oscrue10 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Ja, også se på bildet jeg postet. Fabregas er bedre på DEF enn Iniesta, allikevel er Fabregas 84 mens Iniesta er 89. Så man kan da helt fint gi Fabregas 86 uten at det er feil. Iniesta har +10 dribbling. Hvor mye mer dribbling vil du gi Fabregas? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Ja, også se på bildet jeg postet. Fabregas er bedre på DEF enn Iniesta, allikevel er Fabregas 84 mens Iniesta er 89. Så man kan da helt fint gi Fabregas 86 uten at det er feil.Basert på kun def er jeg enig med deg, men du må huske på at FIFA regnes ut med bakgrunn av flere tall enn kun de 6 på kortet. E: Måtte sjekke opp, og de har nesten like mange poeng til sammen også. Kanskje burde Cesc være rated et par hakk bedre. Endret 30. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Ja, også se på bildet jeg postet. Fabregas er bedre på DEF enn Iniesta, allikevel er Fabregas 84 mens Iniesta er 89. Så man kan da helt fint gi Fabregas 86 uten at det er feil. Iniesta har +10 dribbling. Hvor mye mer dribbling vil du gi Fabregas? Det er sikkert greit at det er forskjell på de, men at dribling er påvirkning for at Fabregas er så lavt er jeg uenig i. Ja, også se på bildet jeg postet. Fabregas er bedre på DEF enn Iniesta, allikevel er Fabregas 84 mens Iniesta er 89. Så man kan da helt fint gi Fabregas 86 uten at det er feil. Basert på kun def er jeg enig med deg, men du må huske på at FIFA regnes ut med bakgrunn av flere tall enn kun de 6 på kortet. Nettopp. Ting som visjon, posisjonering osv. har mye å si for rating. Selv om en spiller er 84, kan mye av statsen være såkalt "luft" og ha liten påvirkning på spilleren når DU styrer det. Vil tro Iniesta har mer av de typiske luft-statsa, og dermed får kanskje 1/2 høyere rating pga. det. Jeg mener bare at Fabregas fortjener minst 86, som han hadde i fjor, uavhengig av posisjon Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 @Emils: endra rett før du skrev. Ja, har sjekka satsene på begge to, og Fabregas har faktisk noen fler 8-9 fler. Iniesta er smartere, luftstats som du kaller det, og det kan være derfor han er rated høyere. Han burde kanskje vært et hakk eller to bedre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Japp, jeg reagerer egentlig kun på dette fordi Fabregas var 86 i fjor, men han ble 84 når han gikk til Chelsea. Det er tydelig at EA antok han var på vei ned, men han har bevist det motsatte, derfor mener jeg at han burde få 86-kortet tilbake. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Ser at flere mener at Robben ikke blir med på TOTY. Jeg blir skikkelig skuffet hvis det stemmer. Lahm blir sikkert RB og derfor totalt ubrukelig for meg. Svarte altså!, jeg får ikke en eneste spiller jeg ønsker tydeligvis. E: Neuer blir jo garantert, så kanskje jeg kan få en spiller da. Endret 30. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Ja, også se på bildet jeg postet. Fabregas er bedre på DEF enn Iniesta, allikevel er Fabregas 84 mens Iniesta er 89. Så man kan da helt fint gi Fabregas 86 uten at det er feil. Iniesta har +10 dribbling. Hvor mye mer dribbling vil du gi Fabregas? Det er sikkert greit at det er forskjell på de, men at dribling er påvirkning for at Fabregas er så lavt er jeg uenig i. Hva er det du er uenig i? Passing og dribbling vektes tungt på en CM. Det kan man naturligvis mene at de har lagt for mye vekt på, men slik er det bare. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Tror dette kan bli noen av januar oppgraderingene. Lacazette 79>81 (IF 81>83?) Kommer til å bli ett syyykt kort. 90 pace, 88 skudd, 89 dribling? Men man vet jo aldri med EA, kanskje de dropper å oppgradere IFs i år. EDIT: Alexander Meier bør vel også få en upgrade. 13 mål + 1 assist på 16 kamper i Bundesliga. Han er 76 rated. Bare vent til TOTS kortet til Lacazette 90 pace, 90 skudd, 90 dribling, 80 pasning og 80 phsyical. Ibra who? OMFG Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Tror dette kan bli noen av januar oppgraderingene. Lacazette 79>81 (IF 81>83?) Kommer til å bli ett syyykt kort. 90 pace, 88 skudd, 89 dribling? Men man vet jo aldri med EA, kanskje de dropper å oppgradere IFs i år. EDIT: Alexander Meier bør vel også få en upgrade. 13 mål + 1 assist på 16 kamper i Bundesliga. Han er 76 rated. Bare vent til TOTS kortet til Lacazette 90 pace, 90 skudd, 90 dribling, 80 pasning og 80 phsyical. Ibra who? OMFG Det kortet blir neppe billig. Sjekket litt ut og det blir neppe TOTS Emenike (fattige 2 mål på 15 kamper). Sjekket også Doumbia. 7 mål på 13 kamper. Mulig TOTS kort hvis han fortsetter. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Ja, også se på bildet jeg postet. Fabregas er bedre på DEF enn Iniesta, allikevel er Fabregas 84 mens Iniesta er 89. Så man kan da helt fint gi Fabregas 86 uten at det er feil. Iniesta har +10 dribbling. Hvor mye mer dribbling vil du gi Fabregas? Det er sikkert greit at det er forskjell på de, men at dribling er påvirkning for at Fabregas er så lavt er jeg uenig i. Hva er det du er uenig i? Passing og dribbling vektes tungt på en CM. Det kan man naturligvis mene at de har lagt for mye vekt på, men slik er det bare. Fabregas er jo god på pasninger, og har 10 mindre enn Iniesta på dribling som har 89 som rating. Endret 30. desember 2014 av Emils. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Cesc har jo klare mangler defensivt, og belønnes derfor ikke med 88..Hva med Iniesta? han er jo 89 CM, Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 +10 dribbling er veldig mye, særlig når det er dribbling og passing som betyr mest for en CM. Da er det ikke så rart at overall rating blir mye høyere. Man kan mene at regnestykket er feil eller at Iniesta ikke er så mye bedre med ballen enn Fabregas irl. Men når regnestykket er slik det er og EA mener at Iniesta er så mye bedre med ballen, så er 89 og 84 riktig. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Er det lurt å selge informs osv før Team of the year kommer, har f.eks robben som har steget med 800 000, men usikker på om eg skal selge. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Rooney rated høyere enn Cesc på midten nå! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Rooney rated høyere enn Cesc på midten nå! Vi får se, men er ikke helt usannsynlig at han blir høyere rated enn 84 CM. Jeg synes i hvert fall at det er vanskelig å se dette når han er så ujevn som 91 shooting og 45 defending. 83 passing er heller ikke kjempebra. Gjetter på at IF Rooney er 85 CM. Ellers er dette det kjedeligste TOTW så langt på FIFA 15. Tviler på at jeg skal ha noen, og jeg kjøper som regel noen hver uke. Refaelov er kanskje den som ser mest interessant ut, men han frister ikke noe særlig og er vanskelig å få inn i et lag. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Vurderer Young, og det er bare for at jeg liker prestasjonen han har gjort for Man Utd den siste tiden. Blir neppe bytte han ut med Luis uansett. Rooney på midten skjer ikke. Bruker han som spiss og trives med det. @Oscrue: hva mener du med at tipper han er 85? Han er jo 87 CM på IF Endret 31. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Som igjen beviser det tullet som blir sagt at defending spiller inn på rating. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) @Oscrue: hva mener du med at tipper han er 85? Han er jo 87 CM på IF Han er ikke 87 CM. Spillere med så høy rating får alltid +1 overall. Hvis han var RB så ville han fått et kort som er 87 RB. Det betyr ikke at ratingen på RB er 87. IF Young er for eksempel ganske langt ifra å være 80 LWB. Endret 1. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå