Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, noen som har litt for mye coins eller som ikke forstår seg på markedsprisene. Ayew ser helt ok ut, men burde i hvert fall ikke betale mer enn 2k. Ser at laveste BN ifølge Futhead er 400 coins. Fink er discard og en typisk spiller som ikke har noe på markedet å gjøre (med mindre det er veldig få kort ute eller hvis det er en fix).

Hender at jeg av og til søker etter sølvspillere med startpris maks 150, og da er det irriterende mange kort á la Fink.

Det chilenske laget, hvor jeg ikke engang har Vidal (RCB heter faktisk Vidal :p) eller Sanchez, var fun å spille med. Tre strake seire. Er på side 79 i tråden.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Er det noen interesse for en draft-turnering på PS4? Går ut på at vi velger en liga, for eksempel BPL, og velger spillere etter tur. Hvis jeg for eksempel velger Aguero, så er det ingen andre som kan velge Aguero. Hadde trukket rekkefølgen og rekkefølgen snur i runde to slik at sistemann får velge først i runde to. Hvis noen velger IF Costa, så kan ingen andre velge NIF Costa. Man velger spillere som man enten har eller som man er villig til å kjøpe. Oppretter evt en egen tråd for det.

Er slike turneringer på VG-forumet, men det er med buy-in. Jeg foretrekker uten siden jeg har lite coins og planer for det jeg har.m

Edit: optimistisk å tro at vi skulle få til det mtp aktivitetsnivået her :p Ble med på VG-forumet likevel og endte opp med dette laget:

daee25fb5cde1868e7a029f65153be57.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg har den første IF De Gea, (hva heter den, FIF?) og er i alle fall fornøyd med ham. Skal sies at jeg ikke har prøvd Courtois, men jeg har Cech og Lloris i tillegg :)

IF = InForm = først

SIF = SecondInForm= andre

TIF = ThirdInForm = tredje

FIF = FourthInForm = fjerde

Aldri skjedd at noen har fått flere (vet ikke om noen har fått FIF engang), så der har du betegnelsene iaf.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...