Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Ok. En kompis av meg fikk svar av EA relativt kjapt via chatten deres, så jeg prøver igjen i morgen. Synd at EA skal fucke opp spillopplevelsen så til de grader og ha så mange bugs. Nå var det faktisk gøy å spille etter å ha lært meg å avverge kick-off glitchen (selv om den helt klart har blitt vanskeligere å utføre etter nyeste patch, og jeg tror de aller fleste klarer det nå), stoppe OP spillere som Aubameyang, Remy, Doumbia osv. og vinne 3. div med et 79-rated lag. Slet veldig i starten, men har begynt å mestre det bedre nå.

Tror det er slik at du bare får chat'e med dem hvis det er angående noe som de vil chat'e om. Ganske utrolig. Når jeg prøver å få tilbake kort som de har rotet vekk eller vil be dem om å løsne kort i targets kan jeg bare bruke kontaktskjemaet. Fyller ut alt og får saksnr, men noe svar får jeg aldri. Hatt to saker hvor jeg har kontaktet dem flere ganger på hver sak.

Klose er det mest ekstreme tilfellet. Verdt flere millioner. Ikke fikk jeg solgt ham og ikke fikk jeg brukt ham. Han hadde en viss verdi i penger også. Nå mangler jeg bare IF Keane. Håper han dukker opp før St. Patrick's Day. Ifjor mistet jeg en sølvkeeper som dukket opp igjen etter ca et halvt år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, nei, nei. Har selv tatt kontakt med EA via chat 3 ganger, og problemet har løst seg i to av tre tilfeller. Ta kontakt med de, så ordner det seg sikkert. Ikke på mail, men via chat.

I verste fall kan (vil) de ikke gjøre noe, og da kan du få noen coins eller en gullpakke som kompensasjon.

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei. Har selv tatt kontakt med EA via chat 3 ganger, og problemet har løst seg i to av tre tilfeller. Ta kontakt med de, så ordner det seg sikkert. Ikke på mail, men via chat.

I verste fall kan (vil) de ikke gjøre noe, og da kan du få noen coins eller en gullpakke som kompensasjon.

Man kan som sagt ikke alltid velge chat. Jeg kunne bare bruke kontaktskjemaet, som er dødfødt. Var en på VG-forumet som mente at de ikke tar alle saker på chat, men kan selvsagt hende at han tar feil og at jeg bare prøvde på feil tidspunkt.

Lenke til kommentar

Javel? Er det mange i denne tråden som har opplevd det, eller er det noen du kjenner? Får ikke kontakt med EA, men når jeg eventuelt får det må det da være mulig å sjekke at jeg faktisk har vunnet 3. div. Å sende meg opp til 2. div kan jo være et problem, men det er noe de rett og slett er nødt til å fikse. Må jo være enorm pågang og et klagehelvete om dette er en gjenganger.

Kontaktet EA et par ganger angående dette.. Senest da jeg vant 7. div tidligere i år. Ring dem på tlf. 21 08 17 06 mellom 12 og 21 (man-fre). De går inn og ser på activity-loggen din, får opp at du har vunnet 3. div. Deretter sier de beklager, ingenting de kan gjøre, og at "studioet er klar over saken, og jobber med det". Deretter får du en gullpakke i kompensasjon. Case closed, fortsatt i 3. div.

Lenke til kommentar

Jeg koste meg virkelig med FUT15 når det var nytt i september, når man begynte i 10div, folk spilte fotball, men nå når jeg har rykket opp til 3div-2div så møter jeg bare på feige idioter som skal utnytte spillet så grådig, 2 spisser med over 90 pace, løpe gjennom banen allerede ved første spark, du leser hvor de skal løpe, takler, men så får de ballen med videre uansett...pang, 1-0, samme opplegg igjen, pang 2-0, spillerne mine blir daffe, slappe, og umotivert...klarer ikke å takle lenger, virker tyngre....plutselig leder han 4-0 etter 15 min, blir ganske oppgitt! Dette skjer hver gang, møter lag med emenike, doumbia, og 5-2-1-2 formasjon...

Lenke til kommentar

Synes at folk var like desperate da som nå. Alt handler bare om å vinne. Pace abusing, time wasting, mange som spiller med fem bak... I tillegg skal folk se alle reprisene bare for å irritere, feirer med hysjing osv. Folk kaller gjerne klubben noe med "umad" eller lignende, evt sender de en mld med "umad" etter kampen. Heldigvis langt færre mld nå som man ikke lenger får opp PSN på spillere møtt. Hender at jeg raskt skjønner at jeg spiller mot en idiot og derfor sørger for å blokkere dem før de rekker å sende en mld, men de får likevel sendt.

Folk sitter gjerne på et forum og spør om noen kan hjelpe dem med å sette opp et pace-lag, så det virker ikke som at de skammer seg over å spille slik.

Jeg har som regel raske spillere selv, men misbruker det ikke slik som de fleste andre. Jeg løper ikke sikk-sakk fra avspark, jeg bruker ikke pace for å løpe i bue rundt en forsvarer. Jeg spiller meg forbi ved å drible eller spille en pasning. Viktigste grunnen til å ha raske spillere er å ikke bli løpt opp når man egentlig var forbi. Sånn sett trenger jeg egentlig bare samme pace som forsvareren. Men synes ofte at forsvareren er raskere selv om han har lavere sprint speed.

Et tips: ikke spill mot de som kaller seg Beast FC. De spiller alltid rimelig kvalmt. Jeg quit'er også når jeg rekker å se at de har fem bak eller hvis de har med en gjest.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Her en min tankegang: Hver eneste gang en motstander skårer på deg, har du selv gjort en feil eller dårlig jobb. Ingen vits å skylde på motstandere når det er du selv som ikke presterer.

Det kan være irriterte, det kan blir varmt i toppen - men da gjør man noe annet til man er klar til å spille online igjen.

Lenke til kommentar

Javel? Er det mange i denne tråden som har opplevd det, eller er det noen du kjenner? Får ikke kontakt med EA, men når jeg eventuelt får det må det da være mulig å sjekke at jeg faktisk har vunnet 3. div. Å sende meg opp til 2. div kan jo være et problem, men det er noe de rett og slett er nødt til å fikse. Må jo være enorm pågang og et klagehelvete om dette er en gjenganger.

Opplevd det flere ganger. Tror neppe du er så alene om denne feilen.

Lenke til kommentar

Her en min tankegang: Hver eneste gang en motstander skårer på deg, har du selv gjort en feil eller dårlig jobb. Ingen vits å skylde på motstandere når det er du selv som ikke presterer.

Det kan være irriterte, det kan blir varmt i toppen - men da gjør man noe annet til man er klar til å spille online igjen.

Indeed. Det er dette som irriterer meg. Jeg blir irritert på spillet når jeg egentlig er skyld i det selv. Jeg slår en dårlig pasninger, prøve på en dristig dribling eller lignende. Jeg spiller best når jeg er rolig og kontrollerer spillet. Taper jeg da er det som regel mot enten en som er bedre enn meg eller at jeg gjør en personlig feil som fører til at motstander kontrer inn et mål.

Lenke til kommentar

Tror det er slik at du bare får chat'e med dem hvis det er angående noe som de vil chat'e om. Ganske utrolig. Når jeg prøver å få tilbake kort som de har rotet vekk eller vil be dem om å løsne kort i targets kan jeg bare bruke kontaktskjemaet. Fyller ut alt og får saksnr, men noe svar får jeg aldri. Hatt to saker hvor jeg har kontaktet dem flere ganger på hver sak.

Klose er det mest ekstreme tilfellet. Verdt flere millioner. Ikke fikk jeg solgt ham og ikke fikk jeg brukt ham. Han hadde en viss verdi i penger også. Nå mangler jeg bare IF Keane. Håper han dukker opp før St. Patrick's Day. Ifjor mistet jeg en sølvkeeper som dukket opp igjen etter ca et halvt år.

Hva mener du? Brukte du den samme chatten som jeg lenket til på forrige side? Der kommer man direkte til en chat hvor det står at man må vente på at de finner en ledig kontaktperson til deg, man har ingen mulighet til å gi noe forhåndsbeskjed om hva saken handler om.

Hva mener du med at du ikke fikk brukt Klose? Fikk du solgt ham til slutt da?

Det var her du kontaktet dem? Hvilke problemer hadde du?

Kontaktet EA et par ganger angående dette.. Senest da jeg vant 7. div tidligere i år. Ring dem på tlf. 21 08 17 06 mellom 12 og 21 (man-fre). De går inn og ser på activity-loggen din, får opp at du har vunnet 3. div. Deretter sier de beklager, ingenting de kan gjøre, og at "studioet er klar over saken, og jobber med det". Deretter får du en gullpakke i kompensasjon. Case closed, fortsatt i 3. div.

Jeg gjorde som du sa. Ble møtt av en person som snakket dårlig, gebrokkent norsk og han brukte lang tid på å formulere seg, men han sa nøyaktig det samme. Måtte dog be om en gullpakke i kompensasjon selv. Det han riktignok ikke klarte å svare på er om jeg faktisk blir flyttet opp til min egentlige divisjon når EA omsider har fått orden på bugen. Det tviler jeg på. Har sikkert spilt 100 sesonger til før de har fikset det uansett.

Lenke til kommentar

Hva mener du? Brukte du den samme chatten som jeg lenket til på forrige side? Der kommer man direkte til en chat hvor det står at man må vente på at de finner en ledig kontaktperson til deg, man har ingen mulighet til å gi noe forhåndsbeskjed om hva saken handler om.

Aldri prøvd noen direktelink før. Har bare gått inn på kontaktsidene, enten ved å google (har pleid å være et ork å finne fram bare ved å gå inn på EAs nettside) eller så har noen bare gitt meg en link hvor man må velge konsoll, hva det dreier seg om (missing/lost items for eksempel). Da har jeg ikke fått opp noe chat-alternativ.

Skjer ingenting når jeg prøver den linken nå. Kan bare være at det tar veldig lang tid å finne en å snakke med, jeg vet ikke.

Får opp dette når jeg vil hente Klose fra targets. Betalte nesten 2 mill og gikk glipp av prisstigningen. De tre andre kortene er også fucka. Har brukt/solgt alle tre.

015cb516596c2fda58dae21005aac81e.png

Lenke til kommentar

Hvem ville dere ha brukt sammen med Aguero i en 41212(2) formasjon? RVP, Falcao, Rooney?

Rooney eller Costa! Liker begge to. Falcao får jeg ikke til med, men andre gjør det bra med han. Ville valgt Costa framfor Rooney, men igjen - jeg liker begge to. Rooney har en god pasningsfot og det hjelper på spillet mitt.

Lenke til kommentar

Det var her du kontaktet dem? Hvilke problemer hadde du?

Jeg gjorde som du sa. Ble møtt av en person som snakket dårlig, gebrokkent norsk og han brukte lang tid på å formulere seg, men han sa nøyaktig det samme. Måtte dog be om en gullpakke i kompensasjon selv. Det han riktignok ikke klarte å svare på er om jeg faktisk blir flyttet opp til min egentlige divisjon når EA omsider har fått orden på bugen. Det tviler jeg på. Har sikkert spilt 100 sesonger til før de har fikset det uansett.

Beklager pyramide, er på mobilen.

Tok kontakt via den amerikanske siden. Jeg har amerikansk bruker.

Har bedt om hjelp til poeng problemer (fikk gullpakke), solgt spillere med en feil (fikk ingenting) og problemer med å miste kontakten med serveren (fikk gullpakke).

Lenke til kommentar
Aldri prøvd noen direktelink før. Har bare gått inn på kontaktsidene, enten ved å google (har pleid å være et ork å finne fram bare ved å gå inn på EAs nettside) eller så har noen bare gitt meg en link hvor man må velge konsoll, hva det dreier seg om (missing/lost items for eksempel). Da har jeg ikke fått opp noe chat-alternativ.

Skjer ingenting når jeg prøver den linken nå. Kan bare være at det tar veldig lang tid å finne en å snakke med, jeg vet ikke.

Jeg fant heller ikke noe chat da jeg navigerte gjennom sidene deres, så jeg måtte google. På chatten må man vente i en evighet uten at noe skjer, så den er ikke til mye hjelp.

Det er nok en feil med EA serverne om dagen. Rykket opp nå, men er fortsatt i 2. div. Får heller ikke FCC eller XP for kamper jeg spiller. Latterlig selskap

Hva er FCC?

Beklager pyramide, er på mobilen.

Tok kontakt via den amerikanske siden. Jeg har amerikansk bruker.

Har bedt om hjelp til poeng problemer (fikk gullpakke), solgt spillere med en feil (fikk ingenting) og problemer med å miste kontakten med serveren (fikk gullpakke).

Får man like mye i kompensasjon for å miste kontakt med server, som å bli snytt for et helt opprykk i seasons? DET er jo patetisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...