Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk byr som gale på Henry nå. En som gikk for 14k. Selg, selg, selg :p

Hvorfor dette? Er det bare fordi han legger opp?

Jeg visste at han kom til å gå opp i pris pga turneringer og slik så jeg har beholdt han fra dag en jeg fikk han i pakker. Går for sånn 4,4k på Xbox så ikke så mye å få akk..

Lenke til kommentar

Folk byr som gale på Henry nå. En som gikk for 14k. Selg, selg, selg :p

Hvorfor dette? Er det bare fordi han legger opp?

Jeg visste at han kom til å gå opp i pris pga turneringer og slik så jeg har beholdt han fra dag en jeg fikk han i pakker. Går for sånn 4,4k på Xbox så ikke så mye å få akk..

Vet ikke hvorfor det skjer akkurat nå, men må jo ha en sammenheng med at han blir fjernet fra pakker. Rart det ikke har skjedd tidligere, evt når han faktisk har blitt fjernet (har ikke lest noe om det).

Tabbe å kjøpe ham nå. Vil garantert synke.

Lenke til kommentar

Kanskje fordi han ikke fortjente det mer enn de andre keeperne.

Skal ikke akkurat så fryktelig mye til for å stoppe Liverpool om dagen..

celta vigo fikk jo ikke en shit av inform når de holdt nullen mot Barcelona fks. Selvom en av forsvarerne/keeperen burde ja fått det.

Lenke til kommentar

da møtte jeg ikke bare det beste laget jeg har spilt mot i denne versjonen av fifa men også den beste spilleren, han hadde faktisk bare hele bayern munchen han like så greit, var sjanseløs fra start , han bare klinket inn 2 helt syke skudd de første 4 minuttene og så ett frispark der jeg ikke fikk tid til å stille mannen min i målet, da var det gjort, fikk knapt skapt noe mot han og dette skulle liksom være opprykks parade kampen minn istedenfor endte det opp med ett grusomt fortjent 4-0 tap ^^

vet ikke hvorfor men sliter mot tyske lag, engelske lag går som regel veldig bra mot uansett om de stiller med de beste fra england(aguero,sturridge,rooney,costa,falcao osv) da ibarbo for en eller annen grunn for meg treffer på alt mot de engelske ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...