Emils. Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Football Club Credits. Er det man bruker for å kjøpe ting i katalogen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Tror det ja. Mener det heter FCC. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Deilig TOTW! Flere av mine favorittspillere har fått IF denne uken :-). http://www.futhead.com/15/players/40495/benat/ http://www.futhead.com/15/players/40501/oscar-cardozo/ http://www.futhead.com/15/players/40486/matias-fernandez/ http://www.futhead.com/15/players/40474/darijo-srna/ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Benat er en Gud, kjøpte ham for 15K i går. Dødelig skudd/pasninger! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Jepp Edit: selv kjøpt Tosic og Fernandez. 22,5k og 20k, begge i natt. Endret 5. desember 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Deilig følelse når sånne skudd går inn! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ikke så veldig Vant kampen i det minste, ellers hadde jeg ikke vært spesielt blid Spilte med dette, og er i ferdig med å oppgradere til dette (masse pace, men har ingen planer om å misbruke det i verste Ibarbo-stil): Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ikke så veldig Vant kampen i det minste, ellers hadde jeg ikke vært spesielt blid Oija, jeg trodde det var du som scora Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Fink på Xbox er pricefixa... selvfølgelig går en kar i fella. EDIT: Kjøpt for 1.5k. Elsker pricefixa spillere :-) Endret 6. desember 2014 av Giroud17 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Hehe, noen som har litt for mye coins eller som ikke forstår seg på markedsprisene. Ayew ser helt ok ut, men burde i hvert fall ikke betale mer enn 2k. Ser at laveste BN ifølge Futhead er 400 coins. Fink er discard og en typisk spiller som ikke har noe på markedet å gjøre (med mindre det er veldig få kort ute eller hvis det er en fix). Hender at jeg av og til søker etter sølvspillere med startpris maks 150, og da er det irriterende mange kort á la Fink. Det chilenske laget, hvor jeg ikke engang har Vidal (RCB heter faktisk Vidal ) eller Sanchez, var fun å spille med. Tre strake seire. Er på side 79 i tråden. Endret 6. desember 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 kke forstår seg på markedsprisene. Helt enig. Så at De Lanley var privefixa. Jeg hadde han tilfeldigvis i klubben min. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Er det noen interesse for en draft-turnering på PS4? Går ut på at vi velger en liga, for eksempel BPL, og velger spillere etter tur. Hvis jeg for eksempel velger Aguero, så er det ingen andre som kan velge Aguero. Hadde trukket rekkefølgen og rekkefølgen snur i runde to slik at sistemann får velge først i runde to. Hvis noen velger IF Costa, så kan ingen andre velge NIF Costa. Man velger spillere som man enten har eller som man er villig til å kjøpe. Oppretter evt en egen tråd for det.Er slike turneringer på VG-forumet, men det er med buy-in. Jeg foretrekker uten siden jeg har lite coins og planer for det jeg har.m Edit: optimistisk å tro at vi skulle få til det mtp aktivitetsnivået her Ble med på VG-forumet likevel og endte opp med dette laget: Endret 6. desember 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Tips tips: Bare å holde dere unna SIF De Gea. Koster 170k og er rett og slett dårlig. Hadde Courtois tidligere og han var en langt langt (merkbart!) bedre keeper. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg har den første IF De Gea, (hva heter den, FIF?) og er i alle fall fornøyd med ham. Skal sies at jeg ikke har prøvd Courtois, men jeg har Cech og Lloris i tillegg Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 MattHDGamer legger snart ut en video om "Silver Ronaldo" som mest sannsynlig blir Arroyo. Kjøpt 2 stk. for 30k nå. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Og så er det bare å krysse fingrene for King Andy og SIF Perisic i morgen. Cech når markedet kræsjer. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Tusen takk, MattHDGamer Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jævla irriterende at EA tar 5% av summen for salg. Jævla jalla system. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Jeg har den første IF De Gea, (hva heter den, FIF?) og er i alle fall fornøyd med ham. Skal sies at jeg ikke har prøvd Courtois, men jeg har Cech og Lloris i tillegg IF = InForm = først SIF = SecondInForm= andre TIF = ThirdInForm = tredje FIF = FourthInForm = fjerde Aldri skjedd at noen har fått flere (vet ikke om noen har fått FIF engang), så der har du betegnelsene iaf. Endret 9. desember 2014 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå