Emils. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Har solgt hele FUT-laget mitt, så nå venter jeg på TOTY-crash Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Angående winter upgrades er jeg igang med hamstring nummer to (etter Henry, hvor jeg endte opp med 43 stk). Kan være lurt å følge med på hvem som har fått oppjustert rating på seasons og hva som blir skrevet på EA-forumet. En 64 rated spiller (i en toppklubb) som nå er godt oppe på 70-tallet (får ikke sjekket nå siden jeg ikke får koblet til PSN) i seasons blir ganske sikkert oppgradert på ultimate team også. Da blir isåfall bronsekortet fjernet fra pakkene. Care to share? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Solgt selv.. Neuer, Ribery, Robben, Falcao, Bale ++++ Sitter med 2 mill til krasjet, men aner ikke hvordan jeg skal bruke de da, hvordan jeg vil bygge laget Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Angående winter upgrades er jeg igang med hamstring nummer to (etter Henry, hvor jeg endte opp med 43 stk). Kan være lurt å følge med på hvem som har fått oppjustert rating på seasons og hva som blir skrevet på EA-forumet. En 64 rated spiller (i en toppklubb) som nå er godt oppe på 70-tallet (får ikke sjekket nå siden jeg ikke får koblet til PSN) i seasons blir ganske sikkert oppgradert på ultimate team også. Da blir isåfall bronsekortet fjernet fra pakkene. Care to share? Er snakk om Tolisso (Lyon). Sjekka seasons nå og han er 72 rated. Trodde at han lå enda litt høyere, men enten så husker jeg feil, jeg kan ha sett feil eller så var det et gammelt skjermbilde jeg så på EA-forumet. 64 -> 72 virker uansett som en opplagt upgrade. Han er i startelleveren til Lyon på seasons nå (mulig at det bare betyr at han startet forrige kamp, jeg vet ikke). Har kjøpt inn 14 Tolisso-kort (var greiest å ikke si navnet før jeg hadde fått kjøpt inn noen), i tillegg til at jeg har et som jeg selv bruker. Men stiger han nok så finner jeg heller en ny CDM til det franske bronselaget. Endret 30. desember 2014 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Bare jeg som har problemer med å få coins og kamppoeng etter season-kamper? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Tror dette kan bli noen av januar oppgraderingene. De Gea 83>84 (IF 85-86) Gimenez 71>72 (IF 73>74) Fabregas 84>85 Lacazette 79>81 (IF 81>83?) Brahimi 77>79 (IF 79-80) Bernat 71>75 (IF 73>74) Kane 68>75 Endret 30. desember 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Når kommer det? 12. Januar er kåringen i forbindelse med Ballon D'Or. Så sikkert den 12 eller 13. Ang. Januar updates: Vil tro Matic og Fabregas kommer. Begge to har endret overall på season. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Matic og Fabregas er begge bare +1 overall, så det er ikke kjempestor sjanse for at de blir oppgradert. Vil tro det er mer sannsynlig med Matic enn Fabregas. 85 CM på Fabregas hadde vært drøyt. Fornøyd med å ha kjøpt SIF Griezmann for 162k og solgt for 245k. Fikk det bare ikke til å stemme med ham, akkurat som med IF Griezmann. SIF Lacazette beholder jeg i hvert fall. Der er det en god sjanse for oppgradering. Kjøpt for 91,5k, mens nå går han for ca 140k. NIF'en er 79 rated, i seasons er han 84. Prisen kommer til å gå i taket om han blir oppgradert. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Fabregas som 85 rated er langt dra drøyt. Han burde bli 86, slik han var i fjor. Håpløst å degradere han, siden han fortsatt er en av de beste spillerne i verden på den posisjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Skjønner ingenting av dette markedet. Er det slik at TOTY-kortene snart kommer, og at folk derfor selger spillerne for å enten: Få råd til TOTY-spillerne Kjøpe spillere på billigsalg fordi folk selger for å få råd til TOTY-spillerne? Hvordan er det ellers? Når går prisene ned og når går de opp? Er klar over at mye er vanskelig å forutse, men sånn generelt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Det åpnes mange pakker som gir flere spiller på markedet til lave priser. Da sitter man igjen med flere coins for samme spillere. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Fabregas som 85 rated er langt dra drøyt. Han burde bli 86, slik han var i fjor. Håpløst å degradere han, siden han fortsatt er en av de beste spillerne i verden på den posisjonen. 85 høres for høyt ut når han er CM. Hvis han var 86 CM, hva ville han da ha vært som CAM? 88? Jeg vet ikke hvor mye du vet om dette regnestykket, men på Futhead-siden til Fabregas er det i hvert fall mye unødvendig grining om at han har for lav overall og at han for eksempel er dårligere enn Mata. Hva tror dere at Mata ville fått på CM? 83 eller noe? Vet ikke om det ville blitt så lavt som 82, men han er jo helt katastrofe defensivt. Skjønner ingenting av dette markedet. Er det slik at TOTY-kortene snart kommer, og at folk derfor selger spillerne for å enten: Få råd til TOTY-spillerne Kjøpe spillere på billigsalg fordi folk selger for å få råd til TOTY-spillerne? Hvordan er det ellers? Når går prisene ned og når går de opp? Er klar over at mye er vanskelig å forutse, men sånn generelt. Hovedgrunnen er nok at man bare vet at prisene vil synke (mange som åpner pakker) og at man kan kjøpe tilbake de samme spillerne billigere i forbindelse med TOTY. Det er også mange som trenger coins til å finansiere kjøp av TOTY-spillere og/eller TOTY-pakker. Lenge tenkt på å kjøpe Aguero, men venter til TOTY i håp om å spare noen titusener på det. Endret 30. desember 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Enig med Oscrue. Cesc er for dårlig defensiv til å ha noe særlig høyere enn 85. Han er kanskje den beste offensive midtbanespilleren i verden akkurat nå, men det er Matic som holder Chelsea gående defensivt. Hadde han fått er CAM-kort kunne han lett vært 88, ja kanskje 89 også - men noe må han vel ha til IF/SIF kort hvis han fortsetter som han gjør nå. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Tror dette kan bli noen av januar oppgraderingene. Lacazette 79>81 (IF 81>83?) Kommer til å bli ett syyykt kort. 90 pace, 88 skudd, 89 dribling? Men man vet jo aldri med EA, kanskje de dropper å oppgradere IFs i år. EDIT: Alexander Meier bør vel også få en upgrade. 13 mål + 1 assist på 16 kamper i Bundesliga. Han er 76 rated. Endret 30. desember 2014 av Giroud17 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Det er noe feil med det rating-opplegget om man ikke kan komme over en viss rating fordi man er CM. Fabregas er en av PLs beste spillere for øyeblikket, i en CDM/CM posisjon. Om han da skal ha et tak fordi han er CM er idioti. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Cesc har jo klare mangler defensivt, og belønnes derfor ikke med 88.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) To bilder sier mer enn to tusen ord Endret 30. desember 2014 av Emils. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Det er noe feil med det rating-opplegget om man ikke kan komme over en viss rating fordi man er CM. Fabregas er en av PLs beste spillere for øyeblikket, i en CDM/CM posisjon. Om han da skal ha et tak fordi han er CM er idioti. Det er det naturligvis, men slik EA har laget dette regnestykket så kan man i hvert fall ikke gi Fabregas mer enn maks 85. 84 virker helt greit imo. Se for eksempel på han her. Ser fryktelig dårlig ut, men fordi han har bra defending og physical så er han 79 rated. Se på McCarthy i forhold, som også er 79 rated: Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Ja, også se på bildet jeg postet. Fabregas er bedre på DEF enn Iniesta, allikevel er Fabregas 84 mens Iniesta er 89. Så man kan da helt fint gi Fabregas 86 uten at det er feil. Endret 30. desember 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå