli som trener. Har også 8,000 coins. Ser at folk betaler hundretusenvis av coins for å få tak i spillere som Robben f.eks., mens jeg får de beste spillerne på dette laget for under 3,000 coins? PS. Med det første vil jeg ikke bytte ut Candreva, han har vist seg å være viktig. Kovacic kunne jeg gjerne hatt som innbytter for en bedre SM. ibarbo på topp om du ikke har så mye peng, milevis bedre enn de natale,torres og callejon i mine øyne, evt om du har får litt peng, Vidal(kosta 24k) og pogba(40-50k)hadde jo hevet laget betraktelig, sparte ihvertfall opp til vidal selv om det tok tid, samt forsvaret ditt ville blitt bedre med caceres og konko, som ikke er så dyre spillere. på vinger så er jo biabyani(eller hvordan det uttales), iturbe, gervinho gode å ha, om det er SOM du har så synes jeg mertens og insigne har fungert bra der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Ser på et tysk lag og har satt sammen dette: De tre foran er nok bankers og det samme gjelder fireren bak. Muligens bytte SIF Naldo med Boateng, men ser mange skryter SIF Naldo opp i skyene. Det jeg er usikker på er 3ern på midten. Gøtze, Lahm og Schweinsteger er satt opp, men er det noen mer aktuelle der? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hva med IF De Bruyne? Jeg hadde nok gått for Boateng og SIF Naldo i forsvar. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvordan bør jeg forvalte 8,000 coins? Skal ha inn gode italienske spillere eller spillere med tilknytning til Serie A. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hva med IF De Bruyne? Jeg hadde nok gått for Boateng og SIF Naldo i forsvar. Takk for svar! Hvem ville du byttet ut med IF De Bruyne? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Ser på et tysk lag og har satt sammen dette: De tre foran er nok bankers og det samme gjelder fireren bak. Muligens bytte SIF Naldo med Boateng, men ser mange skryter SIF Naldo opp i skyene. Det jeg er usikker på er 3ern på midten. Gøtze, Lahm og Schweinsteger er satt opp, men er det noen mer aktuelle der? Har du råd prøv Naldo IF og Benatia IF som midtstoppere. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvordan bør jeg forvalte 8,000 coins? Skal ha inn gode italienske spillere eller spillere med tilknytning til Serie A. Kan vel prøve å mekke deg noe ala dette? http://www.futhead.com/15/squads/15355191/ Koster nok ikke så fryktelig mye over 8k. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Da har jeg endret laget mitt litt fra: El Shaarawy - Di Natale - Candreva Montolivo - Pirlo - Kovacic A. Cole - Barzagli - Campagnaro - Maggio Til: Gervinho - Higuain - Candreva De Rossi - Guarin - Pirlo A. Cole - Campagnaro - Barzagli - Maicon Benk; Fehrmann, Maggio, Colocchini, Kaboul, Montolivo, Iturbe, Icardi. Manager: Prandelli. TOT 81 KJEMI 100 %. Meninger? Endret 6. januar 2015 av Superfruit Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ser på et tysk lag og har satt sammen dette: *Stort bilde* De tre foran er nok bankers og det samme gjelder fireren bak. Muligens bytte SIF Naldo med Boateng, men ser mange skryter SIF Naldo opp i skyene. Det jeg er usikker på er 3ern på midten. Gøtze, Lahm og Schweinsteger er satt opp, men er det noen mer aktuelle der? Personlig ville jeg byttet ut Lewandowski med Müller IF hvis du har penger til det. Har begge to, men jeg liker Müller best uten tvil - selv om han ikke har 4*skills. Det er bare noe med Muller. Han går på løp ingen andre gjør, han er der han skal være og i tillegg har han en veldig god pasnings- og skuddfot. Når det gjelder midten har du en helt fin midtbane. Boateng ville jeg plassert inn der for enten Götze eller Schweinsteiger, eventuelt Luiz Gustavo. Varierer midtbanen min en del, men den består alltid av en kraftig person (Boateng/Gustavo) og Lahm som er den beste midtbanespilleren på spillet etter min mening. Bytter mellom Schweinsteiger og Kroos IF alt ettersom hva jeg ønsker på den siste plassen. Forsvaret ser også bra ut, men jeg bruker verken Hummels eller Naldo. Jeg har Boateng og Benatia. Ønsker meg Benatia IF, men han var alt for dyr sist jeg sjekka. Ellers enn det så ser det veldig bra ut, og det er veldig likt laget jeg spiller med. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Takk for innspill. Har brukt BPL lag de siste årene, men man får mye mer for pengene om man ser til Tyskland. Skal titte litt på spillerne. Blir nok ventende å kjøpe til TOTY crash, men greit å planlegge. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Takk for innspill. Har brukt BPL lag de siste årene, men man får mye mer for pengene om man ser til Tyskland. Skal titte litt på spillerne. Blir nok ventende å kjøpe til TOTY crash, men greit å planlegge. Hva med Gustazo for Schweinsteger, og Sokratis for Hummels, har ikke testa noen av dem, men tenker på workratsa. Eller er det slik at man kan endre disse på ps4? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Da har jeg endret laget mitt litt fra: El Shaarawy - Di Natale - Candreva Montolivo - Pirlo - Kovacic A. Cole - Barzagli - Campagnaro - Maggio Til: Gervinho - Higuain - Candreva De Rossi - Guarin - Pirlo A. Cole - Campagnaro - Barzagli - Maicon Benk; Fehrmann, Maggio, Colocchini, Kaboul, Montolivo, Iturbe, Icardi. Manager: Prandelli. TOT 81 KJEMI 100 %. Meninger? ville fortsatt hatt caceres istedenfor campagnaro, ellers ser det mye bedre ut enn før! hvem har du som keeper? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Takk for innspill. Har brukt BPL lag de siste årene, men man får mye mer for pengene om man ser til Tyskland. Skal titte litt på spillerne. Blir nok ventende å kjøpe til TOTY crash, men greit å planlegge. Hva med Gustazo for Schweinsteger, og Sokratis for Hummels, har ikke testa noen av dem, men tenker på workratsa. Eller er det slik at man kan endre disse på ps4? Jeg ville også heller valgt Sokratis enn Hummels, men work rates er ikke så nøye. Spiller selv med David Luiz og det er ikke noe problem at han er H/M. Sokratis er sterk og har bra nok jumping til at høyden ikke er noe problem. Helt insane balance. Gustavo har bra WR, men er en ganske begrenset spiller. Han ville jeg bare brukt på CDM. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Da har jeg endret laget mitt litt fra: El Shaarawy - Di Natale - Candreva Montolivo - Pirlo - Kovacic A. Cole - Barzagli - Campagnaro - Maggio Til: Gervinho - Higuain - Candreva De Rossi - Guarin - Pirlo A. Cole - Campagnaro - Barzagli - Maicon Benk; Fehrmann, Maggio, Colocchini, Kaboul, Montolivo, Iturbe, Icardi. Manager: Prandelli. TOT 81 KJEMI 100 %. Meninger? ville fortsatt hatt caceres istedenfor campagnaro, ellers ser det mye bedre ut enn før! hvem har du som keeper? Campagnaro og Caceres er jo begge cirka like gode? Har Handanovic i mål. Vurderte Buffon og De Sanctis men Handanovic er 83, noe dyrere kan jeg ikke få. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Cacares er en god del raskere med sine 82 pace i forhold til Campagnaro med sine 71. I tillegg har Cacares M/H workrates mens Campagnaro har H/H. Mer ideelt med M/H. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hva betyr MH HH og MH? Er det ingen bedre italienske stoppere eller stoppere i italiensk liga til en 'billig' penge? Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hva betyr MH HH og MH? Er det ingen bedre italienske stoppere eller stoppere i italiensk liga til en 'billig' penge? Medium/High workrate, High/High workrate og Medium/High workrate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå