Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Jeg har den første IF De Gea, (hva heter den, FIF?) og er i alle fall fornøyd med ham. Skal sies at jeg ikke har prøvd Courtois, men jeg har Cech og Lloris i tillegg :)

IF = InForm = først

SIF = SecondInForm= andre

TIF = ThirdInForm = tredje

FIF = FourthInForm = fjerde

Aldri skjedd at noen har fått flere (vet ikke om noen har fått FIF engang), så der har du betegnelsene iaf.

Kaller man det Messi 95-kortet som er ute nå for SIF? For tidligere har vel Messi vært 99, så da har han vel fått flere kort.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen spørsmål

Hvor mye penger pleier dere her inne å bruke på pakker, i julen og TOTY?

Hvilket pakker pleier dere å bruke penger på?

TOTY er min favoritt periode i løpet av "FIFA-ÅRET" hva er deres favoritt periode?

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Noen som tror på en SIF Ronaldo som ST?

bb53a7c49e6681b45deae24a4155bd9d.png

edit:Oscrue10, både Carroll og Perisic kom med :)

Jepp. Vet det var en leak, men denne var du uansett tidlig ute med :p

Håper på maks 20k for Perisic og maks 15k for Carroll. Laget er egentlig en spøk, hvor jeg har prøvd å sette inn så høye spillere som mulig. IF Carroll og IF Bendtner er nok ikke en veldig digg spissduo å spille med.

Edit: var noe kluss med klokka. Stod at du hadde skrevet før kl 15.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Noen spørsmål

TOTY er min favoritt periode i løpet av "FIFA-ÅRET" hva er deres favoritt periode?

Aldri gjort. Jeg er ikke syk nok i hodet til å betale ekte penger for å få kjøpt virtuelle spillere i et spill.

Lenke til kommentar

Noen spørsmål

Aldri gjort. Jeg er ikke syk nok i hodet til å betale ekte penger for å få kjøpt virtuelle spillere i et spill.

Vel, jeg velger å se på det på denne måten; en hobby er gjerne noe man koser seg med på fritiden. En hobby koster gjerne litt.

For all del, jeg skal ikke forsvare massive ingame kjøp her, men så lenge man koser seg med det, er det i alle fall i min bok å regne som en hobby. Å bruke litt penger på en hobby er også i min bok helt innafor. Jeg bruker ikke store summer på FUT, men det må da være lov. Uten å være syk i hodet.

Lenke til kommentar

Poenget er at hobbyer gjerne koster penger. Det gjør ikke dette. Det er helt gratis (etter at du har kjøpt FIFA 15). Det er som å betale for å få svømmeknappen (når du faktisk kan få den selv helt "gratis"). Og hver gang en eller annen klovn betaler for å få den, så blir meterene som må svømmes for de som faktisk vil ta den LENGER og LENGER og LENGER for hver gang.

Dere ødelegger hobbyen.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Med mindre FIFA 15 hadde vært gratis, koster også denne hobbyen penger. Det er det dummeste jeg leser "Dere ødelegger hobbyen". Det er som å arrestere rusmisbrukere, like teit hver gang. Da får du omformulere og heller skrive at "EA og coinsselgere ødelegger hobbyen". Men at vanlig man i gata gjør det, det er totalt snudd på hodet.

Edit: Om du synes det er så galt får du heller spille singelkamper online, og spille med Neymar, Suarez, Messi og resten av de latterlig dyre premium-spillerne.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Jeg syntes faktisk at det er gøyere å spille FUT, når jeg bruker litt penger på pakker. Er vell ingen som syntes det er gøy å spille med et bronse lag, med 30 kjemi. Man kan jo selvsagt tjene penger til å bygge et ålreit lag, men jeg regner med at de fleste ikke gidder det.

Lenke til kommentar

Med mindre FIFA 15 hadde vært gratis, koster også denne hobbyen penger. Det er det dummeste jeg leser "Dere ødelegger hobbyen". Det er som å arrestere rusmisbrukere, like teit hver gang. Da får du omformulere og heller skrive at "EA og coinsselgere ødelegger hobbyen". Men at vanlig man i gata gjør det, det er totalt snudd på hodet.

Edit: Om du synes det er så galt får du heller spille singelkamper online, og spille med Neymar, Suarez, Messi og resten av de latterlig dyre premium-spillerne.

Nei, svømming er f.eks en hobby, for å i det hele tatt få svømt så må du selvfølgelig betale inngangspenger til svømmehallen (det gjelder veldig mange hobbyer, en startpris, om du vil), alle (som har betalt startpris) stiller på like vilkår i FUT, noen ødelegger vilkårene (deg, f.eks) ved å kjøpe coins. Det gjør det umulig for de som prøver å få tak i det på "vanlig, lovlig måte". Problemet er ikke coinsellere, problemet er de som kjøper. Enkelt og greit. De som gjør det får en uforholdsmessig fordel overfor andre spillere, i tillegg strider det med avtalen (som du har inngått ved å spille FUT).

Gratulerer.

Å kjøpe pakker er noe helt annet, de ødelegger ikke spillet (selv om jeg aldri har kjøpt pakker for ekte penger), de er såpass "dårlige" (og lagd slik, med vilje) at de ikke ødelegger markedet (på samme måte som coinkjøpere).

Lenke til kommentar

Om du hadde hatt noe som helst innsikt, til og med bare litt, i hvordan FUT fungerer hadde du skjønt at markedet på FUT, som er det vi snakker om her, styres av EA, ingen andre. Grunnen til diverse krakk i markedet, der hvor du kan få spillere til en pris som er 30 - 40 % under "vanlig pris", er EA sine pakketilbud. Om EA vil drive prisen på spillere opp, er det bare å ikke kjøre happy hours eller noe som helst av "tilbud" på en stund, og la folk åpne "premium" gull pakker med rare (om du er heldig) kontrakter. da går prisen på spillerne på markedet betraktelig opp. Å håpe at du skal få råd till Ronaldo ved å bare spille kamper, vinne titler og rykke opp, er totalt urealistisk. Da hadde du møtt en hybrid-variant mellom Barcelona og Real Madrid hver eneste kamp. Da er det heller ikke moro. Så markedet balanserer på en knivsegg.

Om du skal snakke om uforholdsmessig fordel overfor andre spillere, skaffer du deg dette glatt også ved å kjøpe pakker. Du må bare bruke mer penger. Utfallet er uansett det samme, bruker du penger får du spillerne du ønsker. Om du legger de igjen hos EA eller hos easyfut eller andre tilbydere av coins er revnende likegyldig.

Spill gjerne FUT uten å bruke en krone. Jeg mener det er innenfor å bruke noen kroner om man ønsker det.

Jeg spiller forøvrig med dette laget for øyeblikket, og stortrives med det. Det er et lag man kan kjøpe uten å investere i coins slik jeg ser det. Så det er ikke umulig å ha det moro med FUT, uten å bruke coins. Om din hunger for Messi, Ronaldo og resten av spillerne som koster over en halv mill coins blir for stor, anbefaler jeg en annen spillmodus på FIFA. Det er mange å velge mellom, og mange av dem er riktig så morsomme. :)

Endret av Haakon*
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...