Ezio Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen andre som kun får brukt 30/80 på transfer lista? Jævlig irriterende at jeg kun får solgt 30 ting om gangen. Er dette en bug, eller noe de har gjort for å hindre at markede blir overfylt? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Du kan åpne dette ved å kjøpe det i EA sjappa med spillcoins ellerno sånt, var sånn ifjor ihvertfall. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Du kan åpne dette ved å kjøpe det i EA sjappa med spillcoins ellerno sånt, var sånn ifjor ihvertfall. Det er jo det jeg har gjort. Er type lvl 74 så jeg har unlocka alt som har med transfer å gjøre. Det tillater meg å putte 80 ting i tranfser lista, men kun å selge 30 ting. Å ikke 80 som det var i fjor Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Kan ikke klage, Season Ticket-pakke som jeg kjøpte ifjor :> Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvordan kan oversikten vise at jeg har 20k trade profit, når jeg bare har 14k coins til rådighet, og ingen spillere i klubben? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Blir tidlig kveld på meg i dag da.. Slik at jeg er klar for en pausefri spilling fra og med imorgen.. Tiden kunne ikke gått saktere nå.. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 var inne på web appen nå å der så jeg en spiller som hadde mindre form og manglet kontrakter, hvordan er det mulig når spillet ikke har kommet ut? er på Playstation sin side Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 var inne på web appen nå å der så jeg en spiller som hadde mindre form og manglet kontrakter, hvordan er det mulig når spillet ikke har kommet ut? er på Playstation sin side De som har season ticket kan spille Fifa 15 nå på ps3. sm jeg gjør nå Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 var inne på web appen nå å der så jeg en spiller som hadde mindre form og manglet kontrakter, hvordan er det mulig når spillet ikke har kommet ut? er på Playstation sin side Er nok maaange som har fått tak i det allerede. Sjapper og nettbutikker som leverer for tidlig osv. Og i USA kommer vel spillet ut ganske snart. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 hvordan får du spilt det når du ikke har spillet fysiskt? er det trial du laster ned eller har du kjøpt spille på PS Store? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Season ticket og early access.. Lov å gjøre litt research når man ikke vet noe.. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 For ente gang.. Playstation har kun Season ticket på ps3.. Ikke 4.. Playstation har heller ikke noe som heter "trail" eller early access Lenke til kommentar
Superby Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 hvor kjøper jeg season ticket? jeg fant hvor fifa 15 lå, men jeg trenger season ticket... jeg er noob. jeg fant ikke season ticket på PS Store, må jeg inn på fifa 14 for å kjøpe season ticket? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Via nettleser, store.sony..... Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ok! Mulig jeg er teit men sykt marked allerede (X1). Rooney var 68000 for en time siden, nå er han 78000 mens Fabregas synker til under 30k. RVP står i ca 100k, sannsynlig at han faller i morgen når flere folk får han i pakker ? Tenkte å ha han eller Rooney i CAM posisjon. Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Er en ting jeg lurer på...Har alltid spilt FUT på Xbox 360 / X1, men i år så bytter jeg til PS4. Når jeg nå er på web-app og trader/bygger lag, så kom det en tanke...Jeg sitter vel i teorien og bygger et lag for Xbox profilen min.....?! Jeg måtte sjekke dette, og et par sekunder senere så ser jeg legends kort på markedet, noe som tilsier at det jeg driver med er for ingen nytte vel?! Noen som vet hvordan jeg får byttet dette, eller må jeg vente til jeg får spillet på PS4 før serverene "skjønner" at jeg er på PS4? Origin kontoen er jo den samme.,.... Endret 22. september 2014 av Mojo Wangen Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Er en ting jeg lurer på...Har alltid spilt FUT på Xbox 360 / X1, men i år så bytter jeg til PS4. Når jeg nå er på web-app og trader/bygger lag, så kom det en tanke...Jeg sitter vel i teorien og bygger et lag for Xbox profilen min.....?! Jeg måtte sjekke dette, og et par sekunder senere så ser jeg legends kort på markedet, noe som tilsier at det jeg driver med er for ingen nytte vel?! Noen som vet hvordan jeg får byttet dette, eller må jeg vente til jeg får spillet på PS4 før serverene "skjønner" at jeg er på PS4? Origin kontoen er jo den samme.,.... Er nok forgjeves, ja. Du får ikke overført dette til en Playstation-klubb. Du må nok inn på PS4 og opprette en klubb der. Og begynne på nytt Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Du får ikke byttet nei.. Og har du ikke hatt ps3/4 før med FIFA så får du heller ikke brukt web app.. Så dårlig ide å gå for ps4 om du er FIFA fan.. Lenke til kommentar
Navis Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Laget mitt sålangt! Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Her er mitt så langt.. Har ca 250k nå.. Vuderer å investere i Aguero. Ser at prisen hans bare øker..https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=h308nOzDbBPT:360 Endret 22. september 2014 av Kamaaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå