oscrue10 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ramos (for eksempel i morgen) eller Pepe for Godin? Spent på denne investeringen. Kommer til å bli et veldig sjeldent kort etter hvert, men frykter et prisfall i forbindelse med TOTY. Han gikk for ca 640k like før han ble fjernet fra pakkene. Kortet før det jeg kjøpte gikk for rundt 545k. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Da er eg klar til TOTY Har visst 1600 points klar også Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Jeg har opptjent ''statuspoeng'' eller hva det heter over tid, og kjøpte meg nå muligheten til å få 200 ekstra coins for hver match jeg fullfører de neste 10 matchene. Tenkte jeg likegodt kunne kjøpe to sånne og få 400 pr. match, men får ikke noe mer enn 200,, har jeg kastet mulighetene ut av vindu nå eller står de andre i ''kø''? Spiller i nest laveste divisjon, og det er overraskende mange som har halve laget av gullspillere... trodde slike spillere var dyre? PS. ved en feil brukte jeg to formkort på en spiller med full form. var det å kaste det ut av vinduet, eller vil han ha de ''til gode''? Endret 2. januar 2015 av Superfruit Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg har opptjent ''statuspoeng'' eller hva det heter over tid, og kjøpte meg nå muligheten til å få 200 ekstra coins for hver match jeg fullfører de neste 10 matchene. Tenkte jeg likegodt kunne kjøpe to sånne og få 400 pr. match, men får ikke noe mer enn 200,, har jeg kastet mulighetene ut av vindu nå eller står de andre i ''kø''? Spiller i nest laveste divisjon, og det er overraskende mange som har halve laget av gullspillere... trodde slike spillere var dyre? PS. ved en feil brukte jeg to formkort på en spiller med full form. var det å kaste det ut av vinduet, eller vil han ha de ''til gode''? De skal stå i kø etter hverandre. Jeg opplevde problem med akkurat dette og mistet 3 stk (jeg hentet alle på en gang), men da hadde 4-5 funker som de skulle. Siden det gikk galt fikk jeg som plaster på såret 6 premium gullpakker fra EA. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hva er den beste måten å vinne på? Når lag i nest laverste divisjon på sesonger har Bale osv... hvordan SKAL man få med poeng i det hele tatt? Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Skal prøve meg med sølv. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Noen veldig snille her som hadde giddi å "gifte" meg transfer-pile increase niv 35, 53 og 83? Kan godt få noe coins for bryet.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Da så Endret 2. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Det hadde vært helt perfekt, men glemte å spesifisere at jeg er på Xbox.. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Er det slik at kjemi er så viktig at hvis forsvarne og keepern er f.eks. norske, så vil keeperen spille bedre enn en like god en, men fra annet land? Har nå fått en ok stall hvor jeg har italienske spillere og spillere tilknyttet italienske lag, utenom en; Fabricio Coloccini fra Newcastle og Argentina. Kjøpte faktisk Davide Santon for å få kjemien til å stemme LITT. Selv om han ødelegger totalkjemien i laget har jeg aldri sluppet inn like lite på headinger før, så han er tydeligvis viktig...? Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hvorfor ble seieren min oppført som tap og hvordan kan man fornyye kontrakten til manageren, og hvor viktig er egentlig ''stab''? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Spillere inn de siste 2 dager i pakker. Fabregas x4 Di Maria x2 Cortouis Diego Costa Hazard Reus IF Shawcross x2 IF Lallana OG Zlatan! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Zlatan x2! Haha, fikk han jaggu meg i ei vanlig pakke nå. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Har åpnet pakker for 24 000 FIFA points i FIFA 15, og den beste spilleren jeg har fått er Vidal. I FIFA 14 fikk jeg Ronaldo i gratis pakke, og Iniesta IF i 7.5K pakke FIFA 13. Virker som jeg har brukt opp flaksen min fra tidligere Fifa-er. Har ikke fått en eneste IF i FIFA 15. I FIFA 13 og 14 så fikk jeg mange discard IF, og god del spillere verdt 50-100K. Jeg har ikke fått noen i FIFA 15, og det høres ut som at mange her får spillere verdt 100K-1 million stadig vekk. Iniesta IF er den eneste gangen jeg har fått en spiller som er verdt mer en 1 million, mens Ronaldo`en fikk jeg ikke solgt, da det var gratis pakke. Trist FIFA høst, men håper det går seg opp utover TOTY uka. Endret 3. januar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hva er IF? I form? Hvordan skal det virkelig påvirke hvordan DU styrer spilleren? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Hva er IF? I form? Hvordan skal det virkelig påvirke hvordan DU styrer spilleren? TOTW er ukens formlag, som kommer ut hver onsdag. http://www.futhead.com/15/totw/totw16/ IF har ingenting med hvordan du styrer spilleren. Det er bare en oppgradering, som Rooney fra 86-87. Spillere som har levert gode prestasjoner i form av holdt nullen, scoret mange mål, assist osv...får oppgraderingskort .IF kortene har et sort design som du ser, ved å klikke på linken. IF=IN FORM SIF= SECOND IN FORM Bare hvis du ikke skjønte TOTW=Ukens lag (TEAM OF THE WEEK) IF= Spillerne i ukens lag (TEAM OF THE WEEK) Endret 3. januar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hva er IF? I form? Hvordan skal det virkelig påvirke hvordan DU styrer spilleren? Det er et eget, svart kort av en spiller som kommer på ukens lag. Statsene til den spilleren blir da oppgradert en smule. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har åpnet pakker for 24 000 FIFA points i FIFA 15, og den beste spilleren jeg har fått er Vidal. Fikk kjøpt 24K Fifa Points ved en feiltagelse på FIFA 14 (ganske utrolig...) og jeg fikk kun dritt. Føler med deg.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Hehe, er også store youtube'ere som ikke forstår seg på ratingsystemet. En med over 180k subs som mener at Fabregas kan/burde bli oppgradert til 86 CDM. Når han har så mange subs og så mange visninger så er det ganske sjokkerende at han ikke vet hvordan dette fungerer. FIFA er jo antagelig jobben hans, nye videoer hver dag. Endret 4. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Siden spillere skal matches på lag og/eller nasjonaliteter/ligaer, så blir det vel til at et ''Spansk'' eller ''Engelsk'' lag alltid vil være best? Er på god vei for å bygge ett Italiensk lag, men har lite tro på det i forhold til lag som kan ha spillere som Hazard og Sanchez på hver sin kant, så er det beste jeg kan få til er El Sharawy og Candreva..? Midtbanen min består av Pirlo, Kovacic og Montolivo som alle trenger ny form for hver match, men kjemien ville vært minst like bra med en midtbane bestående av Toure og Fabregas f.eks... Bør jeg SLETTE laget, eller SELGE det og starte fra ''bunn'' igjen og endre det til noe ''Engelsk''? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå