Emils. Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Smekka på en 100k pakke og fikk Robben. God start på året Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Noen som kan anbefale en spiss, eller to? Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har akkurat startet opp med UT nå. Hvordan endrer man lagnavn og logo? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Har akkurat startet opp med UT nå. Hvordan endrer man lagnavn og logo? Hvis du er på konsollen så kan du gå til "my club" (eller "min klubb" vil jeg tro, hvis ting står på norsk). Trykk deg inn på "my club", der hvor det står hvor mange spillere du har (jeg har 170 spillere nå, vet ikke om det regnes som mange eller få ). Der kan du velge hva du vil søke etter i din egen klubb. Hvis du ikke har badge/logo eller drakt å bytte til så er det noe du må kjøpe. For å bytte klubbnavn velger du "manager tasks" helt nederst på "my club". Når du har gjort alle de oppgavene som står der får du en pakke. Jeg mener å huske at det er en pakke hvor du ikke kan selge innholdet. Man beholder spillerne man får, hvis man ser noen vits i det, og bare bruker det man får av kontraktskort og andre ting. Endret 1. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Et bilde sier mer enn tusen ord!! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg høyner med en video neste gang Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 -Oscrue's How To: Change Club Items, Kits and Bagdes- 1 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Noen tips til meg som er ny? Har 2 seire av 2 mulige, men det er takket være at jeg lånte Ronaldo i de to kampene. Anbefales det å spare på de myntene man vinner? Taper man mynter ved å tape kamper? Blant de mest ''kjente'' jeg fikk utdelt gratis er det to navn som skiller seg ut: Maggio og Piatti. Men jeg har ganske mange franskmenn, men helt elendig TOT i forhold til hva jeg vet Maggio og Piatti kan bidra med helt alene. Hvor mye teller kjemi når kvalitetsforskjellen er såpass stor? Vet ikke om det var tilfeldig, formasjonsvalg, eller hvorfor Cristiano Ronaldo så og si var usynlig i de to kampene jeg spilte. Har akkurat fått ny PS3-kontroll, og nye kontroller skal vel føles ekstra vanskelig å styre med? Uansett greide han å bidra med et raid fra egen sekstenmeter som endte med scoring og en assist (innlegg) der jeg trykket på feil knapp og mente å skyte, men utenom det forventet jeg mer. Var det kjemi blant medspillere dette sto på? Hvorfor er kjemi så viktig? Når en enkeltspiller har ballen og er alene med keeper, hvorfor skal kjemi DA spille inn på hvor bra han gjør det i den enkeltsituasjonen? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Hvorfor er kjemi så viktig? Når en enkeltspiller har ballen og er alene med keeper, hvorfor skal kjemi DA spille inn på hvor bra han gjør det i den enkeltsituasjonen? Fordi det ville vært ganske kjedelig om man bare kunne sette sammen de 11 beste spillerne helt uavhengig av liga og nasjonalitet. Det er vanskelig å vite nøyaktig hvor viktig kjemien er, men du burde prøve å få flest mulig på 9 eller 10. Hvis det er store kvalitetsforskjeller på spillerne så ville jeg valgt spillere som er bra og heller nedprioritert kjemien litt i starten. Men prøv å kjøpe inn spillere som hører sammen kjemimessig. Jeg pleier å prioritere spisser, stoppere og keeper helt i starten. Midtbanespillere og backer kan heller vente litt. Kan være lurt å kjøpe inn discard-spillere i starten. Det er gullspillere som du kan få for 300 coins hvis de er non rare (ikke skinner) eller 600 coins hvis de er rare (skinner). Hvis du får kjøpt dem inn til disse prisene så kan du enten gå i null eller tjene coins når du discarder (sletter) dem, når de er slitne eller ikke har flere kamper igjen. Burde ikke bruke coins på fitness-kort i starten. Hvis vi får vite hvem du har, hvor mye coins du har og hvilke formasjoner du foretrekker, så kan du sikkert få forslag til lag og innkjøp. Mister ikke coins om du taper. Coinsa går bare ned om du kjøper noe for dem. Endret 1. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Laget mitt består av mange elendige franske spillere og noen bedre som de jeg nevnte. Har ingen mening om formasjon, da det å sette sammen et ''kjemi''-lag på nytt blir vanskelig. Virker jo som om spillet vil jeg skal satse fransk, siden jeg allerede har grunnmuren. Jeg har bare 2 seire på 2 mulige kamper, det vil si litt over 400 coins cirka? Kan man ikke sparke spillere man ikke trenger og få noe? PS: Må kjøp og salg foregå mellom virkelige brukere, eller er det mulig å kjøpe av ''spillet''? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Angående formasjon lurte jeg på hvilke formasjoner du foretrekker, ikke hvilken formasjon som passer best med de spillerne du har akkurat nå. To seire av to mulige er egentlig maks poengfangst. Man får mer enn 200 coins for å vinne en kamp, hvis den har blitt spilt ferdig. Får ikke så mye hvis motstanderen rage quit'er tidlig. Du kan se nøyaktig hvor mye coins du har. Sparking er discarding. Det får du coins for, som jeg var inne på. Hvis du for eksempel har en 75 rated spiller som ikke skinner så får du 300 coins for å sparke ham. Men noen kort er ikke salgbare, disse står det 0 coins på. Du får ingenting om du sletter en slik spiller. Kan ikke kjøpe av spillet, men du kan låne spillere av spillet. Disse kan du låne helt gratis inne på ultimate team, men du kan bare låne én av dem. Også mulig å låne spillere i katalogen (før du går inn på ultimate team). Disse koster FCC, som er "katalog-coins". Man får FCC for å starte opp FIFA, for å spille, for å oppnå forskjellige ting... Endret 1. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Foretrekker 4-3-3, 5-2-1-2 eller 4-2-3-1. Er den beste taktikken som ny å spille defansivt, med kontring og ballbesittelse egentlig? De to jeg spilte mot løp ofte for full fart mot spilleren min, og da kunne jeg bare ''gå'' med han til siden og sende motstanderen i pølsebua, så å spille ''tregt'' fungerer kanskje? Når jeg leser folk som kjøper spillere til 100 K og jeg kun har 400 Coins da lurer jeg på hvordan man kan bygge seg opp fra ingenting. Er kontrakter en del av dette fortsatt, slik at alle pengene du tjener i starten må brukes på å fornye? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kommer egentlig ingen vei med de formasjonene når vi ikke vet hvilke spillere du har De som har mye coins har ofte brukt mye penger på dette spillet, i form av pakker og/eller kjøp av coins. Kjøp av coins er ikke tillatt, men veldig vanlig. Men man trenger ikke de beste spillerne for å vinne. Får en del coins for å spille sesong. Da får man coins etter endt sesong. Hvor mye du får avhenger av om du rykket opp, ble værende i divisjonen eller rykket ned. Du kan enten ta sjansen på å spille videre online, eller så kan du spille litt offline mot spillet for å få noen enkle kamper og enkle coins. Du kan for eksempel starte med å spille en kamp mot TOTW, som er en manageroppgave. I utgangspunktet burde du ikke kjøpe kontraktskort nå i starten. Bedre å selge spillerne eller sparke dem for coins. Lenke til kommentar
AndyBoy64 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kor mange pakker må man cirka kjøpe for å få noe bra. Eg har kjøpt litt og fått litt av tournaments, men bare fått spiller for maks 1000 coins. Sykt irriterende Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Noen som kan anbefale en spiss, eller to? dfe12b9ca07f3fbbf51434c333ee934e.png Ville anbefalt Rodrigo, han er veldig god til å være så billig. Fyrte på med en 100k pakke jeg også, ikke så mye å skryte av akkurat. Fikk Benzema, Shawcross IF og Xavi. Men kjøpte noen 7,5k pakker i ettertid, hittil er det Neymar og Shawcross IF (igjen) de eneste jeg har fått som er verdt noe, selv om Shawcross ikke går for mye mer en rundt 10. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hvordan er det Fair Play-''regelen'' fungerer på FIFA 15? Spilte mot maskinen på UT og da dommeren slapp ballen ned valgte de istedefor å sende den tilbake til meg å angripe 5 mot 1... Trodde effekten var ''automatisk'' og man ikke kunne velge å pyse unna. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg nøyer meg med å åpne 100k packs på FutFreak... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Egentlig motstander av formasjoner med fem forsvarere, men spørs kanskje om dette kan kalles fem forsvarere: 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Tips til forbedringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå